3

384 23 3
                                    

Prehodila nohy cez okraj postele a natiahla sa za mobilom, ktorý si odložila na nočný stolík. Stlačila znova päťku a hneď zrušila.
„Prečo tie okuliare?" Jej smiech bol drsný, na míle vzdialený hlasu a stonaniu ktoré som počúval len pred chvíľou.
„Žiadne otázky, je to sex na jednu noc, nepotrebujeme o sebe vedieť vôbec nič." Vzala zo zeme nohavice a košeľu a všetko si obliekala. Bez spodného prádla. Sústredil som sa na jej štíhly, elegantný krk, keď si odhadzovala strapaté, zvlnené vlasy na chrbát, sledoval som ako sa sústredí na jej nohy, keď si obliekala nohavice a obuvala topánky, niečo mi hovorilo, že táto žena nebude nič jednoduché.
„Chcem o tebe vedieť viac, zaujala si ma." Kývla hlavou do strany. Páčilo sa mi, že neomdlieva a nesnaží sa má chváliť aký som bol skvelý. Bez snahy bola nad vecou. Bola výzva. Nebolo to to na čo som bol zvyknutý ale preto som si ju vážil.
„Nezaujala som ťa ja ale odpovede, ktoré odo mňa nedostaneš. Nie som zaujímavý človek, som nudná a mám nudný život o nič neprichádzaš, ver mi." Postavila sa a vzala mobil.
„Nezvyknem slepo dôverovať ľuďom bez dôkazov, ktoré by potvrdili ich tvrdenia." Dala si ruky v bok a obzerala sa po miestnosti.
„Dôkaz? Dôkazom môjho nudného života bola zúfalá túžba po sexe s náhodným cudzincom." Možno sa o to nepokúšala ale urazila ma. Cítil som sa... obyčajne, ako jeden z mnoha. Bez oblečenia som pristúpil k nej a odhrnul jej strapaté pramene vlasov z tváre.
„Nie som náhodný cudzinec. Náhodný cudzinec by nerobil s tvojim telom to čo ja. Vzrusila si sa bez toho aby si sa na mňa pozrela. Bola si vlhká, skôr ako si nastúpila do môjho auta. Možno nepoznáš svoje telo a mne netrvalo dlho, kým som ho spoznal ja. Odídeš, pôjdeš domov a budeš na mňa myslieť, nie ako na náhodného cudzinca ale na muža, ktorý ťa prinútil kričať, ktorý bol v tebe až nadoraz, ktorý ti ukázal pôžitok. A možno to skúsiš s niekým iným ale nebude to fungovať, budeš myslieť len na mňa a môjho vtáka a to ako som v tebe vrcholil a ako sa ti to páčilo." Bol som si istý, že bola pre mňa pripravená, mohol som jej znova stiahnuť nohavice a znova sa v nej stratiť ale nespravil som to. Mal som iné plány. Odfrkla si a pohladila má po stále vlhkej hrudi.
„Takže mi hovoríš, že si ma zničil, pre kohokoľvek iného a buď budeme ďalej šukať, kým toto všetko medzi nami nevyprchá alebo ťa nebudem vedieť dostať z hlavy celé roky?" Zahryzla si do pery a palcom sa otrela o jednu moju bradavku. Znelo to blahosklonne, nudne a odmietavo. Krv mi bublala ale snažil som sa ovládať
„Presne to hovorím a je sexy ako dokážeš čítať medzi riadkami." Prisunula sa ku mne nadoraz a radšej by som cítil jej nahé telo ako látku jej oblečenia. Pobozkala ma prsia a zhlboka sa nadýchla mojej vône.
„Si nádherný muž, Leonard." Myslel som, že je to pochvala, kým nepokračovala. „Nádherný chlapi, ktorý milujú sex, balia ženy v baroch týmto old-fashion spôsobom aký si chcel skúsiť na mňa a ktorý by dokázali so ženami to čo údajne dokážeš ty, by museli žiť vo viac zabezpečenej budove, lebo zamilované ženy, by sa dostali k tebe veľmi ľahko v tomto komplexe." Poškriabala má zubami a na rovnaké miesto pobozkala. Nútila má rozmýšľať desať minút potom čo som sa vystriekal. Desať minút do orgazme som zvyčajne chodil spať.
„Old-fashion spôsob? Je lepšie nájsť si ženu na zoznamke?" Usmiala sa znova drzo, ako to urobila už toľko krát počas dnešného večera.
„Obleč sa a odveď ma k autu." Panovačný tón sa odrazil od stien spálne.
„Vyšukal by som ti tento postoj hneď teraz." Zamrmlal som ale bol som si viac ako istý, že ma počula.
Ukončila konverzáciu, ktorá mohla byť zaujímavá. Mal som toľko otázok... Ale Leonardo Blake je muž činu a dostane do chce.
Znova som si ju privinul k telu a kráčal s ňou až von, kde pri krajnici čakalo auto a vodič bol von a držal otvorené dvere.
„Slečna." Pozdravil ju a Cora odpovedala len prikývnutím.
„Daj mi svoje číslo." Otočila sa ku mne, s tým prekliato arogantným úsmevom.
„Rada som ťa spoznala." Chcela sa odtiahnuť ale prirazil som ju k sebe pevnejšie a vrhol sa na jej pery. Nebol to bozk na rozlúčku, bozk bol plný prísľubov a tiež som zahliadol neďaleko muža s fotoaparátom.
„Som mocný muž, nájdem si ťa Cora." Zasmiala sa a som si istý, že nebrala moje slová vážne.
„Veríš v osud alebo v božie cesty?"
„Verím v svoju moc a dosah." Snažila sa potlačiť úsmev tak silno až sa jej vytvorili jamky v lícach.
„Ak sa stretneme znova bude to osud alebo božia vôľa, iný spôsob neexistuje." Nikto doteraz nespochybnil moje sľuby. Odtiahla sa odo mna a vystrela ruku k jej vodičovi, ktorý prijal jej dlaň a pomohol jej do auta. Malé, odvážne a neskúsené zato vášnivé žieňa bude moje. A je mi jedno či sa o to postarajú ľudia na mojej výplatnej páske, osud alebo Boh. Dostanem ju a dokážem jej, že si môžeme užiť ešte veľmi veľa zábavy.
Bola to najskutočnejšia žena akú som doteraz stretol. A zaujímali ma tieto jej rôzne tváre. V jednej chvíli sa mi úplne odovzdala, nechala mi v rukách všetku moc a stonala moje meno a v druhej to bola táto silná a hrdá žena a nosila hlavu vysoko ako kráľovná a nechala všetkých okolo cítiť sa ako jej poddaných. Ale ak naozaj netušila kto som, tak sľúbil som sam sebe, že jej ukážem s kým sa skutočne zaplietla a nemal som v povahe sa vzdávať čoho chcem. A práve teraz som chcel ju.
Len čo auto sa odlepilo od obrubníka nasadil som široký úsmev, ktorý som predpokladal, že bude vyzerať priateľsky a nie strašidelne a zamával na fotografa. Nemohlo existovať veľa mladých žien, ktoré nosili diamanty a gucciho a vozilo sa limuzínou a pritom ignorovalo médiá, však?



Blind heatWhere stories live. Discover now