Keyifli okumlar..
^^^^^^^
Her insanın sakladığı bir şey vardır. O sır yeri geldiğinde insanı güçlendirirken yeri geldiğinde yavaş yavaş öldürür.
İnsan onda kurtulmak istedikçe kurtulamaz ve dahada dibe batar. O sırtından kuruma ister ama bir o kadarda istemez korkar.
Benimde dururum da tam olarak buydu. Bazen herkes geçmişimdeki hayatımı öğrensin bende bundan kurtuluşu diyordum bazende korkuyorum.
Oğuzhan'ın bana söyledikten sonra donup kalmıştım. Transa geçmiş gibiyim. Hareket etmeye çalışıyorum. Ama sanki ruhum bedenimden ayrılmış gibiydi. Vücudumun uzuvlarını hareket ettiremiyordum. Bunu anlamış olacak ki Beyza yanıma geldi, koruma girdiye sınıfa doğru harekete etmeye başladık. Sınıfa girdiğimizde sınıfta kimse yoktu. Buda bizim işimize gelirdi. Sıraya oturduk. İkimizden de çıt çıkmıyordu. Ne kadar süre öylece kaldığımız hatırlamıyorum. En sonunda Beyaz'nın endişeli bir biçimde bana baktığını gördüm.
''Lara iyi misin"
" Nasıl iyi olabilirim ki Can niye böyle bir şey yapsın ki?"
"Ahh keşke bilsem. Hem böyle bir niyeti olsa niye 2 yıl beklesin ki?"
" Bilmiyorum, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Beyza ben eski hayatım ortaya çıkacak diye her gün ölüp ölüp dirildim. O korkuyu 2 yıl boyunca her gün yaşadım. Sırf bu yüzden Aras'a olan duygularımı söyleyemedim. Ama elin şerefsizi belki eğlencesini belkide can sıkıntısından mesaj atıyor ve kabuslarım gerçeğe dönüyor. Ne kadar mükemmel değil mi?"
O an istem dışı dudaklarımdan kahkahalar döküldü. Şuan ağlama gerekiyordu ama ben kahkaha atıyordum. Ne büyük ironi ama..
Beyza bana gerçekten tuhaf bakışlar atıyordu. Onu endişelendirdiğime emindim.
" boşver ya olan oldu. Yapacak bir şey yok"
Şimdi rahatladım görünüyordu ama içindeki endişe hala tam anlamıyla sona ermemişti. Ama yapacak bir şey de yoktu.
Zil çaldı. Ah lanet olsun 40 dakika boyunca yemek yiyememiştim. Sınıfa yavaş yavaş öğrenciler girmeye başlamıştı. Allah'tan bu ders müzik bir sonraki ders ise rehberlikti. Bu halde hayatta ders dinlemezdim. Öğretmede girdi. Sınıfın sadece şu an yarısı buradaydı. Geriye kalan yarsı ise resim atolyesindeleri.
İnci öğretmen defteri imzaladıktan sonra ayağa kalktı ve
'' evet çocuklar bugün ders işlemiyeceğiz ama yetenek avına çıkacağız '' dediğinden hiçbir şey anlamamıştım. Sınıfta anlamamış olacak ki uğultular gelmeye başladı.
'' biliyorum dediklerimden hiçbir şey anlamazdınız. Biraz daha açık olmak gerekirse müziğe ilgisi olanlar bu dersimizde anlamaya çalışacağız. Eğer beğendiğimiz bir olursa okul grubumuz dahil olacak. Yeteneği olanlar veya yetenekli olanlar el kaldırsın lütfen''
Hocanın konuşması üzerine Beyza bana dönüp
'' ee Lara elini kaldırsa sesini hocada keşfetmiş olur''
'' Yok yaa yapamam. Hem sesim güzel olabilir ama mükemmel de değil. Sende çeneni kapat biri duyacak '' deyip önüme döndüm
Sınıfta kimse el kaldırmadı. Hoca meraklı gözler ile etrafa bakıyordu.
Beyza konuşmaya başladı''
Hocam Lara'nın sesi çok güzel'' dedi. Bunun üzerine Beyza'ya ölümcül bakışlar atmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU PERİSİ
Teen FictionBizden siyah ve beyazın hikayesini yazmamızı beklemeyelim. Sonuç olarak ne sen beyaz olacak kadar temizsin ne de ben siyah olacak kadar kirliyim. İkimizde aslına bakarsak tek başımıza siyah ve beyazın hikayesiyiz. Birlikte grilerin hikayesini yazmay...