𝐓𝐡𝐞 𝐀𝐥𝐩𝐡𝐚'𝐬 𝐌𝐚𝐭𝐞 ♠️ - Chapter 25

860 125 7
                                    


               - Christian and Aelon -

එලොන් ඇස් දෙකත් ලොකු කරගෙන කටත් ඇරන් බලන් හිටියේ කිරන් දිහා.

ජොනතන් මේට් කියපු ගමන් කිරන්ගේ මූණ වෙනස් වුනේ බලාගෙන ඉද්දි. මුලින් පුදුම වෙලා බලන් හිටිය කිරන්ගේ මූණේ ඊළඟට ඇදුණේ 'මේ මොන විකාරයක්ද මේ' වගේ ලුක් එකක්.

එලොන් කරේ ක්‍රිස්ටියන්ගේ අත තද කරලා අල්ලත්ත එක. එයා ඊළඟට වෙන්න යන දේ දශමෙට අනුමාන කරා. කිරන් Gay නෙමෙයි. එලොන්ට ඒක සීයට සීයක් විශ්වාසයි. මේච්චර කාලේකට අවුරුදු ගාණක් තිස්සේ කිරන්ගේ තිබ්බ හැම රිලේෂන්ශිප් එකක්ම තිබ්බේ කෙල්ලෙක් එක්ක. දැනටත් එකක් තියනවද නැද්ද කියලා එලොන්ට ෂුවර් නෑ. එලොන්ට USA වල ඉඳලා බ්ලූ-මූන් පැක් එකට ආවට පස්සේ එයාගේ කට්ටිය එක්ක හරියට කතා කරන්න හම්බවුනේ නෑ. හදිස්සියට ගන්න කෝල්ස් උපරිම විනාඩි පහයි දහයයි. ඉතින් ඒ කෝල්ස් වලින් කිරන්ට දැන් ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඉන්නවද නැද්ද කියන එක ගැන එලොන්ට දැනගන්න හම්බවෙලා තිබ්බේ නෑ.

ඒ කොහොම වුනත් එලොන්ට හිතාගන්න පුලුවන් කිරන් දැන් මොකක්ද කියන්න යන්නේ කියලා.

ඇත්තටම එලොන්⁣ට හිතුණා ඇයි වෙන කවුරුත් නැතුව කිරන්වම මූන් ගෝඩ්ඩෙස් ජොනතන්ගේ මේට් කරේ කියලා. මේක සෑහෙන අවුල් යන ප්‍රශ්නයක්. වැරදිලා හරි කිරන් ජොනතන්ව රිජෙක්ට් කරොත් ⁣එහෙම, එලොන් ඒක ගැන හිතන්නවත් කැමති වුනේ නෑ.
එලොන් බ්ලූ-මූන් පැක් එක ගැන දැනගත්ත කාලේ‍, ඒ කියන්නේ එයා ෆස්ට් ටයිම් බ්ලූ-මූන් වුල්ෆ් පැක් එකට ඇවිත් ගියාට පස්සේ එයා මේ වුල්ෆ්ස්ලා ගැන සෑහෙන්න විස්තර හොයාගත්තා. ඔය විස්තර වල තිබ්බා මේට්ස්ලා ගැනත්. ඒ වගේම මේට් කෙනෙක් එයාගේ මේට්ව රිජෙක්ට් කරොත් මොකද වෙන්නේ කියලත්. ඉතින් මේ වෙලාවේ එලොන් ඇත්තටම හිටියේ බයවෙලා.

අනිත් දේ තමයි මේක ජොනතන්ගේ ජීවිතය සම්බන්ධ ලොකු ප්‍රශ්නයක්.
ඇයි රෙමිරෝ ජොනතන්ගේ මේට් වුනේ නැත්තේ..?

"..මේක වැරදීමක්.."

කිරන් එහෙම කියද්දි ජොනතන්ගේ මූණ සුදුමැලි වෙන්න පටන් ගත්තා.

𝐓𝐡𝐞 𝐀𝐥𝐩𝐡𝐚'𝐬 𝐌𝐚𝐭𝐞 ♠️     [SUPERNATURAL SERIES]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang