Bölüm 26

1.9K 114 31
                                    

Şans eseri mi yoksa kader ile mi emin değildi ama o mühürlü kağıdı bulması ile hayatı tamamen değişmişti. Onu çoğu zaman yok sayan, onu önemseyemeyen ailesinden kurtulmuş ama ona tarihi sevdiren dedesini geride bırakmıştı. Bir yandan da daha kanlı canlı görmeden, sesini duymadan, kokusu duymadan, sadece kitaplardan görerek kendinden yüzyıllarca önce yaşayıp ölen umutsuzca aşık olduğu adamın yanına gelmişti. Bunun için Valide Aysima Sultan'a minnettardı. Buraya alışması zor olacaktı ama yapacaktı.

Aysima Sultan'ın kendisi için hazırlattığı odaya girdi. Hayatı boyunca gördüğü en büyük odaydı. Ortada kocaman bir yatak, giyinmek için kabin, odanın duvarından açılan küçük bir oda, terasa açılan bir kapı, süslğ ve altından yapılmış bir sürü aksesuar, duvar dibinde olan büyük bir boy aynası, kenarda bu zaman uygun kıyafetlerin bulunduğu sandık ve bir kutu altın.

Altınları al ve kendi zamanına dön. Dünyanın en zengini olursun.

Saçmalama içses.

Önce üstünsekilerden kurtulup kendi özel hamamın girdi. Kenarda duran havluyu üstüne sarıp çeşmenin yanındaki mermer çıkıntıua oturdu. Suyun üzerinde yüzen ta ile suyu alarak başından aşağı döktü. Vücudu ıslanınca kokusundan ve her halinden oldukça doğal gözüken savunun alarak önce saçına sonra yüzüne sürdü. Saçını durularken gözüne daha önce dikkat etmediği kapı çarptı. Çokta unurmayarak vücudunu durulayın hamamda çıktı.

***

Üstünde ki kandan rahatsız olmuş kaftanını çıkarıyordu. Tam hamama girmek üzereyken hamamdan gelen su sesi ile durdu. Yavaş ve temkinli adımlarla hamam kapısına doğru ilerleyip sessizce kapıyı açtı. İçeri de gördüğü kadın ile kaşlarını çattı. Sadece bir kez görmüştü -ki annesinin özel misafiri olduğunu biliyordu sadece- ve şimdi hamamına mı girmişti. Gözleri istemsizce vücuduna kaymıştı. Döktüğü sular sayesinde havlu vücuduna yapışmış tüm hatlar belli oluyordu. Yutkunmasu ile adem elması titredi. Kendine bakarak geri adımları ve hamamdan çıktı.

Yarın sınavım yok ve bende hemen bölüm yazayım dedim. Hamamların ortak olması Aysima sayesinde oldu. Aysima Aydilge'yi haseki sultanların odasına yerleştirdi. Oy ve yorumlarınız bekliyorum.

Hoşçakalınnnn 🖤🖤🖤

AY YÜZLÜM (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin