תקציר

5.2K 118 56
                                    

בארץ שבה השקט והשלווה כבר אינם קיימים,
4 ממלכות נכנסות למלחמה קרה מלאה בדם, הן כולן נופלות לתאוות שלהם הם חפצים: בצע, כוח, מעמד ותשוקה.
אלת הגורלות שזורת את גורלם של צעירים מרקעים ומעמדות שונים לחלוטין אל תוך גורל מעוות אחד,
ורק היא יודעת איך סיפורם יסתיים.

****

אוריאן ויטמור - נערה אלברנית שנלקחה בעל כורחה מסבתא, איבדה את אחיה הגדול למלחמה הקשה שפקדה אותם ממלכת סיינט.
היא נחושה בדעתה לחזור בחזרה לממלכתה - לחופש שלה, והיא תעשה זאת בכל דרך שתינתן לה.

לוקאס ד'אנג'לו- יורש העצר של ממלכת סיינט, הידוע יותר בשם "נסיך הדם" בפני 4 הממלכות, אדם שנולד להרוג.
חרבו היא חזקתו- זה למד מאביו, זו אמונתו.
את ליבו הוא מזמן הקפיא, כפי שלמד לב ורגשות הם לאנשים חלשים, רגשות יגרמו לך ליפול - ונסיך הכתר של ממלכת סיינט לא יכול ליפול.

לאוניר - חברו הטוב ביותר של הנסיך לוקאס גם אם הנסיך לעולם לא יודה בכך, יד ימינו של הנסיך.
ומפקד בכיר בצבא הנסיך.

איימי - נערה אלברנית שנלקחה ביחד עם אוריאן לטירה הסיינטית, היא הנערה הצעירה ביותר מבין על השבויות וחברתה הטובה של אוריאן.

אקין- שורד המלחמה בין ממלכתו אלברן לממלכת סיינט, מנהיג קבוצת מורדים כנגד כיבוש ממלכתם ומלך האכזר ובנו.
נחוש בדעתו להחזיר את הנערות השבויות ואת חופשם.

***

בסיפור זה הם ילמדו על אהבת אמת, בגידה, שקרים, תככים ומרמה שסובבים אותם.
וכל זה בניסיון נואש לשרוד בתוך גוב האריות שבו הם חיים, לשורד - זה מה שהם רוצים.
מה המשמעות לאיבוד אהוב, חבר ומשפחה.
ועד כמה המלחמה באמת יכולה להיות אכזרית ומכוערת.

********

אז ככה, היי לכולם! לכל מי שקורא / קוראת את הספר שלי, תודה שבחרתם לקרוא אותו, זה באמת לא מובן מעליו.
אני יכולה להגיד לכם שהסיפור באמת יעניין אתכם בסוף
( ולא, לא בגלל שאני כותבת אותו ).
בשביל עדכונים והצצות לפרקים ומידע על שחרור ממליצה לעקוב אחרי הפרופיל.
בנוסף,

הספר מכיל קטעי אלימות, קטעים מיניים,  חרדות, טראומות ואונס.
אז בבקשה לקחת בחשבון לפני קריאת הספר.
אני מזהירה מראש כיוון שאני לא שמה בתחילת הפרק טריגר כי זה הורס את הפרק ואת ההפתעה.
לכן אשמח אם תחשבו היטב לפני שאתם קוראים.

בהמון תודות
- הסופרת 🌹-

- נסיך הכתר || The Crown Prince -Where stories live. Discover now