" 2 ayın sonunda "

94 15 4
                                    


"Kolay gelsin" Sınıftan çıkarken çantasına sıkıca sarılı. Sonunda haziran ayına girmişlerdi okulun bitmesine son finaller kalmıştı. Sıcak havalardan hoşlanmayan Jennie olabildiğince gün içinde dışarda durmamaya çalışıyordu. Koridorda yürürken artık üstünde olmayan gözler eski rutinine döndüğünün habercisiydi. Tuhaf bir şekilde bu durum onu üzgün hissettirmeye başlamıştı. İnsanlardan bahsetmiyordu, yanında olan o kişinin boşluğu ve kendisini görmezden gelişleri onu daha dibe çekiyordu. Merdivenlerden inerken gözleri hep insanlara takılıyor onun yüzünü arıyordu.

2 ay geçmişti, kavganın ardından geçen 2 ay ve hiçbir şekilde Yoon Gi ona gelmemişti.

Hatta çok daha neşeli duruyordu, arkadaşlarıyla birlikte takılıyordu, sigara içmeye yeniden başlamış gibiydi. Kendi boşluğundan dolayı olmalıydı etrafında çok fazla kız birikiyordu. İlk ay ona olan kızgınlığını sürekli kendine hatırlatarak haksız olduğu tarafını susturmaya çalışsa da başarılı olamamış ve ayın sonunda onla iletişime geçmeye çalıştığında ne telefondan ne de mail'den bir haber alamamıştı. Onu bir iki kere Chan Yeol ve Yuna ile birlikteyken yakaladığında cesaretini toplayıp konuşmaya çalışmıştı sonu ise görmezden gelinerek ya da geçiştirilerek bitmişti.

Bütün cesareti o gün kırılmıştı ve bir daha yanına gidememişti. 

Neredeyse 1 aydır hiç iletişimleri olmamıştı sadece 2 hafta öncesine kadar gün sonuna doğru atölyeye uğramak için gittiğinde onu sınıftan çıkarken görmüştü ve kapıda çarpışmışlardı. O günü hatırladıkça utanıyordu, onunla konuşmaya çalıştıkça saçma sorular sormaya başlamıştı. Yemek yedin mi? Nasılsın? Derslerin nasıl gidiyor? Chan Yeol ve Yuna nasıl? Gibi sorular, kendi çizgisini bozan sorulara kısa cevaplar vererek yanından ayrılmıştı. O gün atölyede ne yapıyordu bilmiyordu ama masasına geçtiğinde üstünde bir not bulmuştu. 

Sıkı çalışmaya devam et

- Matthew

O not Matthew'dan değildi ama Yoon Gi'den olma olasılığı da çok az olduğundan çöpe atmayı ve kendine bir umut biçmemeyi daha doğru bulmuştu. Dersleri ortalamanın altında gidiyordu, çizimlerine odaklanamıyor ve modeli olan Yoon Gi göremediğinden eksik bir şeyler çıkıyordu. Maid Kafe'den ayrılmıştı sadece stand işleri ve oyun salonuna gidiyordu. Pek iyi olmadığı bu dönemlerde Min Hyuk ile sık sık buluşmuştu. İkisinin arkadaşlığının sorunsuz bir şekilde devam etmesi onu mutlu ederken Min Hyuk'u ise affetmiş geçmişleri yüzünden sık sık görüşemeyecek olsalar da iki dost olarak yeni bir sayfa açmışlardı.

Bunların yanı sıra hem terapiye başlamış hem de okuldan kendine yeni bir arkadaş edinmişti. Cha Ye Jin ekonomi bölümünde yaz yağmurları sırasında onunla şemsiyesini paylaşan kendisiyle aynı yaşta olan biriydi. Arkadaşlıkları daha yeni yeniydi ve birbirlerine çekilme sebeplerinden en büyüğü ikisinin de güvensizlikleriydi. Ye Jin kilolu bir kızdı, yaşadıkları ülkenin standartına göre kilolu sayılırken bu yüzden iğneleyici laflara ve bakışlara maruz kalıyordu. Daha kötüsü ise yaklaşık 1 ay önce konuşmaya başladığı bir çocuktan hevesle bahsederken şimdi ise onun yüzünden dalga konusu olmuştu. Çocuğun ikisinin videosunu yaymasıyla birlikte 1 haftadır okula gelmeyen Ye Jin onu kafeteryada bekliyordu.

Ona gerçekten özenmişti. Kendisi zamanında okulu bile bırakmayı düşünürken onun bu cesaretini olabildiğince desteklemek istiyordu.

2 ayda gittiği terapiden dolayı diye düşündüğü bir değişim vardı üstünde. Yeni insanlarla tanışmak onu çok zorlamıyordu tabii kendi kulvarında olanlarla, psikoloğuna göre bu bir ilerlemeydi. Ye Jin'de bir nevi onun için deneme süreci olmuştu, onunla dışarıda buluşuyor ya da evine davet ediyordu. Bu değişimi en çok fark eden Matthew ve Ye Rim olmuştu. Onlarla daha sık buluşuyor ve yeni şeyler yapmaktan çekinmiyordu.

with yoon giHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin