¤ Rüya ¤

6K 184 6
                                    

( Rüya )
Gel diyordu. Uzaktaki ses " Gel ve bana ulaş , beni bul , beni hisset , beni kurtar" diyordu. Anlamıyordum bu da kimdi ?

Her gün her gece gördüğüm kişi kimdi ve benden ne istiyordu. Bir erkekti evet evet bi erkek sesiydi. Beni hisset diyordu , gözleri kahverengiydi. Saçları hafif kalkık çene hatları o kadar düzgündü ki tam bir play boy tipi vardı ama bu çocuğu neden her seferi de rüyalarımda görüyorum hala anlamış değilim. Rüyam çok güzel ilerliyordu.
Taa ki annemin sesine kadar

"Asya , Asya "diye aşağıdan sesleniyordu.

Annemin sesiyle uyandım. Kahvaltının hazır olduğunu söylüyordu.Kendimi çok farklı hissediyordum. Kaç gündür aynı rüyayı aynı kişiyi görüyordum. Kim bu çocuk diye kendime soruyordum.Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Üstümü giyinip aşağıya indim.

Kahvaltıya inerken babama bir zarf geldi. Tam merdivenin son basamağa geldim ki babam anneme tahini çıktığını söylüyordu. Babam öğretmendi ve bu ilk tahini olucaktı.

Babama " Bu doğru mu ? " diye bağırdım.

Babam doğru olduğunu 1 hafta içinde İstanbul'a taşınacağımızı söyledi.
Şok olmuştum arkadaşlarımı , doğduğum evi nasıl bırakabilirdim ki. Hayatta her düzenin hep bozulduğunu söylerler. Ayrılık bu yüzden can yakar ya zaten. Hayatındaki düzenini kurallar yüzünden hep bozulur zaten . Hep engeldir onlar.

Taşınmak istemediğimi babama sitemle söylüyordum ama bana yapabileceği hiç bir şey olmadığını söylüyordu." Ne demek yok ya ne demek yok ben taşınmak falan istemiyorum. " diyerek odaya çıktım.

Ağlamaktan gözlerim bulanık görüyordu.

Farkına varmadan uyuya kalmışım. Uykumda yine o çocuk var yine o çocuk var.

Rüyamda o çocuk bana " Seni istiyorum buraya bana ulaşmalısın. Beni mutlu etmen gerek sana ihtiyacım var." Hemen uykumdan sıçradım.

Uykumdan uyandım. Saat sekizdi. Bu rüya daha farklıydı.Daha içtendi.

Artık bu rüyayı gördükçe uyku bana haram olmuştu. Korkuyordum evet cidden korkuyordum.

Annem hep yalnız hissettiğinde en çok istediğin şeyi yap der.Rüya gittikçe içime işlemişti ve ben en çok istediğim şeyi yapacaktım.Resim yapmalıydım.

Malzemeleri hazırlayıp başladım tam da rüyada gördüğüm çocuğu çizdim.

İlk önce yüz hatlarını belirgin bir şekilde çizdim.Sonra gözlerine geldi sıra o karanlıkta bile parlayan kahverengi gözlerine geldi. Muhteşem gözlerini o kadar güzel çizmiştim ki ben bile şaşırmıştım.Evet kendimi övmek gibi olmasın ama pek güzel resim çizerim. Sıra geldi burnuna evet kabul ediyorum uzun bir burnu vardı ve ben hiç hoşlanmamıştım. Uzun ve ince bir burun çizdim.Son olarak dudaklarını ve hafif rampa kabarık saçlarını çizdikten sonra resmin taslağı bitmişti.Sıra geldi boyamaya o kadar hafif ve narin boyuyordum ki rüyamda gördüğüm adını bile bilmediğim çocuğa çok benzemişti.

Resmimi bitirdikten sonra bu resmi saklamam gerektiğini düşündüm. Annem görse bana milyonlarca soru soracağına emindim. O yüzden saklamam gerekiyordu. Resmi katladım ve yastık kılıfımın içine koydum. Üzgünüm bay mükemmel seni katlamak istemezdim ama yapmak zorundayım.

Resmi sakladıktan sonra telefonumun çaldığını farkına vardım.

En yakın arkadaşım Alara arıyordu hemen açtım tabi. Ona rüyayı anlattım ama fazla konuşamıyordum. Taşınmamız hep aklıma geliyordu ve bunu yüz yüze söylemek istiyordum.
Alara hala rüya diye konuşuyordu. Kim bu , tanıdığın biri mi? ,ne kadardır görüyorsun bu rüyayı?, soru yağmuruna tutulmuştum.Bu kız tam bir deliydi ya ondan nasıl ayrılacaktım. Hepsine cevap verip telefonu kapattım. Saat baya geç olmuştu yarın okul vardı. Alarmı kurup yatağa yattım. Acaba yine aynı rüyayı görücek miyim ? diye heyecanla bir an önce uykumun gelmesini bekliyordum. Yatakta dönüp dursam da uyuya dalmıştım sonunda...

Onca Rüya Varken / DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin