imi pare rau

323 10 6
                                    

well, da. trebuia sa scriu chestia asta.
imi pare rau sa las jos oamenii carora chiar le placea cartea aceasta... dar am multe motive pentru care nu o sa continui sa mai scriu la ea.

nu o voi sterge. dar va ramane asa. nu mai voi scrie la ea.

imi pare sincer rau. am pus suflet in cartea asta la momentul cand m-am apucat de ea. dar am avut un an greu, complicat, in care mi-am schmimbat perceptiile si personalitatea si scrisul la aceasta carte chiar nu este comod pentru mine de acum.
plus clasa a 8-a este extrem de grea in sensul ca nu am timp sa le fac pe toate si in cazul in care m-as apuca de o noua carte nu as posta des si la vara m-as ocupa super bine de o singura carte si atat.

in primul rand, sunt larry shipper. da. cred ca larry adica relatia dintre harry styles si louis tomlinson era adevarata, ca sunt sot si sot si ca se iubesc mai mult decat iubesc eu muzica. dar nu conteaza, faza e ca nu pot scrie chestii in care harry e straight. nu pot sa imi imaginez altceva decat larry acum si e super super ciudat si sper sa ma intelegeti si sa nu ma judecati.

pur si simplu nu mai am idei, nu imi e comod sa scriu la carte si nu am timpul necesar.

nu mai sunt aceeasi persoana care acum un an si ceva a inceput dark angel cu o trilogie in cap si o totala poveste ce speram sa fie pe placul tuturor. imi pare sincer rau.

insa daca acceptati relatia dintre louis si harry si sunteti larry shipperi, va anunt ca am cateva mai multe idei de carti cu ei doi. m-am apucat de una insa nu sunt pe deplin multumita si o voi sterge, oricum nu e cine stie ce cunoscuta. de asemenea, am tradus-o si in engleza la cererea unor prietene dar nu stiu daca mai voi face asta pe viitor. este destul de complex si chiar daca ma descurc destul de bine zic eu cu engleza, ar fi o munca in plus si nu stiu... dar vedem.

voiam sa va anunt ca nu mai scriu la cartea asta. ca nu voi mai scrie decat carti cu larry. imi pare rau. sper sa nu va fi dezamagit prea tare si sa intelegeti situatia. inca va iubesc pe toti si va multumesc pentru tot.

-A xx

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 01, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark Angel: Looking for light (ON HOLD)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum