شروع آشنایی و ایجاد رابطه ارباب و برده
بله، درسته که نقش یک نفر سلطه پذیر است ،اما این رابطه هم مثل هر رابطه دیگری که بین دو نفر به قصد ارتباط عاطفی با حتى صرفا جنسی ایجاد میشه، نیازمند رسیدن به حدی از اینتيمسی یا نزدیکی هست.
علاوه بر اون هر یک از شما باید از دیگری خوشتون بیاد و طرف مقابل برای شما جذاب باشه و بخواهید که این نزدیکی رو با او داشته باشید.
این نکته برای هر رابطه ای مهم هست.
دفعات زیادی با این موضوع مواجه شدم که کسی به من میگه: «خب مرا آنطور که دوست دارید تربیت کنید، مگر شما دامیننت نیستید؟»
این یکی از حرص در آورترین حرف هایی هست که به عمرم شنیده ام.
من باید اول از تو که می خواهی به من خدمت کنی، خوشم بیاد، جذب تو بشم، و تو به عنوان یک انسان برای من جالب باشی و بتونی من رو تحت تاثیر قرار دهی تا من بخوام با تو ارتباط برقرار کنم و به تو چیزی یاد بدم.
در این رابطه هم مانند هر نوع رابطه ای اگر پیشنهاد دهنده هستی و وارد فضای شخصی کسی میشی، باید بتونی ابتدا جذابیتی ایجاد کنی، شرایط خوبی برای تمایل به آشنایی داشته باشی و بعد وارد فضای بی دی اس ام بشی.
به حریم خصوصی افراد احترام بگذارید و لطفا لطفا رابطه رو با اصرار نخواهید، یادتون باشه که این یک رابطه دو نفره است و باید با تمايل دو نفره ای هم ایجاد بشه.
فراموش نکنید که ممکنه طرف مقابل در مسیر شناختن شما نیاز به زمان داشته باشه و با نهایتا جواب منفي بده، سعي نکنین از راهی غیر از جذابیت های مردونه برای ایجاد ارتباط، خودتون رو به کسی تحمیل کنین چون فقط جایگاهتون رو خراب می کنید.
اگه خیلی تمايل دارين،سعی کنین برای میسترس و دامیننت خانمی که به اون علاقه مند هستید، جذاب بشین نه اینکه رابطه رو از روی ترحم بخواهید.
سعی کنین به دامیننت اثبات کنین که گزینه خوبی برای شروع ارتباط هستین و در شروع رابطه منفعل نباشید.
همچنین کاری نکنین که اون فکر کنه شما با همه دامیننت ها همین رفتار رو دارید.
من ساب های زیادی رو دیدم که میگن من برای خوشحالی شما هرکاری می کنم، اما در اولین جایی که کار یکمی سخت و یا حتی غیر جنسی بوده کامل تغییر موضع دادن.
منظورم از کار غیر جنسی این نیست که ساب باید همه کارهای دامیننت رو انجام بده و رابطه حالتی از سو استفاده داشته باشه، ولی در یک رابطه عادی زمانی که دو نفر در رابطه هستن، به هم کمک می کنن یا به خاطر دیگری تلاش می کنند.
در نهایت لطفا سعی نکنین همیشه مشکلات و دلخوری های رابطه رو در قالب بی دی اس امی و مثلا یا مثلا تنبیه حل کنید.
تنبیه کردن، لمس و هر شکلی از این بازی نیازمند اون حس خوب و نزدیکی هست.
اگر من از پارتنرم خیلی عصبانی هستم و رنجیده ام نمی تونم برای کاهش رنجم اون رو کتک بزنم، چون اولا کتک زدن من در این حالت از حالت امن خودش ممکنه خارج بشه و هم اینکه ممکنه من حتی نخوان ریختش رو ببینم.
نه اینکه کاری رو بکنم که اون هم تا حد زیادی بهش علاقه داره.
پیشنهاد می کنم برای شروع و داشتن رابطه های بهتر بگم از دنیای فانتزی و پورن بیاین بیرون.
بیشتر فکر کنین، یا طرف مقابلتون مفصل صحبت کنید و واقعیت وجود همدیگه رو بشناسید.
این رو هم یادتون باشه همون طور که یک زوج وانیلایی ممکنه با هم مچ نباشن و رابطه خوبی نداشته باشن، یک زوج هم به صرف داشتن علاقه به بی دی اس ام با هم بهترین نمیشن.
پس ادمها رو دونه دونه بشناسیم و تصور قالبی نداشته باشیم.
برای یک دامیننت، چالش نقش بسیار زیادی در پیش بردن رابطه و گرایش سادومازوخیسم دارد.
اگر شما نتوانید دامیننت را ترغیب به توجه کنید، او علاقه ای به کنترل فریبت شما نخواهد داشت.
هیچوقت برای فرار از تنهایی یک رابطه را شروع نکنید، پس از شناخت و آشتی خالصانه با خود به سراغ دیگری بروید.
چنین رابطه ای چه وانیلا چه ارباب و برده ای، پایدارتر خواهد بود.
افرادی که در دنیای BDSM نیستند، ممکن است با اسپنک در حین سکس اشنا باشند.
اما هیچوقت به اسپنک به صورت مستقل و جدای از سکس و جذابیت جنسی فکر نکرده باشند.
اسپنک ترابی با همین هدف دنبال می شود.
یک دامپننته گاهی اوقات صرفا مایل به اسپنک کردن اسلیو هست و نه انجام هر نوع رابطه جنسی.
اسپنکی که به خاطر اشتباه اسلیو و به عنوان تنبیه برای وی در نظر گرفته شده است.