Chap💫15

370 57 27
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
@Next Day

@Kim Mansion

Joo Hi's Pov

ඔම්මෝහ්...ඔළුවට නිකන් ගල් ගෙඩි සීයක් අත ඇරලා වගේ සාම්ත...Aish...උඹත් පණ්ඩිත කමට බිව්වනෙ ජූහියා...හොඳ වැඩේ...කරන්න බැරි වැඩනෙ කරන්න යන්නෙ...ඒත් මන් මේ කොහෙද ඉන්නෙ...

මන් එහෙම කල්පනා කරේ මේ ඉන්න තැන මන් කලින් දැකල නැති නිසා...මන් නිකන් අඟහරුවලින් පහත් උන ජීවියෙක් වගේ හතර වටේ බලද්දි Room එකේ දොර ඇරුන...

ඔය එන්නෙ...නිකන් අහිංසක පූස් පැටව් දෙන්න වගේ...ඔක්කොම කරල මෙතන...

ඇයි යකෝ... කිසි දෙයක් නොදන්න අහිංසක යාළුවව ඔහොමද බලාගන්නෙ... මට මොකක් හරි උනා නන්...

හැබැයි මුන් දෙන්න මන් මොන ලෝකෙ ගියත් මගේ පස්සෙන් අපායට හරි එනවනේ....කොහොමත් මගේ අපාය සහයකයො දෙන්න නේහ්...

-"කොහොමද කෙල්ල හොඳට නිදා ගත්තද ඉතින්...Tae ඔප්පට අතවරයක් එහෙම කරන්න ගියේ නැහැනෙ..."

Wait...What.... මූ බීලද මන් බීලද....Tae ඔප්ප කියලද කිව්වෙ...???

මොකක්....

හෑහෑහෑහෑහෑහෑහෑහෑහෑ.......

මන් මොන පිස්සුවක් නැටුවද දන්නෙ නෑහ්.. මොකෝ බිව්වම සිහියක් කියල එකක් තියනවයි කියලයි....

-"එහ්...??"

-"මේ yoo... මූ කට වහගෙන ඉන්නෙ ඇත්තටම එහෙම දෙයක් වෙලාද දන්නෙ නෑ බම්.. මට මූව sure නෑ Tae ඔප්ප තරන්වත්... පව් අහිංසක කොල්ල..."

හරි...ඔන්න දැන් නන් මේකි මගෙන් free පිටම ජාතිය අමතගන්න හදන්නෙ..

-"යා...මොනවද හලෝ කියන්නෙ...මන් මොකද මෙහේ කරන්නෙ....මේ කොහෙද...?"

-"Calm Dowm කෙල්ලෙ...අපි ඔක්කොම කියන්නන්..."

කියන්නන් කියන්නන් තමයි හහ්...😒මන් මෙතන බයේ ගැහෙනව...මුනට විහිළු...

HIDDEN LOVE (KTH- Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant