~ Bad Boy Aras ~

1.9K 132 1
                                    

-ARASIN AĞZINDAN-

Ssseeeenn Aras'sın diyip koşarak gitti adını bilmediğim kız.Koştum peşinden fakat taksiye atlayıp giti lanet olsun ..

Hemen içeri girip zeynep'e neden böyle bişi yaptığını sordum fakat o da bir şey bilmediğini söyledi.Neyse ...

-ASYA'NIN AĞZINDAN-

Aman ALLAH'IM Aras oydu o çocuk Arastı hala şoktaydım olamazdı ki ama yani ...

Taksiye ücretini ödedikten sonra hızlıca eve geçtim güzel bir duş alıp olanları düşünecektim.

Sıcak suya kendimi bıraktım.Saçlarımı narince yıkadıktan sonra pijamalarımı giyip pikoyu aldım elime bir güzel oynadık ve pikoya herşeyi anlattım evet biliyorum piko beni anlamıyor ama birisine olayları anlatınca rahatlıyorum.

Saçlarımı bir güzel örüp aşağıya indim ahh annem yine soru yağmuruna tutacaktı beni kahretsin.

Asya balo nasıl geçti ?

Asya dans ettin mi ?

Asya içki içtin mi ?

Ve bunun gibi milyonlarca soru ...

Annemin konuşmasına izin vermeyip, ''Anne balo çok güzel geçti ! '' dedim .

'' tamam kızım bir şey demedim ki neden öyle ters ters cevaplar veriyorsun bi sakin ol da gel otur şu sofraya ''

''Anne bir kaç gün okula gitmeyeceğim.Kendimi iyi hissetmiyorum da evde ders çalışacağım''

''Tamam kızım bende çarşı pazar yapıcam komşularla gezicem falan zaten evde tek kalırsın sessiz sessiz çalışırsın kızım''

''Tamam anne '' diyip odama çıktım.

-ARAS'IN AĞZINDAN-

Sırf bugün balodaki kız için okula gelmiştim. Fakat küçüğümüz okula gelmemişti gerçi gelse bile onu hiç görmemiştim bu yüzden bir fayda etmiyecekti.

Zeynep'e sorardım bende bizde fikir bol :D

Cebimden sigara çıkartıp ağzıma attığım gibi mert geldi.

''Olum yine mi sigara ya''

''mert keser misin ?''

''Aras bak sağlığına zararlı kardeşim be''

''Sikerim sağlını be hem sen sigarayı bırak da dün ki balodaki kızın ismi neydi ? ''

''Bilmiyorum ki zeynep bilir ancak ''

''Bul şu zeynep'i !''

''tamam bulurum bi ara ''

''HEMEN ''

''Hayırdır abicim bana da mı emir veriyorsun yeter ama gerçekten''

''Mert önemli diyorum gerçekten''

''Tamam be tamam''

Mert hemen zeynep'in kolundan tuttuğu gibi getirdi ve karşıma oturttu.

''Zeynep dün ki baloda benle dans eden kızın ismi ne ?''

''Napıcaksın ''

''Sanane''

''Napıcağını söylemeden söylemem.''

Ayağı kalkıp , zeynep'in kolundan tuttum ve '' ADI NE ? ''

''ASYA'' dedi.

-ASYA'NIN AĞZINDAN-

Onca Rüya Varken / DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin