"Çok fazla bir şey hazırlayamadım ama ayıp olmaz değil mi?" Bayan Min masaya bakarken hayıflandı. Merdivenlerden inen Yoon Gi masayı gördüğünde şaşkınlıkla annesine baktı. "Komple bizim aile gelmeyecek biliyorsun değil mi?" Bayan Min korkarak elini kalbine koyarken kızgınlıkla oğluna baktı. "Sana beni korkutma diyorum sürekli, bir gün kalbime inecek" Gülerek annesine yaklaştı ve yanağını öperken elini onun omuzuna koydu. "Mükemmel şeyler yapmışsın, misafirimizin de iştahı açıktır"Gerçi maske yüzünden yiyebileceğini sanmıyorum ama
"Ah doğru" Annesi ona merakla bakarken bir adım geriledi. Ona nasıl anlatacağını bilmiyordu ama bir şekilde kabul ettirmesi gerekiyordu. "Gelen kişi gerçekten önemsediğim biri ve bu önemsediğim biri yabancılara karşı biraz çekingen ve maske takıyor, yüzünü göstermeyi sevmiyor haberin olsun"
"Yani tam olarak anlamadım ama kendisi nasıl rahat ediyor- peki yemeklerimi nasıl yiyecek?"
Şükür ki takıldığın tek şey bu
"Yer o yer, biz zaten odama çıkarız biliyorsun ki oğlun şuan için model"
Yoon Gi üstünlüğü eline alarak bütün geçen 1 haftada tüm uğraşlarıyla Jennie'yi evine getirmeyi başarmıştı. Hem tiyatroyu bahane ederek hem de modelliğini onun gelmesini sağlamıştı. Dediği gibi 1 hafta boyunca okula gelmemişti, insanlar konuşmaya devam etmişti bir süre sonra ise unutulmuştu. Bunu gerçekten huy edinmiş gibi duruyordu, ya da bu konu hakkında tecrübeli gibiydi.
Zilin çalmasıyla irkilirken hızlıca kapıya doğru ilerlerken annesi ona hayretle bakıyordu. Oğlu heyecanlı bir tipti ama onu ilk defa böyle bir heyecanla görüyordu.
Kapıyı açtığında karşısında büyük bir resim dosyasıyla birlikte omuzunda asılı olan proje tüpüyle onu bekliyordu. "Hoşgeldin" Jennie başıyla selamlarken cevapladı. "Hoşbuldum" Yoon Gi ona doğru eğilip elindekileri alırken beraber içeri girdiler. "Hoşgeldin, Jennie değil mi?" Jennie sarılmak için açılan kollara baktı ve tedirginlikle ona doğru ilerleyeceği sırada Yoon Gi annesine sarıldı. "Yah Yoon Gi! Ne diye sarılıyorsun? Misafiri karşılıyordum!" Yoon Gi onun sırtını sıvazlarken homurdandı. "Benimde sarılasım geldi işte, oğlun değil miyim? Sonra da hiç ilgi göstermiyor oluyorum" Yanaklarını şişirerek geri çekilirken kollarını göğsünde birleştirdi. Annesi ona şaşkınlıkla bakarken gülerek koluna vurdu ardından ise Jennie'ye döndü.
"Bu çocukken de böyleydi biliyor musun? Birine ilgi göstereceğim zaman hep kıskanırdı"
İkisi birbirlerine baktılar. "Demek ki hala büyüyememiş" Jennie'nin yorumuna Bayan Min gülerken Yoon Gi göz devirdi.
Onu kurtarmak için böyle bir şey yaptığının ikisi de farkındaydı. "Anne biz bunlardan birer tabak alıp odaya çıksak iyi olur, teyzem gelecekti değil mi? Sizin sohbetinizi bölmemişte oluruz"
Yoon Gi türlü türlü bahanelerle birlikte hem Jennie'yi hem de yemekleri odasına çıkardığında bir gerçek yüzüne vurmuştu. Jennie onun odasındaydı. Kendini liseli ergenler gibi hissediyordu, sanki ilk defa odasına bir kız alıyormuş gibi. Kendini tokatlamak istedi, kirli düşüncelere bugün yer yoktu. "Annenle ilişkiniz iyi gibi duruyor"
Tabakları masasının üstüne koyarken tepsiyi ise yere koydu. "Anneme biraz düşkünümdür" Jennie onu başıyla onaylarken ona yaklaştı. Elinde olan dosyayı aldı ve yere eğildi. "Zaman kaybetmeden başlayalım" Yoon Gi elini ensesine götürürken cevapladı. "Tam olarak ne yapmam gerekiyor?"
Ve bu kısım Jennie'nin utançtan öldüğü bir kısım olacaktı. "Soyunacaksın" Yoon Gi dudaklarını birbirine bastırdı. Nude model olduğunu gerçeği kesinlikle unutmuştu. Kalemleri ayarlayan Jennie'nin önüne eğildi ve gergin bir gülümsemeyle ona baktı. "İç çamaşırım kalacak mı?" Kalemleri alarak ayağa kalktı ve arkasını döndü. "Tamamen çıplak olman gerekiyor, ah tabureyi de getirmişsin" Jennie gerginlikle ellerini sallarken tabureyi cam kenarına koydu. Onun da gergin olduğunu anlamıştı, aralarında olan tuhaf ilişki bugün soyunmasıyla birlikte bir tık daha tuhaflaşacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
with yoon gi
Fanfiction❝ heykel bölümü öğrencisi jennie'nin hayatının içine izinsiz giren yoon gi onu maske takarak kaybolmaya çalıştığı hayatından eski pişmanlıklarını yeniden yaşamamak adına kurtarmaya çalışır ❞ [ yoon gi & jennie ]