Chapter 14

187 43 3
                                    

ටේ..

ටේයොන් රෑ ගෙදර ගිහින් තිබුණෙ නෑ. කෙල්ලගෙ අතකුත් අල්ලන් ඇදට ඔලුව තියන් නිදාගෙන හිටපු කොල්ලව දැක්කම දෙන්නටම දුක හිතුනා. කෙල්ල ඇහැරිලා හිටියෙත් නෑ. ටේගෙ ඇස් වලින් පේනවා හොදටම අඩලා නිදන් ඉන්නෙ කියලා. ජීමින් එතනට ගිහින් ටේගෙ පිටට තට්ටුවක් දාලා කොල්ලව ඇහැරව්වා.

ටේයොනා.. යාහ් ඇහැරෙනවා. මෙතන මොකද කරන්නෙ.

අහ්.. ජීමින්.. උදේත් වුණාද?

මේකාගෙ වයර් මාරු වෙලාද බලනවා කුකී. මේ බලන්න කුකී මේකා කෙල්ලෙක්ගෙ අතෙන් අල්ලන් ඉන්නවා.

ජීමින් සුපුරුදු විදිහට ටේව නෝන්ඩි කරන්න ගත්තා. ලැජ්ජාවටත් එක්ක කෙල්ලගෙ අත හිමින් ඇද උඩින් තියලා කොල්ලා බැලුවෙ කෙල්ල දිහා.

තාම සිහිය ආවෙ නැද්ද හියුන්.

අනී.. තාම නෑ.

ටේ බිදුනු කටහඩකින් කිව්වෙ.

තමුසෙ ඊයෙ ගෙදර ගියෙ නැද්ද ඕයි.

අහ්.. අනී.. තමුසෙට මොකටද මං කොහෙ ගියත්.

දෙන්නා කලින් වගේම රණ්ඩු වුණ එකට කුකී නම් අද සතුටු වුණා.

මෙන්න දෙන්නා ආපහු තරහ වෙලා..

ඒ කියපු කතාව නිසා ටේයි ජීමිනුයි දෙන්නම නිකන් ගැලපෙන්නෑ වගේ කතාවක් කියපු ලුක් එකකින් බැලුවා.

අහ්.. මේ යාලුවො දෙන්නෙක් තරහ වෙලා යාලු වුණාම යාලු වෙලා කියනවා. තරහ කාරයො දෙන්නෙක් තරහා වෙලා ආයෙ තරහ වුණාම කියන්නෙ එහෙම තමයි.

අනේ උබේ මෝඩ කතා. මං ලමයි බලන්න යනවා. මේ ලව් බර්ඩ්ලා දෙන්නට පාඩුවෙ ඉන්න දීලා කුකී තමුසෙත් එනවා.

යාහ්.. මොන ලව් බර්..

අහ්..

ටේ කියන්න ගියපු එකත් නතර කරේ කෙල්ලගෙන් සද්දයක් ආපු නිසා.

ටාෂි.. ඔයාට සිහිය ආවාද? කුකී නම්ජුන් හියුන්ට එන්න කියන්න ඉක්මණට.

අහ් දේ දේ..

කුකී රූම් එකෙන් දිව්වෙ නම්ජුන් හොයාගෙන.

ටාෂි.. දැන් කොහොමද?

ජීමින් ඇවිත් ඇහුවම කෙල්ල අමාරුවෙන් වුණත් හිනා වුණා.

𝙺𝚎𝚎𝚙 𝙸𝚝 𝙸𝚗 𝙼𝚢 𝙷𝚎𝚊𝚛𝚝 | 𝙿𝙹𝙼 ✔️Where stories live. Discover now