فول اسلیو
کسی ادعا می کنه که هیچ لیمیت و محدودیتی نداره، تو ذهن دو تا حالت پیش میاره.
گروه اول کسی هست که اینقدر تازه کاره که خودش رو نمی شناسه و نمی دونه که چه چیزهایی براش مناسب نیست و حتی مطالعه کاملی هم در این زمینه نداره و اصولش رو هم نمی دونه.
که پس به این معناست که بودن باهاش یعنی هر روز درگیری و یاد دادن چیزهای جدید و نیاز به مراقبت صد برابر.
دامیننت باید همیشه نگرانش باشه و چون حس می کند که حتی از نظر تئوری هم مهارت ها و سواد لازم رو نداره و وقتی از چیزی خوشش اومده حتى نرفته کمی درباره اون اطلاعات کسب کنه.
جذابیتش برای دامیننت خیلی کم میشه و اصلا دلش نمی خواد با کسی که نمی دونه چه خبره و باید چی کار کنه، وارد هیچ آشنایی بشه.
چون مطمئن هستن که خیلی خسته کننده خواهد بود و انرژی خیلی زیادی ازشون میگیره و نهایتا هم ممکنه که هم به خودش و هم به دامیننت آسیب بزنه، چون با خودش تکلیف روشنی نداره.گروه دوم اما کسانی هستند که تجربه هم دارن و
می گن که ما هیچ لیمیتی نداریم و واقعا هم ممکنه که به کارهای خیلی عجیب و سختی تن بدن.
این گروه هم برای دامیننت جذاب نیستن چون در درجه اول به دامیننت این حس رو میدن که برای خودشون ارزش کمی قائلن و مراقبت از خودشون و جایگاهشون نمیکنن.
این برای دامیننت به شدت از جذابیتشون کم می کند.
در واقع کسی که ادعا می کنه که هیچ لیمیتی نداره، چیزی برای از دست داده نداره در صورتی که، کسی که جایگاه مناسب شغلی و اجتماعی دارد و آدم موجهيه همیشه باید نگران جایگاه و شرایطش باشه و سعی کنه که ازش مراقبت کنه.
اینکه با کسی باشی که هیچی برای از دست دادن نداره و براش قابل قبوله که هر رفتاری باهاش بشه، برای دامیننت جالب نیست و از جذابیت اون آدم به شدت کم می کنه.
همچنین این نگرانی رو به دامیننت القا می کنه که این فرد ممکنه که در شرایط سالم و با اصول درست،
بی دی اس ام رو نخواد و مرزهای حس مازوخیسم بیشتر از اون حدی باشه که در یک سیستم امن بگنجه، برای همین تمام طول رابطه با چنین آدمی (اگر رابطه ای شکل بگیره) دامیننت در یک اضطراب خواهد بود که مواظب رفتار سابمیسیو باشد و مرزهایی رو باهاش چک کنه تا مطمئن بشم همه چی در چهار چوب امن داره شکل می گیرد.
این یک فشار روانی بسیار زیادیه که به دامیننت میاد و دلیلی هم براش وجود نداره.
کنار هم قرار گرفتن این شرایط و نگرانی ها باعث
می شود که توضیح اینکه "من یک فول اسلیو هستم " از طرف یک سابمیسیو، برای دامیننت بسیار ناخوشایند باشه و اون آدم رو غیر جذاب ببینه.