Otobüsten inmek için hareketleneme başlamıştım. Hira on dakika önce inmişti. Otobüsten indiğim an burnuma deniz kokusu vurmaya başlamıştı. Bu kokunun değeri burada yaşayanlar biliyor muydu? Hiç sanmam
Bavulumu bagajdan aldım ve beklemeye başlamıştım. Saat 5'e geliyordu. Ama hava kararmak üzereydi en geç 1 -1,5 saate kararır gibi gözüküyordu.
Etrafıma bakınmaya başladım. Gözlerim etrafı ama beklediğim kişileri gözlerim bulmuyordu. Üşümeye başlamıştım. İzmir, Ankara kadar soğuk değildi buranın soğuğu Ankara'nın ayazı ile yarışamayacağıni iyi biliyordum yinede çok kolay üşüyen ve hasta olan birisi olarak benim için yeterince soğuktu. Vücudum bez bebek gibiydi heran kırabilir gibiydi. Bu en nefret ettiğim özelliklerim arasında ilk 5'e girebilirdi.
Teyzemleri aramaya karar verdim. Biarz daha beklemem benim için iyi sonuçlar doğurmayacaktı. Yavaşça ellerim montumun cebine gitti ve telefonumu çıkardım.
Bu arada teyzemin beni aradığını görmüştüm. Hemen açtım
" alo teyzoşum nerdesiniz? ben indim terminaleyim. Sizi bekliyorum'' ''Lara'm kızım erken gelmişsiniz ama bekle iki dakikaya ordayız'' dedi ve kapattı.
Aklıma o anda Hira geldi. Gerçekten onu çok sevmiştim. Kendimi ilk defa yeni tanıştığım biriyle iyi anlaştığımı hissetmiştim. Yeni tanıdığım birinin yanında kasılmamış gülümsemiştim. Keşe aynı yerderde yaşıyor olsaydık. Çok yakın arkadaş olacağımıza emindim. İyi anlaşacağımız belli olurdu.
Tam o sırada Aslı'nın bana doğru koştuğunu ve '' Laraaaa'' diye bağırdığını duydum. Yüzünü içten gülümsemesi doldurmuştu.
Aslı benim kuzenimdi. İkimizde 16 yaşındaydık. Aslı'yı çok severdim. Benim aksime çok sıcakkanlı ve çocuk ruhlu biriydi. Koşarak geldi ve boynuma sarıldı. Onu çok özlediğmi hissettim.
Biz ayrıldıktan sonra teyzemle de sarıldık. Kesinlke en sevdiğim akrabalarımızdı.
Teyzem 40'lı yaşlarında ama kesinkle 30 yaşında diyebileceğiniz bir kadındı.Çok iyi anlaşırdık. Sonra Doğu bana ''selam'' dedi bende ona ''selam diye karşılık verdim. Doğu'da kuzenimdi 19 yaşındaydı. En az benim kadar soğuktu. Kahverengi saçları , koyu kahverengi gözleri ve bembeyaz teniyle soğukluğınu daha da artırıyordu. Birbirimize fazla benziyorduk. İkimizde ailenin soğuk kısmını oluşturuyorduk.
Doğu'yu en son iki yıl önce görmüştüm. Zaten son zamanlarda bana karşı fazla mesafeli olmuştu. Daha önceleri ise fazla korumacı ve sahipleniciydi.
O anki sessiziği teyzem bozdu.'' hadi artık gidelim Lara soğuktan donucaksın'' dedi. Bir taksi çevirdi. Taksiye bindik ve evin yolunu tuttuk. Normalde arabaları olduğunu biliyordum. Ama şuan nerede olduğunu sormaya niyetli değildim.
Teyzemlerin evi 3. kattaydı. Dört odaları vardı. Evleri sıcacıktı. Teyzem hemen montumu astım. yorgunusun
" kızım sen yol yorgunusun istersen bir duş al , sen çıkana kadar bizde bişeyler hazırlarız. Yersin sonrada dinlenirsin ''dedi.
Bende hemen duş almak için banyoya gittim. Su bedenimi fazlasıyla rahatlatmıştı yorgunluğum su ile akmış gibi hissediyordum.
Ama yanıma kıyafetlerimi almaya unuttumuştum. Ne yapacağımı düşünmeye başlamıştım. Teyzem ve Asli'ya bağırmayı düşünmüştüm. Ama Doğu'nun odası hemen banyonun karşındaydı. Teyzem veya Aslı'dan önce çıkıp bakma ihtimalı yüksekti bu fikri es geçip kısacık havluyla çıkmak zorunda kaldım.
Aslında kıyafetlerimi hangi mantıkla unuttuğmum gerçekten bilmiyorum. Normalde bile kendi odamın içindeki banyoya kıyafetlerimi alırdım
Eniştem evde değil bir iş için Antalya'daymış o açıdan sorun yok ama evde Doğu'nun olması büyük bir sorundu. Tamam kuzenim olabilir ama yinede bir erkek ve böyle görmesi hiç hoş değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU PERİSİ
Genç KurguBizden siyah ve beyazın hikayesini yazmamızı beklemeyelim. Sonuç olarak ne sen beyaz olacak kadar temizsin ne de ben siyah olacak kadar kirliyim. İkimizde aslına bakarsak tek başımıza siyah ve beyazın hikayesiyiz. Birlikte grilerin hikayesini yazmay...