تجربه ای هیجان انگیز

235 8 0
                                    

تجربه ای هیجان انگیز

در اینجا چند راهکار برای داشتن تجربه ای هیجان انگیز از BDSM را بیان میکنیم.

۱.صحبت در مورد علايق و محدودیت ها
یعنی دامیننت و سابمیسیو باید از قبل در مورد تمام لیمیت ها (محدوديت ها)، علایق و البته سيف ورد (کلمه ایمنی که از طرف سابمیسیو درخواست توقف جلسه است) با صراحت صحبت کرده و به توافق برسن که به مراتب باعث ایجاد یک آمادگی ذهنی و مهم تر از همه اعتماد سازی میشه.
سابمیسیو نیاز داره در مورد چیزهای مختلف آگاهی داشته باشه تا با خیال راحت خودش رو بانداژ شده در اختیار دامیننت بگذاره و از دستوراتش پیروی کنه.
نکته جالب اینه که خیلی ها معتقدن با توجه به اینکه این وظیفه دامیننت هست که به لیمیت های ساب احترام بذاره.
در واقع کسی که قدرت اصلی رو در اختیار دارد سابمیسیو هست.
اما سایمیسیوهای عزیز، حواستون باشه اگر رفتاری هست که می دونید دامیننت رو ناراحت میکنه. مثل خندیدن، اونم درست زمانی که دامیننت جدی هست، اون کار رو انجام ندن جون عواقب خوبی براشون نداره

۲‌.صحبت کردن تحریک آمیز یا Dirty Talk
ممکنه شما سابمیسیو ای باشید که از تنبیه شدن و شنیدن «بیبی بدی شدی، الان دیگه کاری که ددی میگه انجام میدی» لذت ببرین.
یا دامیننتی که از خطاب کردن سابمیسیوش با کلماتی مثل «هرزه کوچولوه» لذت میبره و یا حتی سوییچ (برای کسی که هم گرایش سابمیسیو دارد و هم داميننت داره) که در این صورت از هم مورد خطاب واقع شدن و هم خطاب کردن پارتنرش با کلمات به اصطلاح کثيف لذت می بره.
اشارات کلامی، به افراد آزادی بیشتر و پیش زمینه ای برای تصور کردن، ابراز و کشف فانتزی هاشون بدون حس خجالت و شرمندگی میده.
مثلا ممکنه فانتزی بانداژ شدن رو داشته باشین اما فعلا بخواین به شنیدن و تصور کردنش بسنده کنید.
یا اینکه چه حسی بهتون دست میده وقتی پارتنرتون رو «ارباب یا آقا یا سرورم» خطاب می کنید.
متاسفانه چیزی که زیاد شاهدش هستیم، مورد خطاب قرار دادن سابمیسو ها با الفاظی مثل «توله سگ» بدون توافق است.
این رفتار بدون توافق باعث از بین بردن اعتماد و نابودی رابطه میشه.
اگر به عنوان مثال از قبل توافق کردین که سابمیسيوتون رو فقط و فقط توی سکس یا جلسه BDSM توله سگ خطاب کنید، به هیچ عنوان خارج از جلسه اینکارو نکنید

۳.استفاده از چشم بند
محرومیت حسی، یکی از راهکارهای هیجان انگیزتر کردن سکس هست.
وقتی موقتا یکی از حس های پنج گانه رو از کار میندازیم، باقی حواس به جبران نبود اون حس فعال تر میشن.
سرآشپزهای معروف گاهی اوقات با چشم بسته غذایی رو امتحان می کنن که بهش میگن‌ Blind Tasting.
در این حالت، قدرت چشایی چندین برابر قوی تر میشه.
بسته به نقشی که دارین،میتونین وقتی چشماتون بسته هست، از پارتنرتون بخواین توی گوشتون حرفای تحریک آمیز زمزمه کنه یا نقاط تحریک آمیز بدنتون رو با یه پر قلقلک بده.
یا شما چشماشو ببندید، صورت تون رو ببرید سمتش انگار که در شرف بوسیدنش هستین و بعد ازش فاصله بگیرید.
در این حالت صدای پارتنرتون و طعم لباش چندین برابر هوس انگیزتر خواهد شد.
نکته کلیدی اینه که فردی که چشمش بسته هست نمیدونه قراره چه اتفاقی بیفته، و همین ندونستن ماجرا رو هیجان انگیزتر و تحریک کننده تر میکنه. نیازی هم به هزینه کردن آنچنانی نیست.
حالا اگه میخواین یکم سر کیسه رو شل کنید، میتونید چشم بندای ابریشمی تهیه کنید، اگه هم نه که یک کراوات با شال هم جوابگو هست.

بی دی اس ام (BDSM)Where stories live. Discover now