"Bay Yoon Gi! Bay Yoon Gi!" Yoon Gi yerinden sıçrayarak uyanırken başında bekleyen Bayan Choi'nin kızgın suratı ile karşılaştı. "Yavrum sen evde hiç uyumuyor musun? Bir sen bir de Bayan Kim sizi uyumaktan kurtaramıyorum"Yoon Gi sınıftakilerin gülüşlerini umursamadı. "Bayan Kim?" Bayan Choi başını iki yana sallarken başının üstüne kağıt ile vurulan Yoon Gi yüzünü buruşturdu. "Git elini yüzünü yıka" Yoon Gi yerinden kalkarken kapıya ilerledi ve dışarı çıktığında gerindi. "Dün gece oyun oynamaktan uyumayı unuttum"
Savsak adımlar ile lavaboya ilerledi. Bugün bir şey yapacaktı sanki öyle hatırlıyordu. Başını kaşıyarak lavaboya girdi ve soğuk suyu yüzüne çarptı. Ne yapacaktı? Cebinden telefonunu çıkardı ve saate baktı, öğlen olmuştu.
"Öğlen atolyede bulursun onu"
Yoon Gi avucunu alnına vurdu. "Maskeli kız!" Lavabodan hızlıca çıktı ve eşyalarını toparlayıp Bayan Choi'ye bir yalan uydurup doğruca atolyenin olduğu binaya ilerledi.
Umarım onu bulurum
Telefonuna gelen bildirimleri görmezden geldi, ona gerçekten bir teşekkür borçluydu. Geçen dakikaların ardından nefes nefese atolyenin kapısının kapısının önüne gelmişti. İçerde olduğunu umarak derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Atolyede olan birkaç kişinin bakışları onu bulurken Yoon Gi'nin gözleri onu arıyordu. Atolyenin en uç köşesinde onu gördü. İçeri girip kapıyı kapatırken üstündeki bakışlarda çekildi. Kulaklıkları kulağındaydı ve gözlerine baktığında aşırı odaklandığını görebiliyordu. Fazla ses çıkarmamaya çalışarak onun yanına geldiğinde kendisini fark etmemişti bile. Yoon Gi dudaklarını araladı ama ardından konuşmaktan vazgeçti. İçinden bir ses şuan onu rahatsız etmemesini söylüyordu. Bir sandalye çekti ve araya mesafe koyarak arkasına oturdu.
Tuvale dikkatini verdiğinde dudaklarının aralanmasına engel olamadı. "Siktir" Bir erkek vücudu çiziyordu çok dikkatli bir şekilde bakılmadığında sanki bilgisiyarda çizilmiş gibi hissettiriyordu. Onu rahatsız etmemesi doğru bir karardı eğer korksaydı belki de bütün çalışması bozulabilirdi. Bay Jung'un dediklerini şimdi anlıyordu, yeteneği çok ayrı bir seviye olabilirdi. Kalemi ile çok rahat çalışıyormuş gibi gözüksede dikkatlice izlediğiniz zaman her bir çizgiyi atarken düşünüp ilk önce elini havada sallayarak alıştırma yaptığını daha sonra çizgiyi çektiğini görebiliyordunuz.
%100 burs ile girmeyi hak etmiş dibine kadar
Aradan 15 dakika kadar geçti diğerleri sırayla atolyeden çıktı geriye sadece o ve maskeli kız kaldı. Yoon Gi onu izlemeye devam etmişti ve asla sıkılmamıştı bu onun için yeniydi diyebilirdi. "Bir şey mi lazım?"
Yoon Gi onun sesi ile irkilirken boğazını temizledi. "Harika çiziyorsun"
"Buraya çizimimi övmeye gelmedin herhalde" Yoon Gi gözlerini kırpıştırdı.
Bu kabaydı
Ayağa kalktı ve onun karşısına geçerken elini şovalyenin üstüne koydu. "Tersinden kalktın sanırım" Kız ayağa kalktı ve karşısına geçerken elini itti. "Yanlış bir hareketin tuvalin düşmesini sağlar" Yoon Gi'nin kaşları yukarı kalkarken ardından sırıttı ve yeniden elini şovalyenin üstüne koydu. Kız ona ters bir bakış attı rahatsız olduğu belliydi. "Tiyatro klübündesin değil mi?" Kız eşyalarını toplamaya başlarken onu mırıltısı ile onayladı. "Sanırım grup olmuşuz ve vize ödevinde kıçımı kurtarmışsın" Kız durdu ardından devam ederken Yoon Gi elini ceketinin cebine yerleştirdi. "Bunun için teşekkür ederim ve karşılığını ödemek isterim" Kız boş gözleri ile ona döndü. "Gerek yok finalde yardım et yeter"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
with yoon gi
Fiksi Penggemar❝ heykel bölümü öğrencisi jennie'nin hayatının içine izinsiz giren yoon gi onu maske takarak kaybolmaya çalıştığı hayatından eski pişmanlıklarını yeniden yaşamamak adına kurtarmaya çalışır ❞ [ yoon gi & jennie ]