درتی تالک (Dirty Talk)

346 6 0
                                    

درتی تالک (Dirty Talk)

اگر می‌خواهید بزرگ‌ترین عضو جنسی هرکس را تحریک کنید، باید بدانید که از تحریک ذهن شروع می‌شود.
برای شهوتی کردن یک نفر باید ذهن او را ابتدا تحریک کنید.
در حالی که بسیاری از ما تنها به تحریک بصری و فیزیکی پارتنر خود توجه می‌کنیم، یادگیری سکسی صحبت کردن می‌تواند معاشقه را خیلی جذاب‌تر پیش ببرد.
نحوه رفتار و صحبت کردن خود را بهبود بخشید و بلافاصله تاثیر آن را در سکسی بهتر ببینید.
برای بسیاری از ما درتی تاک (Dirty Talk) خیلی طبیعی نیست.
ممکن است اولین بار که امتحانش کردیم احساس منزجرکننده زشتی کرده باشیم یا فقط از گذشتن این کلمات ناجور در دهان‌مان چندشمان شده باشد.
در واقع سکسی صحبت کردن تمرین می‌خواهد، فهمیدن این که چه چیزی برای ما و پارتنرمان سکسی است و از چه واژه‌هایی باید استفاده کنیم.

۷ نکته برای دسترسی به خطوط درونی گفتگوی سکسی شما و تحریک پارتنر را بیان می‌ شود.

۱.آرام شروع کنید
اگر در سکسی حرف زدن تازه کار هستید، آرام شروع کنید.
یک یا دو پیام بفرستید.
سعی کنید تنها از یک یا دو جمله هنگام بوسیدن پارتنر خود استفاده کنید.
شاید فقط کمی پر سر و صداتر بودن هنگام سکس کافی باشد.
اگر معمولا ساکت هستید، قبل از شروع جملات اصلی کمی «عاااح» و «اوممم» بگویید.
مهارت سکسی صحبت کردن ممکن است کمی زمان بر باشد، بنابراین طبیعی است که خیلی آرام شروع کنید و ببینید چه حسی دارد.

۲.درتی تاک خود را شخصی سازی کنید
همه افراد با حرف‌های یکسان تحریک نمی‌شوند. دقیقا مثل اعمال سکسی فیزیکی، هرکس اولویت‌ها و علایق خاصی دارد که با آن‌ها تحریک یا خنثی می‌شود.
زمانی را صرف فهمیدن این کنید که چه نوعی از درتی تاک به تحریک پارتنر شما کمک می‌کند.
پارتنرتان از گفت و گوی مستقیم و افعال قوی خوشش می‌آیداین نوع از گفت و گو را در سکسی صحبت کردن خود به کار گیرید.
«اووووووه اون دیک قدرتمندتو به من بده!»
یا «سوراخمو بخور» او را تحریک خواهد کرد.‌ پارتنرتان بیشتر به زبان لطیف، تشبیه و کنایه و لبخند علاقه دارد؟
روشی شاعرانه را در پیش بگیرید. «می خواهم عطر باغ رمزآلودت را تنفس کنم» یا «نوک سینه‌های تو منو به یاد گیلاس میندازه، می‌خوام شیرینی‌شونو روی زبونم حس کنم.»
پارتنرتان از کمی اصطلاحات بامزه در فرهنگ عمومی و کتاب‌های کامیک خوشش می‌آید؟ پس از آن استفاده کنید. «میخوام مثل هالک، اون دیک بزرگ تو توی خودم حس کنم تا جر بخورم» یا «میخوام مثل بت‌من امشب کت وومن خودمو بگام»
ممکنه چیزی که برای یک نفر کارآمد است برای شخص دیگر اینگونه نباشد.
هرچقدر بهتر موارد تحریک کننده پارتنر خود را انتخاب کنید، اثر سکسی صحبت کردن خود را بهتر مشاهده می‌کنید.

۳.درتی صحبت کردن را تمرین کنید
اگر با درتی تاک احساس راحتی نمی‌کنید، تمرین کنید.
وقتی خودارضایی می‌کنید یا در حمام هستید، حرف‌هایی را که ممکن است در گفتنشان به پارتنر خود احساس بدی داشته باشید تمرین کنید.
بلند بلند گفتن عبارات و کلمات به خودتان و تکرار آن‌ها به عنوان امری ضروری می‌تواند کمک کند با گفتن‌شان در زمان مناسب احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

بی دی اس ام (BDSM)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora