פרק 17

1.4K 60 150
                                    

-אוריאן-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-אוריאן-

"נו היכן זה?" ניערתי את השמיכה במהירות, למעלה למטה. מזיזה את הכרית, מחפשת מתחת למיטה. "אולי הנחתי את זה במגירה?" מיהרתי לשידה הקטנה פותחת מגירה, מגירה במהירות. "איפה זה?" נכנסתי ללחץ. "אוריאן?" קולה של ג'ניפר נשמע מאחורי. הסתובבתי אליה, "את בסדר?" הניחה את ידה החמה על כתפי. "ראית מכתבים פה במקרה?" שאלתי במהירות.

"מכתבים? יותר חשוב מה קורה איתך בימים האחרונים?" הפעם תפסה בשתי כתפיי. "את חוזרת רטובה לגמריי ואחר כך נעלמת למשך לילה שלם. אוריאן, הכל בסדר?" זה לא עניין אותי, על מה היא רצתה לדעת. המכתבים. המכתבים היו חושבים לי כרגע, ולא דבר אחר. "אפשר לדבר על זה בזמן אחר? עכשיו.. המכתבים, ראית או לא?" היא השיבה בשלילה. נאנחתי קלות כשהמשכתי לסרוק אחר המכתבים האבודים.

"תסלחו לי," קול זר נשמע מפתח החדר. ג'ניפר הסתובבה בעודי ממשיכה לחפש אחר אבדתי, "אני מחפשת אלברנית-"

"כולן כאן אלברניות." ג'ניפר הרימה את גבה לנערה הסיינטיית. "כן, סליחה... אמ-"

"תדברי מהר, אנחנו עסוקות." הסתכלתי על ג'ניפר, "למה את כועסת עליה?" לחשתי שרק היא תשמע. היא הסתכלה בצורה מוזרה, "היא סיינטית." הפעם זו הייתה תורי להרים גבה לעברה. "אוקיי, ו?"

"הנסיך מחפש אחר אלברנית שהוא קורא לה... ויטמור?" הנערה הסיינטית החזירה את צומת ליבנו אליה, "נו ברור שזה לוקאס." אמרתי בקול והנערה נראתה קצת אם לא מידי המומה שקראתי לנסיך בשמו הפרטי.

"תודה לך, אני אלך." הנערה חייכה ויצאה מהחדר, "ומה זה היה?"

"סליחה?" הסתכלתי על ג'ניפר, "למה את מתנהגת נחמד פתאום לסיינטים?" שאלה כשהיא משלבת את ידיה, פי נפתח מעט בבלבול. "כי הם בני אדם כמוך וכמוני?" היא צחקקה, "אוריאן, אם הם היו בני אדם הם לא היו תוקפים עיירה תמימה." חדשות בארמון הגדול הזה מגיעות לכולן באופן מהיר יחסי.

וזאת רק אם את יודעת עם מי לדבר ולפתח קשרים. למזלה, ג'ניפר הייתה כזו. כשהיא עבדה תחת לוקאס היא ידעה עם מי לדבר ואיך. כך שכל חדשות מסיערות היה אפשר למצוא אצלה במהירות, אפילו לפני המלכה והנסיכה. "אני לא מצדיקה אותם, אבל זה לא יעזור לכועס על המשרתים פה. זה לא שהם ישבו והצביעו אם לתקוף או לא."

- נסיך הכתר || The Crown Prince -Where stories live. Discover now