Yeni bir gün , yeni ev yeni arkadaşlar ve yeni okul. Çok sıkıcı bir güne daha günaydın. Şu gün aymasın artık bir kerede uyusam şöyle ne güzel uzun süre o rüyanın tekrarını görsem. Ama olur mu olmaz. Günler bana zıt , güneş bana zıt , herkes bana zıt. Aman neyse bugün yeni gün kalkıp hazırlanmam lazım. Diyerek saçma düşüncelerimle güne başlamaya karar verdim.
Okul kıyafetlerimi giyip aynaya geçip saçımı at kuyruğu yaptım ve kahvaltıya indim.
Annem yine döktürmüş tabi. Kahvaltıda bir kuş sütü eksik sanki. Kuş sütü eksik nedir ya. Tabi İzmir'de ki edebiyat hocam yüzünden benimde konuşmam bozuldu.
Kendisinide severdim ama çok pozitif bakıyordu herşeye. Bir gün hırsızlık oldu. Bunun saatini çalmışlar. Çalan kişi bulununca çocuğa saati verip. Ertesi gün 2 saat daha alıp çocuğa vermişti. Çok mu iyi niyetli yoksa çok mu aptal anlayamadım henüz.
Annemin sesi geldi birden"Asya lak lak etmede masaya gel artık. " desi. Gözleriyle masayı işaret etti.
"Tamam anne geliyorum. " dedim.Seviyorum bu kadını ya. Tontiş o Tontiş diyerek masaya oturdum.
Kahvaltı ettikten sonra masadan kalkıp çantamı aldım. Babam arabada beni bekliyordu. Annemin yanağına güzel bir buse kondurdum.Babamı daha fazla bekletmeden arabaya bindim.
"Sonunda gelebildiniz küçük hanım. Okula geç kalıcaz ilk günden. " dedi. Hay Allahım ya şimdide biz suçlu olduk iyi mi.
"Özür dilerim baba" Diyerek gözlerimi kaçırdım.
Uff ya ne yapsak yaranılmıyor. Baba işte atsan atamıyorsun satsan satamıyorsun. İkisinide yapsak fena olmaz aslında ama neyse.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Okula gelmiştik. Arabadan indim ve bir anda heyecanlandım.Lise sonda okul mu değiştirilir ya. Babamla aynı okuldayım birde o zaten sinir bozucu. Özel okul olması hoşuma gitti sınıflarda az kişi oluyor. Okulun içine girip müdürün odasına çıktık babamla.Babamla el sıkıştılar.
" Merhaba ben Ayla sizde Ekrem bey olmalısınız ve bu güzel kızda Asya olmalı." Dedi. Sıcak hir hanımefendiye benziyordu.
"Evet Ayla hanım tanıştığımıza memnun olduk. Sınıflarımızın yerini gösterirmisiniz lütfen. " dedi Babam.
Müdür bilgisayardan bir kaç yere girdikten sonra bize dönerek
"Imm Ekrem bey ilk dersiniz 12F'de gözüküyor ve siz küçük hanım 12 F sınıfındasınız" dedi.Yok artık ya bu kadar tesadüf fazla babacım bence biz sadece arkadaşız diyip ayrılalım. Cidden şaka gibi. Ayla hoca bize sınıfı tarif etti.
Merdivenlerden çıkarken babam beni rezil etmesin diye hatim indiriyordum.
Sınıfın kapısına geldik. Babam tam açarken dur dedim.
"Baba dur biraz bekleyelim hemen girmeyelim lütfen." Dedim.
" Derse geç kalıcaz Asya yürü içeri." Dedi.ve kapıyı açtı herkes sustu birden.Babam hızlı adımlarla öğretmen masasına oturdu. Sonra konuşmaya başladı.
" Merhaba çocuklar. Ben yeni matematik öğretmeninizim. Bu da Asya benim kızım." Dedi. Aa ciddi misin babacım.
Bense hala oturmamış ve gözlerim fal taşı gibi açıktı.
Babam bana dönerek ;
"Asya oturmayı düşünüyor musun ? Bak şu kızın arkası boş oraya otur. " dedi.İlk günden rezil olmuştum tabi.Arkamdan omzuma biri dokundu.
Aa bu Zeynep.Komşumuzun kızı. Aynı okulda olduğumuzu biliyordum ama aynı sınıfta olduğumuzu bilmiyordum.
" Naber Asya. Ilk gün zordur biraz. Bende 2 sene önce aynı şeyi yaşadım alışırsın. " dedi ve göz kırptı.
-"Tabi senin ilk gününde babanla aynı okulda değilsindir ve ilk dersede onla girmemişsindir dimi." Diye sert bir şekilde ve sinir olmuş vaziyette konuştum.
"Tamam be sakin ol" dedi.
" Sakinim ben sadece babamdan nefret ediyorum. Her şey onun yüzünden geliyor başıma." Dedim sinirle. Ultra sinirle hatta.
Bu ders babamın salakca tanışma faslı ve bazı kisilerin nefretini hemen kazanması kolay olmuştu bile. İlk dersten matematik işlemiş sert tavrını ortaya koymuştu.
Zil çaldığında çok sevinmistim.Zeynep kantine gitmek için beni çağırmıştı.Bense kafamı hayır diyerek salladım.Zeynep sınıftan çıkarken bir erkeğin yandan duruşunu gördüm. Bir dakika bu rüyamda ki çocuğa çok benziyordu. Kalkıp sınıfın kapısını açtım ve koridora çıktım. Koridorun her yerine baktım ama ona benzer kimse yoktu.
Sınıfa geri döndüm." Salak mısın Asya " dedim kafama bir şaplak indirerek . Kafayı bu çocukla bozdun. Ne işi var onun burda daha kim olduğunu bilmiyorsun. Gözlerimi ovalayıp kafamı sıraya koydum.
Okul bitmişti sonunda. Okuldan çıkarken Zeynep kolumdan tuttu.
"Asya sizinle eve gelebilir miyim?"
" Tabi ki de gelebilirsin."
Arabaya bindik. Zeynep bana döndü heyecanlı bir şekilde.
"Tumblr kullanıyor musun ? "
"Hayır o ne ki?"
"Tumblr'ın ne olduğunu bilmiyor musun ? " Evet bilmiyorum sanki çok önemli bilmek dünya meselesi.
"Hayır bilmiyorum. Olamaz mı yani?" O sırada snne be slk diyesim geldi ama demicem.
"Olabilir tabi ama herkes orda bence sende kendine bir hesap aç süper bir yer."
"Dikkatimi çekeceğini sanmıyorum ama bakarım akşam."
" Tamam mutlaka bak ama."
-"Tamam bakıcam.
Eve geldim. Odama çıktım üzerimi değiştirdim. Aşağıya indim. Kendime sandviç hazırladım tekrar odama çıktım. Bu sandviçe bayılıyordum.
Zor gün geçirdiğim için biraz dinlenmeye karar verdim.Öğle uykusuna yattım.
Uyandığımda saat 7 buçuktu. Çok canım sıkılmıştı. Ki Zeynep'in dediği şey aklıma gelene kadar.Hemen bilgisayarı alıp. Tumblr'a girdim önce hesap açtım. Daha sonra gezinmeye başladım. Fazla sarmamıştı. Zeynep'i takip etmek için kullanıcı adını girdim.Zeynep'i takip ettikten sonra önerilen arkadaşlar çıktı. Aras Kılıç yazıyordu alt tarafta.
Dırırırırırırım
Gözlerimi açıp birde ne gördüm sizce ? Aras Kılıç.Bu bu bu bu bu rüyamda ki çocuk.
Diyerek. Bilgisayarı kapattım. Ama dayanamadım tekrar bakmak için yine açtım.Inanamıyorum ama o bu kadar yakısıklımıydı. Adı Arasmıymış şimdi.. Rüyamdakinden daha yakışıklıymış.
Saçmalama Asya kendine gel. Bu çocuk sana bakar mı şu fotoğraflara baksana sen kim o kim. Bilgisayarı tekrar kapadım.Uykum gelmişti. Ama uyumak istemiyordum. Onu tekrar rüyamda görmek istemiyorum. Gittikçe bağlanmaktan korkuyorum ama uykum da çok vardı. Bunları söylerken çoktan dalmıştım bile. Yarın iğrenç bir gün beni bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onca Rüya Varken / Düzenleniyor
Teen FictionBirbirlerinden ayrı iki kişi bir rüya uğruna birleşiyorlar. Bu rüyayı iyiye mi kötüye mi yorumlamalıyız? Tabağına ne koyarsan o gelir derler ya oda bu hesap. Tabağımıza biz hep 'bizim kaderimizi ' koyduk . Biz olabilmeyi denedik. Başkalarının kanu...