رضایت و اشتیاق

938 23 0
                                    

رضایت و اشتیاق

گاهی (شاید اغلب اوقات) جواب «بله»، تشخیصش آسان است.
اما ما کینگی هستیم و برخی از ما گاهی می گوییم «نه نه نه!»در حالی که منظورمان «وای آره! خواهش می کنم بیشتر و خیلی ممنون » است.
پس واقعا چگونه باید بدانیم که کي رضایت داریم ؟
"این نوشته مخالفتی با صحت و درستی No means No ندارد."
آخرین کاری که هرکس نیاز دارد انجام دهد، حدس رضایت طرف مقابل است.
وقتی شک دارید توقف کنید.
سریع ترین و راحت ترین راه پرسیدن است.
ما اغلب برای حفظ امنیت در این باره با یکدیگر صحبت می کنیم.
اما برای بررسی رضایت اهمیت دوچندان دارد.
آیا می تونم ادامه بدم؟
آیا اینو میخوای؟
بهم به رنگ بده
از رنگ های چراغ رانندگی استفاده می کنیم و او می داند وقتی رنگ سبز می دهیم کاملا موافقیم.
می خوام همه جوره بگامت، نظرت چیه ؟
بهم بگو الان چی میخوای.
می تونم چیزی که می خوای رو داخلت کنم؟
راه های خیلی متنوعی برای پرسیدن رضایت وجود دارد.
می توانید این موضوع را واقعی و بدون حاشیه بیان کنید یا می توانید در جلسه ی سکسی که برای یکدیگر ترتیب داده اید مطرح کنید.
ما هر دو را پیشنهاد می دهیم، در واقع قبل از این که وارد فضای کینکی و جدی شوید، رضایت را بگیرید و طی بازی نیز اطمینان حاصل کنید همچنان رضایت وجود دارد.

_به زبان بدن توجه کنید
برخی افراد زبان بدن را واقعا خوب می خوانند و برخی نه.
در حقیقت وقتی می توانید به آسانی بپرسيد و صحبت کنید، "خواندن" خیلی ایده جالبی نیست.
اما اطلاعات زیادی در اشاره های ساکت افراد وجود دارد.
خصوصا زمانی که برخی کینکی ها (شامل بسیاری از سايميسيوها) می گویند بله در حالی که آنچنان اشتياقي ندارند.
اغلب چون فکر می کنند بدون اهمیت به احساس خود، باید با هرچیزی که دامیننت شان می خواهد موافقت کند.
همانگونه که ما از کلماتی برای برای بیان رضایت استفاده می کنیم، حرکات افراد هم می تواند پیام های خوبی داشته باشد.
هرچه بیشتر با پارتنر خود بوده باشید، بیشتر این نشانه ها را درک می کنید.
ساکت شدن شخصی که خیلی پرحرف است.
برقرار نکردن ارتباط چشمی (نه به علت قوانین جلسه).
پس زدن شما.
آرام تر از حالت عادی حرکت کردن.
نشان دادن تردید به هر نحوی.
دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است کسی این زبان بدن را به نمایش بگذارد و همه آنها به اشتیاق و رضایت ارتباط ندارند.
اما مهم است که وقتی چنین حرکاتی در کسی دیدید توقف کرده و بپرسید، درباره احساسش به شفافیت برسید.
اگر در چیزی تردید دارد، آن را پیدا کنید.
گاهی به خاطر جدید بودن چیزی اضطراب وجود دارد.
گاهی ذهنیت ها تغییر کرده.
و گاهی نیز هیچکدام از اینها نیست و شاید او با آن لحظه کینکی مشکل دارد.

مطمئن شوید که هر دو در یک فضا هستید.
این روزها بخش عظیمی از صحبتهای پیرامون رضایت به تمرکز بر روی رضایت مشتاقانه و آگاهانه تمرکز دارد.
درباره اشتیاق نیز صحبت می کنیم، اما بگذارید اول به آگاهی بپردازیم.
به جای کورکورانه رضایت کامل دادن.
هردو (همه) اشخاص حاضر باید بدانند درباره چه چیزی توافق می کنند.
مثلا شما می گویید «می تونم اسپنکت کنم؟»
و پاسخ می گیرید «بله می تونی اسپنکم کنی.»
در حالی که پیش از این باید اطلاعاتی میان دو طرف بیان شود.
این چجور اسپنکی خواهد بود؟
با دست پدل شلاق ؟
ساب در چه پوزیشنی خواهد بود؟
روی پا، ایستاده؟
خم شده روی تخت ؟
اسپنک چقدر طول خواهد کشید؟
تا تعداد ضربه مشخص؟
یا تا زمان حرکتی مشخص (مثل گریه کردن)؟
آیا درباره عوارض مرتبط با این نوع اسنک صحبت کرده اید؟
کبودی ها ردها؟
تعیین سیف وورد؟
هرچه مدت طولانی تری با یکدیگر رابطه داشته باشید، کوتاه تر برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات بدون نیاز به مکالمه طولانی مدت زمان می گذارید.
اما تا وقتی به آن سطح ہرسيد، دائما برای یک دیگر بازگو کنید.
این کار می تواند به همان میزان سکسی باشد که می خواهید.
"میخوام رو باهام بخوابی و با پدال تا حدی که گریه کنی اسپنکت کنم بیبی گرل"
می توانید این مکالمه را با یک سوال ادامه دهید یا به پارتنر خود برای واکنش دادن زمان و فضا دهید.
اگر واکنشی نشان نداد که رضایتش را واضح بیان کند، با سوالی مثل «نظرت در این باره چیه ؟» یا «این چیزی هست که می خواستی؟» ادامه بدید.

چقدر اشتیاق لازم است؟
یک بارتنر برای دادن رضایت کامل چقدر باید اشتیاق داشته باشد؟
این همیشه به آسانی "آن ها باید در مشتاق ترین حالت تو کل زندگیشون باشند" نیست.
در واقع، لطفا هربار در انتظار آن نفس خود را حبس نکنید.
مثل همه چیزهای دیگر، اشتیاق می تواند در درجات گوناگونی حس شود.
به شخصه برای من، این موضوع که چقدر هیجان و اشتیاق دارم اهمیت کمتری داشته و این که چقدر قاطع و مطمئن هستم مهم تر است.
من می خواهم درباره انجام دادن کار مورد نظر ۱۰۰ با حداقل ۹۵ درصد باشم.
حتی ممکن است هنگامی که خسته ام و دلم خواب می خواهد بگویم بله، نه چون خیلی برای سکس کینگی هیجان دارم، بلکه چون می خواهم این کار را انجام دهم.
اشتیاق گاهی پیجیده می شود، من می توانم بگویم «آره حتماه» و فوق العاده مشتاق باشم.
شخص دیگری نیز ممکن است بگوید «بله فکر کنم» و احساس تردید کند.
این از لحظات مهمی است که نیاز است بررسی صورت گیرد.

حد پایین اشتیاق
اگر نمی دانید پارتنرتان به این کار علاقه دارد یا نه، توقف کنید بررسی کنید.
مستقیما بپرسید و تا وقتی هرگونه شکی بر رضایت هرکدام وجود دارد ادامه ندهید.
همچنین لزوما همیشه لازم نیست یک پارتنر از شور و شوق و لذت، بالا پایین بپرد تا رضایت خود را نشان دهد.

_فرصت "نه گفتن" را فراهم کنید
رضایت دادن یک چیز است، احتمال از دست دادن رضایت نیز وجود دارد.
هردو پارتنر باید همیشه آزادی و توانایی ترک رضایت را داشته باشند.
این کار می تواند با یک سیف وورد با با گفتن «نه» یا «نمی خواهم» ساده رخ دهد.
با وجودی که این کار صحیح است، همه با انجام دادنش احساس راحتی نمی کنند.

چگونه نه گفتن را امن کنیم؟
دوباره، هیچ راه مشخصی وجود ندارد و تمام آن، به اشخاص درگیر رابطه بستگی دارد.
اما صحبت کردن امر کلیدی است.
به پارتنر خود یاد آوری کنید هر زمان نیاز داشت،
می تواند نه بگوید یا از Safe Word خود استفاده کند.

_درخواست رنگ کنید
این فقط تست اشتیاق نبوده و همیشه راهی برای سنجش تمایل است.
قرمز به معنای توقف است و گاهی، گفتنش وقتی پرسیده می شود، راحت تر است.
وقتی پارتنرتان نه گفته یا از سیف وورد خود استفاده می کند آرام و فهیم باشید.
بعدها هیچوقت شرایط را به روی پارتنر خود نیاورید، «می تونستيم کلی خوش بگذرونیم اما تو گفتي نه!»
گفتن این حرف واقعا ناشیانه است.

در صورت نیاز رضایت خود را کنار بگذارید.
مثالی بسازید که این کار می تواند با امنیت رخ دهد.
به پارتنر خود توضیح دهید که اگر بعدا بفهمید
نمی خواست کاری را انجام دهد، از رضایت نداشتن او چه حسی پیدا می کنید.
از همه مهم تر، در روش هایی که برای ایجاد امنیت نه گفتن استفاده می کنید استوار باشيد.
چیزی که بیشترین تاثیر را بر شخصی می گذارد چیزی نیست که یکبار می گویید.
چیزی است که بارها و بارها تکرار کرده و انجامش می دهید
نه گفتن در هنگام نیاز ایمن است.
این کار، بله گفتن در سایر اوقات را آسان می کنند.
هیچوقت به دنبال فشار آوردن برای انجام کاری نروید.
رضایت و لذت در هر شرایطی حال هر دو شما را خوب می کند.

شناختن این اصول و اینکه بدانی  می توانید این کار را اصولی انجام بدهید و مطمئن باشید که همه چی داره خوب پیش میره.
برای من و احتمالا خیلی از کسان دیگه ای که چنین حسی دارن، اهمیت زیادی دارد.
یه خصوص وقتی پارتنری داری که باهاش رابطه عاطفی هم داری و دوسش داری.
اینکه خیالت راحت باشه که تو از آزار دیدنش لذت نمی بری، برای خودت و ممکنه که برای پارتنرت موضوع مهمی باشه .

بی دی اس ام (BDSM)Where stories live. Discover now