Last Chapter

448 48 9
                                    

කුකී ඌ පැන්නා. ඉක්මණට වාහනේ ගන්න.

ජීමින් කෑ ගහද්දී යුන්ගිටයි ටීම් එකටයි එතන වැඩේ බාරදීලා කුකී එක්ක ජීමින් වාහනෙන් මින්හොව ෆලෝ කරේ ටේට කතා කරන ගමන්.

📲ටේ.. අප්පව හොයාගත්තද?

📲අනී.. ඔම්මාව මග ඇරිලා මීරට. ආරා කොහෙද?

📲මින්හො ඇවිත්. ඌ කෙල්ල අරන් පැන්නා. ඉක්මණට අප්පව හොයාගන්නවා. මින්හො යන්නෙ එතනට වෙන්න පුලුවන්. ඒ නිසා කෝල් එකේ ඉන්නවා.

📲දේ..

මින්හො පිටිපස්සෙන් ගිහින් කොල්ලො දෙන්නා නැවතුනේ හිතුවා වගේම ටේගෙ ඔම්මා ඉන්න තැනට. ටේත් එතනට ආවෙ කොල්ලො දෙන්නා ඇවිත් පැය කාලෙකින් විතර.

කුකී.. අප්පා ඇතුලෙ ඇත්තෙ. මෙතන මිනිස්සු වැඩිය නැති වෙයි. එන ඕනි එකෙක්ට ෂූට් කරන්න.

දේ හියුන්. පරිස්සමින්.

හ්ම්.. ඔය දෙන්නත් පරිස්සමින්.

කොල්ලො තුන් දෙනාම ඇතුලට යද්දි ටේගෙ ඔම්මයි මින්හොයි අප්පයි තව මිනිස්සු දහයක් විතරයි හිටියෙ. ජීමින්ගෙ ඇස් හොයපු කෙනා හිටියෙ නැති කේන්තියට එතන හිටපු මිනිස්සුන්ගෙ පපුවටම ෂූට් කරලා මින්හො ලගට ගියපු කොල්ලා මින්හොගෙ කොලර් එකෙන් අල්ලගත්තා.

කෝ යකෝ මගේ කෙල්ල.

ජීමින් කෑ ගැහුවම හයියෙන් හිනා වුණු මින්හො ඒ පිටටම ජීමින්ව තල්ලු කරා.

හහ්.. තමුසෙගෙ ඇස් පින් කරලා තියෙනවා කොල්ලෝ දෙපාරක්ම එකම සිද්ධිය බලන්න.

මින්හො හිනා වෙවීම කියද්දී ජීමින්ට තවත් තරහා ගියා.

ටේ...

ටේගෙ ඔම්මගෙ කටහඩට මින්හොත් බැලුවෙ ඒ පැත්ත. ටේ කුකී දෙන්නා ගන් දෙකම මින්හොට ඒම් කරන් හිටියෙ.

ඔම්මා... ඒ වචනෙට වත් ගැලපෙන්නෙ නෑ ඔයාව. මං මේ හැමදේම දන්නවා. ඒ වගේම මිස්ටර් කිම්.. ලේ වලින් තමුන්ගෙ පුතා වුණ එකට මං වෛර කරනවා.

මො.. පුතා...?

ජීමින් වගේම අප්පත් එක පාර කිව්වට කුකී කලබල වුණේ නෑ. ටේගෙ ඔම්මා ටේ ගාවට යන්න හැදුවත් ටේ ගන් එකේ බුලට් හයම ඔම්මගෙ ඉස්සරහ බිමට ෂූට් කරා.

𝙺𝚎𝚎𝚙 𝙸𝚝 𝙸𝚗 𝙼𝚢 𝙷𝚎𝚊𝚛𝚝 | 𝙿𝙹𝙼 ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora