***Dante***
Fix în momentul când adrenalina îmi ajunsese la cote maxime, totul s-a spart în milioane de bucăţele, iar corpul fetei se încorda la auzul unor paşi veniţi din casă. Cineva era aici…
- Izabell? Ce se întamplă? se auzi deodată o voce masculină spărgând liniştea.
În timp ce mă ridicam de jos, am privit-o pe mica obraznicătură cum încerca să-şi strângă prosopul pe lângă corp şi să-şi calmeze nervii. Era neliniştită şi furioasă.
- Izabell? Deci aşa te cheamă… frumos nume, am spus zâmbind.
Ea nu mă privea, ci încerca să se calmeze deoarece o simţeam din ce în ce mai încordată. Imaginea de mai devreme când a fost pe punctul să-mi străpungă gâtul cu colţii, mi-a făcut corpul să tremure… dar nu de frică, ci de plăcere.
- Cred că iubitul tău va fi foarte supărat, am spus din nou.
- Chestia aia nu e iubitul meu, a zis mârâind. Ai face bine să stai departe de mine dacă vrei să mai ai zile de trăit, a zis dându-mi o palmă. Iar asta a fost că mi-ai pus mâna pe fund.
Nu după mult timp, în camera şi-a făcut prezenţa un tip robust, înalt, cu ochii căprui şi cu părul închis la culoare. Prezenţa sa îmi părea familiară. Un alt vampir, dar unde îl mai întâlnisem? La şcoală poate? Ne privea crispat pe amândoi : eu, un necunoscut, ea aproape goală. Acesta părea începutul unei telenovele… sau al unui film porno în trei, încă nu mă puteam decide.
- Tu cine mama dracului mai eşti? mi se adresă mie tipul pe un ton ameninţător.
Mi-am dus mâna la obraz unde deja mă plesnise obraznicătura şi am zâmbit.
- Eşti de la serviciile secrete sau ce? am spus în batjocură.
Tipul îşi încleştă maxilarul şi se îndreptă spre Izabell care nu părea a fi în apele ei.
- Ţi-a făcut vreun rău idiotul asta? o întrebă el curpinzând-o în braţe.
- Nu, dar te rog... nu îmi da drumul, zice aceasta cuibărindu-se la pieptul său şi încercând să îşi ascundă lacrimile.
Auzind-o spunând acestea, mi-a umplut întreg coprul de o dorinţă nestăpânită să sparg şi să rup ceva. Tipul o cuprinse şi mai bine în braţe, după care mă fulgera cu privirea.
- Ascută-mă bine! spuse el. Ştiu că nu eşti din zonă, deoarece nu te-am mai văzut până acum, dar deja te afli pe teritoriul nostru. Ai maxim un minut să părăseşti casa, sau voi pune întreg clanul să te vâneze!
Am izbucnit în râs. Tipul ăsta făcea mişto de mine sau ce? Am fost vânat de nenumărate fiiniţe supranaturale de-a lungul timpului, chiar şi de arhangheli, iar el crede că un clan amărât format din cinci vampiri mă va pune pe fuga?
CITEȘTI
Sfidare [Vol. 1]
Science Fiction- Fiecare înger are demonul său. - Dacă tu eşti îngerul, atunci lasă-mă pe mine să port coarnele. Poveste realizata in colaboprare cu @Missimperfect12 Copyright © 2015. All Rights Reserved - @QuyenStefy and @Missimperfect12 *No part of these pages...