Chap💫21

349 57 35
                                    

@Girls' Apartment

Joo Hi's Pov

අම්ම්මෝ...හොඳට නාලා නිදාගෙන නැගිට්ටම දැනෙන සනීපෙ... මැරිල ඉපදුනා වගේ...ම්ම්ම්...වෙලාව කීයද...?

ඈනුම්කුත් ඇරලා එහෙම්මම මන් බැලුවෙ Night Stand එක උඩ තිබ්බ ඔරලෝසුව දිහා...

Wait...Whattt...?? අනේ දෙවියනේ...රෑ නමයද...? හත්තික්කේ මගේ රෑ කෑම එක...ඔහොම ඉන්න මගේ පණ...මන් එනවෝ...

එහෙම හිතල කඩාගෙන බිඳගෙන පහළට ගියේ මගේ කෑම එක වෙන කෙනෙක්ට අයිති වෙනවට තියන බලවත් විරෝධය නිසා...

ඒත් මන් Dinning table එකට යද්දිත් මගේ කෑම රාජයා ලස්සනට දිලිසි දිලිසි මේසෙ උඩ තියනවා....

ම්ම්ම්ම්...මෙතන මොකක් හරි හොරයක් තියනවා...හහ්...අපි බලමුකො මේ Ms.Detective ගෙන් බේරෙන්නෙ කොහොමද කියල...

කෝ මේ හොර පූසො දෙන්නා...Sorry Yoongi ඔප්පේ..ඒත් ඔයාගෙ නම නන් දැනට මට අර ගොන් අල දෙකට Use කරන්න වෙනවා...

ම්ම්ම්...වට පිටාව පැහැදිලියි...බලමු Living Room එක...

මන් බිත්ති වලින් හැංගි හැංගි ගියේ අර හොර පූසියො දෙන්නව හොයන්න..

ආහ්...මේ ඉන්නෙ...මට හොරා Film බලන්න නේහ්.. ඉන්නවකෝ...හොඳ වැඩක් කරන්න...

-"අාාාාහ්~~~~~~~~~"

-"අාාාාහ්~~~~~~~~~"

Mission Completed...දෙන්නම පිටුවෙන් බිම...මගෙන් බේරෙනව බොරු...හහ්..

-"Aish...මොකක්ද බං කන අස්සට ඇවිත් කෑගහන්නෙ...තව පොඩ්ඩෙන් කොන්දත් කැඩෙනව..."

Yoo කොන්දත් අත ගගා නැගිටින්න Full try එකක් දෙනවා..

-"ආහ් මන්ද දැන් වැරැද්ද කරේ... ආහ්..දෙන්නත් එක්ක මෙතන මට හොරා Film බලන්න හදනවා...මට නැගිට්ටුවනන් පාඩුද...?"

HIDDEN LOVE (KTH- Completed)Место, где живут истории. Откройте их для себя