" küçük çatlaklar "

251 26 6
                                    


Yoon Gi : O sahnede cidden ağzım açık kaldı, görsel şölen yaşadım animasyon tamamen ayrı seviyedeydi

Jennie : Değil mi? Durdurup bir süre ekrana baktım işte animatörlere yeterli para verirsen böyle oluyor

"Yoon Gi hangisinden alıyorsun?"

Yoon Gi tatlılara bakarken dudaklarını büzdü. "Siz ne alıyorsanız"

Yoon Gi : Ve iblisin hikayesi çok fazla sinir olmama rağmen üzülmeden edemedim

"Bugün şu bizim Eun Ha'nin bahsettiği Maid Cafeye gidelim diyoruz"

Yoon Gi onu başıyla onayladı.

Jennie : Gerçekten her seferinde öyle oluyor sövüyorum sonra tam ölürken ağlıyorum

Yoon Gi gülerken çektiği sandalyeye oturdu. Onu hayal etmişti bir an için tabii hayalinde bile maskeli oluşu biraz hüzünlüydü ama görmese bile bunu tatlı bulmuştu.

Chan Yeol ve Yuna birbirlerine bakarlarken Yoon Gi'nin bugün olan tuhafligi ikisininde dikkatini çekmişti. Telefondan başını kaldırmıyordu sürekli gülüyordu ve bunun anlamını çok iyi biliyorlardı.

"Flörtü var"

Chan Yeol'un içtiği su boğazında kalırken öksürmeye başladı Yuna onun sırtına vururken Chan Yeol öksürüklerinin arasında konuştu. "Bir anda sesli söyleme" Yuna dururken telefonda gülen arkadaşına baktı. "Chan Yeol durum vahim gibi duruyor şuna bak bizi duymuyor bile"

Chan Yeol yerinden kalkarken sessizce onun yanına oturdu ve başını omuzuna yasladı. Yoon Gi tepki vermezken mesaja cevap verdi.

Yoon Gi : Final bölümünü birlikte mi izlesek?

Chan Yeol tabakta olan üzümden bir tane alıp onun ağzına götürdüğünde Yoon Gi sorgulamadan yediğinde Yuna eliyle ağzını kapattı. "Sıçtık" Chan Yeol geri çekilirken Yoon Gi kendini düzeltti.

Jennie : Sonra dönüceğim

Yoon Gi alt dudağını dişlerden yüzünde oluşan gülümsemeyi silmeye çalışarak arkadaşlarına döndü. "Ne yapıyorsunuz?" Chan Yeol dirseğini masaya yaslarken ciddi bir yüz ifadesi ile ona döndü. "Sana bir soru soracağım Yoon Gi ve bana en dürüst halin ile cevap vereceksin"

Yoon Gi elini çenesine koyarken ona ve Yuna'ya baktı. "Ne sorusu?" Yuna dirseklerini masaya dayadı. "Kiminle flört kesiyorsun?" Yoon Gi gözlerini kırpıştırdı. "Flört mü? Ney-"

"Jen Jen bu tarafa"

Yanlarından geçen Matthew'un sesiyle Yoon Gi dönüp ona baktı, Matthew onu fark ettiğinde yüzünde büyük bir gülümseme oluşurken yemek tepsisini masaya bırakıp elini ona doğru uzattı. "Nasılsın dostum? Uzun zamandır raslaşmıyorduk" Yoon Gi onun elini sıkarken ayağa kalktığında omuzunun ardından Jennie'yi gördü.

"Evet görüşemiyoruz bir süredir napıyorsun?"

Bunları söylerken Jennie'ye bakıyor oluşu kimsenin gözünden elbette kaçmamıştı. "Basketbola yoğunlaşıyorum bu aralar bir ara oynayalım"

Yanlarına gelen Jennie geçip gidecekken Matthew onu ensesinden yakaladı. "Jen Jen beni bekle" Jennie ona ters bir bakış atarken mırıldandı. "Kedi tutuyorsun sanki"

Matthew gülerken ona doğru eğildi ve elini onun başının üstüne koyarken cevapladı. "Bir nevi kedi gibisin zaten"

Jennie onun elini iterken gözlerini çevirdi. Yoon Gi onunla gözgöze gelmeye çalıştıkça daha çok görmezden geliniyordu Jennie tarafından. Yuna tek kaşını kaldırarak ikisine baktı arada bir şey olduğunu görmeyecek kadar kör değildi.

with yoon giHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin