" maskeli kız "

517 52 42
                                    


"Sıkıcı" Ho Seok dişlerini sıkarken bilgisayar faresini daha sıkı kavradı. "Bir kere daha sıkıcı dersen kafayı yiyeceğim" Yoon Gi ağzını açacağı sırada kafasına yediği defter ile inledi. "Bütünleme sınavını bitirmeye çalışıyor rahat bırak çocuğu" Rosé sevgilisinin yanağına bir öpücük kondururken Ho Seok dudaklarını büzdü. "Beni düşünen tek sen varsın Rosé, sadece sen" Yoon Gi kusacak gibi olurken çalışma masasından kalktı. "İlişkinizin minnoşluğu canımı sıkıyor, azcık kavga edin çok mutlusunuz" Rosé onun kafasına yeniden vuracağı sırada geriye doğru kaçtı.

"Eğer bu hafta kavga edersek hesabını sana soracağım" Yoon Gi elini havada sallarken eş zamanlı olarakta başını salladı. "Hay, hay" Sınıftan çıkarken elini ceketinin iç cebine attı ve çakmağı ile sigarasını aldı. Her yerde çift görmekten artık siniri bozulmaya başlamıştı diyebilirdi. Kış ayı olduğundan her bir köşede birbirini ısıtmaya çalışan sevgililer, sınıflarda ön sevişmelerini gerçekleştiren çiftler onlar her yerdeler.

"Can sıkıcı" Dalı dudaklarının arasına yerleştirdi ardından ise kulaklıklarını taktı. Sevgilileri kıskandığından değildi sadece mutlu olmaları sinirini bozuyordu. Kendini biliyordu uzun ilişki ya da ciddi ilişki adamı değildi ya da Ho Seok'un deyimi ile sadece gerçek aşkı tatmamıştı. "Saçmalık"

En uzun ilişkisi 6 ya da 7 ay kadardı. Sonucunda aldatıldığını hayal mayel hatırlıyordu. Çok iyi bir erkek arkadaş olduğunu söyleyemezdi ama bütün kız arkadaşlarının katıldığı bir konu vardı yatakta çok iyiydi.

Sırıtmasına engel olamazken yanından geçen 1. Sınıf kızlar ona utanarak bakıyordular. İlk senesinde olanlar ilgisini çekmiyordu çoluk çocuk ile uğraşacak yaşı geçmişti.

Dipnot: 22 yaşında

Açık alana çıktığında sigarasını yaktı. Genç kızların kalbi ile oynayacak kadar şerefsiz değildi, gelene niyetine göre davranırdı sadece. Tek gecelik ilişkilerini ise çoğu zaman üniversite dışında tutardı. İlk neden daha sonra ona yapışıyor olmaları, ikinci neden ise tek gecelik olan bir kızı çevresinde sürekli görmesinin tuhaf olduğunu düşünüyordu. Eğer ona karşı bir his başlarsa onun için acı verici olabilirdi. "Ne kadar düşünceliyim"

Diğer fakülteye geçerken kapı başında olan Bay Jung ile yanında maskeli ve şapkalı kızı gördü. Bay Jung onu azarlıyor gibi duruyordu. Adımlarını yavaşlattı, sesler biraz daha net geliyordu. "Kendini fazla yoruyor olmalısın resmen ayakta uyuyorsun"

Kız elini başının üstüne koyarken eğildi ve özür diledi ardından ise hiçbir şey söylemeden Yoon Gi'nin tarafına doğru yürümeye başladı. Bay Jung onun arkasından seslendi ama kız onu duymamazlıktan geldi.

"Derse geç kalıyorum Bay Jung daha sonra konuşalım"

Tok ses tonu dış görünüşü ile uyuşuyordu. Yanyana geçerken kız ona kısa bir bakış attı.

Kedi gözleri var

Bay Jung iç geçirirken Yoon Gi onun yanına ilerledi. "Gergin bir gün herhalde" Bay Jung başını kaldırıp ona baktığında yüzünü buruşturdu. "Şu sigarayı karşımda içme diye kaç defa uyardım" Yoon Gi hızlıca dudaklarından sigarayı alırken arkasına sakladı ve gergin gülümsemesi ile cevapladı. "Ah öyle mi? Her seferinde unutuyorum"

Yoon Gi boğazını temizlerken çoktan ortadan kaybolan kız için etrafına bakındı. "Kimdi o?" Bay Jung kollarını göğsünde birleştirirken cevapladı. "Heykel bölümü öğrencisi ilk senesinde olmasına rağmen çok başarılı bir öğrenci, çok hızlı kavrıyor lakin çoğu derste uyukluyor"

with yoon giHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin