ابزار های رایج BDSM

538 8 0
                                    

ابزار های رایجBDSM

معرفی ابزارهای رایج برای بی دی اس ام

بازی قدرت همیشه شما را وسوسه می‌کند؟
پس زمانش رسیده که سکس خود را با ابزاری BDSM به مرحله جدیدی ببرید.

بی دی اس ام (BDSM) فعالیتی بر مبنای رضایت دوطرفه، ریسک آگاه و لذت بخش است که در آن با چیزهایی نظیر قدرت، محدودیت و درد بازی می‌شود.
بی دی اس ام (BDSM) چیزی بسیار فراتر از چند اسباب بازی معمول است.
صحبت کردن درباره این که قصد انجام چه کاری را در جلسه دارید همیشه مهم است، یک سیف وورد گفتاری و هم غیرگفتاری تعیین کنید و هرآنچه از دستتان برمی آید برای کاهش خطرات احتمالی انجام دهید.
دنیای اعجاب انگیز اسباب بازی‌های BDSM به اندازه تعداد افراد علاقه‌مند به این حوزه تنوع دارد.

ابزارهای رایج در BDSM

چشم بند
یک کینک کلاسیک.
چشم بند‌ها بینایی شما را محدود می‌کنند، بنابر این باید اعتماد زیادی وجود داشته باشد.
همچنین محدودیت بینایی شما را وادار می‌کند بر سایر حواس خود تکیه کنید که این موضوع ادراک شما از آن حواس را افزایش می‌دهد.
اگر امکان خرید چشم بندهای چرمی مخصوص را ندارید، می‌توانید از شال‌های نخی، کراوات، جوارب بلند تمیز، یا هر پارچه تمیز و نرم مناسب دیگری استفاده کنید.

چرخ دهنده وارتنبرگ (Wartenberg)
برای بازی حواس
ترکیبی از پیتزابر، گرز و چنگال، چرخ دنده‌های ظریف به آن خطرناکی که به نظر می‌رسند نیستند.
آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که شما بتوانید درد خفیفی را به طرز کاملا کنترل شده تجربه کنید.
به سادگی وسیله را بر روی پوست خود یا پارتنرتان حرکت دهید، در نتیجه اعصاب حسی‌تان به شکل شهوت برانگیزی تحریک می‌شوند.
با وجود این که دندانه‌های ریز آن هیچ آسیبی به پوست نمی‌رساند، مبتدیان باید از نواحی زبان، مقعد، واژن و بیضه دوری کنند.
این وسیله را می‌توانید تحت عنوان «رولت»، ابزاری که برای الگوکشی در خیاطی کاربرد دارد، از خرازی‌های تهیه کنید.

قطعات یخ
اگر به تازگی در حال یادگیری و کشف حس‌های لذت بخش خود هستید، لازم نیس پول خرج کنید، هیچ چیزی از آب یخ زده ارزان‌‌تر نیست.
از مزایای بزرگ یخ این است که هیچ ردی از خود برجا نمی‌گذارد و آسیبی ایجاد نمی‌کند.
به آسانی تکه‌ای یخ از فریزر درآورید، بوسه‌ای یخی به پارتنر خود دهید و زبان سرد خود را بر نواحی حساسش بکشید یا یخ را بر بدنش حرکت دهید.
تناقض بین گرمای دهان و سردی یخ می‌تواند به شدت تحریک کننده باشد.

ضربات شدید ترکه
ترکه زدن نیازمند مهارت است، بنابراین بیشتر مناسب افراد حرفه‌ای است.
اگر در سطح پیشرفته قرار دارید و از خوردن یا زدن ضربه‌های تیز لذت می‌برید، شاید بهتر باشد ترکه‌ای چوبی یا پلاستیکی تهیه کنید.
اگر دسته چرمی محکمی برای ترکه خود درست کنید، کنترلش از ترکه ساده آسانتر می‌شود، به علاوه آن که ظاهری زیباتر نیز پیدا می‌کند.

بی دی اس ام (BDSM)Where stories live. Discover now