باندیج

297 8 0
                                    

باندیج

بانديج با طناب در سکس
اگر به خاطر علاقه به بستن شخصی یا بسته شدن احساس انحراف می کنید، باید بدانید که شما واقعا منحرف تر از اکثریت مردم نیستید.
از نظر تکنیکی BDSM مخفف و نماد عبارات بانديج و دیسیپلین، سلطه گری و سلطه پذیری، سادیسم و مازوخیسم می باشد.
اما باندیج بر سایر کلمات مقدم است و بسته به آن که شما تا چه حد پیش بروید، می تواند تمام عبارات دیگر را شامل شود.
باندیج ارتقای تجربه با کمک یکدیگر است.
وقتی شخصی بسته می شود، خود به خود موارد اعتماده کنترل، ارتباط و تردید را تجربه می کند.
آنجا آزادی و خلاقیت تنها در در آرام و مطیع تجربه بودن و یا کنترل تمام اجزای مورد علاقه شماست.
همچنین به اشتراک گذاری یک فانتزی با پارتنر خود بسیار هات و تحریک کننده است.
صحبت از اعتماد و رضایت دوطرفه است، عجول نباشید - اهمیتی ندارد که چقدر شدید چنین چیزی را طلب می کنید، آرام باشید.
برای اطمینان از آن که زمان خیلی خوبی را سپری کرده اید و همه چیز خوب پیش می رود، کلمه امنیتی مشخص کنید و چند قانون پایه تعیین کنید.
مطمئن شوید لوازم بانديجی که دارید ایمن هستند (مثلا جوراب شلواری های شیشه ای می توانند بیش از حد محکم شده و جریان خون را قطع کنند).
و برای شرایط اضطراری نیز چند قیچی در نزدیکی خود داشته باشید.
برای انجام بانديج از طناب های با کیفیت و نرم با جنس کتان استفاده کنید.
در صورتی که به طناب دسترسی ندارید از شال، روسری یا کمربند هم می توانید کمک بگیرید. نکات ایمنی را رعایت کنید و تجربه جدیدی را با سکس های هیجان انگیزتر شروع کنید.

نکات مهم در بانديج با طناب
بانديج طناب فعالیتی مهارت آمیز است که نیازمند تحقیق و یادگیری فراوان است.
به همین منظور نکاتی از باندیچ را که باید قبل از پرداختن به این فعالیت حساس به یاد داشته باشید آورده ایم.

۱.درباره علايق و محدودیت هایتان صحبت کنید
قبل از این که در بانديج طناب شرکت کنید، با پارتترتان گفتگو کنید
پارتنرتان باید برای این کار مشتاق بوده و برای پذیرفتنش هيچ فشاری را متحمل نشود.
پس از آنکه از رضایت یکدیگر مطمئن شدید،
می توانید درباره علايق و محدودیت های خود صحبت کنید.
آيا تکنیک های خاصی هست که پارتنرتان دوست دارد امتحانشان کند؟
پوزیشن هایی هستند که هیچ تمایلی به آنها نداشته باشد؟
قبل از انجام دادن هر فعالیتی این مسائل را مشخص کنید.

۲.آناتومی پایه را بیاموزند
بدانید که گروه های عضلات و دسته های اعصاب در کجا قرار دارند.
باید دانش شما به اندازه کافی باشد تا از نواحی ایمن و ناامن برای بستن اطلاع داشته باشید.

۳.مطمئن شوید که طناب کافی دارید
پیش از این که به سرعت به بستن گره ها بپردازید، ببینید که آیا به مقدار کافی طناب مجهز هستید؟
اینکه در میانه کار و هنگامی که هر دو حسابی گرم شده اید ببینید برای گره های اساسی طناب کافی ندارید، ضد حال خیلی بزرگی است.
همچنین‌ تنها از طنابهای BDSM استفاده کنید.
این نوع از طناب ها برخلاف طناب های صنعتی جوری ساخته شده اند که با پوست مهربان باشند.
همچنین می توانید انواع مختلفی از طناب های BDSM مثل طناب های کنفی، پشمی یا نایلونی را امتحان کنید.

۴.اسباب بازی های BDSM را به بازی خود اضافه کنید
درگیر بازی حواسيد؟
بازی با نوک سینه؟
بازی دما؟
بازی قلقلک؟
فعالیت خود را با استفاده از اسباب بازی های BDSM مثل چشم بندها، قلقلک کننده ها، پدل، شلاق و شمع های ماساژ هیجان انگیزتر کنید.

۵.قیچی نیز در دسترس باشد.
در شرایطی که برده شما نیاز دارد سریع از میان طناب ها خارج شود، باید قیچی در دسترس باشد.

۶.به رول پلی بپردازید
لباس بپوشيد، اگر می خواهید معلمي امر و نهر کننده، رئیسی ترسناک یا گربه ای ملوس باشید، وسیله های زیادی وجود دارند که می توانید تهیه کرده و تمایلات رول پلینگ خود را ارضا کنید.

۷.هميشه برده خود را طی فعالیت چک کنید
همیشه هنگامی که شخصی را می بندید، طی فعالیت او را چک کنید.
به نظرات غیرشفاهی اش گوش دهید.
مطمئن شوید که طی فعالیت با شما در ارتباط است و حرف می زند.
همچنین تا حد ممکن او را تنها نگذارید، حتی اگر به چیزی نیاز داشتید بیش از یک دقیقه او را تنها نگذاشته و هرگز انقدر دور نشوید که صدایش را نشنوید.

۸.افترکر را فراموش نکنید
پس از همه چرخش ها و بازی ها، حتما پس از پایان بازی باندیج، از سابمیسیو خود مراقبت کنید.
چیزی که دوست دارد را به او ارائه دهید.
چه حمامی گرم باشد، چه در آغوش گرفتن، تکه ای خوراکی یا حتی زمانی برای تنهایی.

بی دی اس ام (BDSM)Where stories live. Discover now