הם לא חשבו שהגורל שלהם ישתנה ככה.
הם לא חשבו שבמלחמה הפנימית שלהם אף אחד לא ינצח. הנערה עם עיני העורב עושה את דרכה הביתה. אחרי 11 חודשים של שקר, היא חוזרת. אבל לא בגאון וצהלה כמו שהיא תיארה לעצמה. לא. היא חוזרת מושפלת, עצובה ובעיקר כועסת.
כועסת על גל כך שהיא הותירה את הלב שלה מאחור. הותירה אותו בידיו של יורש סיינטי.
הדם שלו כבר הספיק להתייבש על שמלתה התכולה.
"עצרי." היא מסובבת את ראשה כדי להביט בבחור כהה העור שלצידה. אקין. היא תהתה לעצמה, לו ואקין לא היה מגיע לסיינט. לא היה מעיר אותה מהחלום שבו היא הייתה שרויה בו. האם המציאות שלה הייתה נראית אחרת?
"למה?" שאלה ללא קול. רשרושי כנפיים גרם לה להרים את עיני העורב שלה לשמיים היפים של ממלכתה.
היונה נחתה הישר על זרועה של הנערה שפעם אוריאן החשיבה כחברה. לרגל היונה הלבנה היה מוצמד פתק. איימי לא בזבזה רגע ופתחה את המכתב.
"מה התוכן?" אקין שאל. "המפקד עזב את וורלינגטון." ענתה בקול כמעט משועמם. "הם הקימו מחנה כדי לקבל אותנו." סגרה את הפתק המגולגל ודחפה אותו אל תוך שמלתה.
"אז בואו נלך." הסוס שהיה שייך בעבר לנסיך הסיינטי עצר אותם, הנערה שחומת העור שעליו הביטה בהם בכעס. "זה לא מה שסיכמנו. אקין." סיננה. "לא סיכמנו דבר."
"אמרתי שעזור לך, אבל לא אמרתי שאתלווה אליך למפקד שלך." הבחור הגבוה לא סר לדבריה כשהוא מקדם את סוסו לידה. "אין לך ברירה. אם הנסיך יבוא לחפש אותך הדבר הראשון שהוא יעשה יהיה ללכת לוורלינגטון. תבואי איתנו אם חשוב לך לחיות."
לחיות? היא השאירה את הרצון הזה בבית לא ידוע ביער. אבל היא לא יכלה לשקר. הוא צודק. היא לא יודעת כרגע למה לוקאס מסוגל עכשיו כשהיא שברה וריסקה אותו.
ללכת לסכן את סבתא ושאר התושבים לא בא כרגע בחשבון. ממילא למפקד הזה שלהם אין שום עסק איתה, היא תמציא לו איזה שקר קטן ואחרי שהיא תרגיש יותר בטוחה היא תחזור לוורלינגטון. זו התוכנית החדשה שלה.
"בסדר."
בממלכה הצפונית, ביער בתוך בית עץ. שכב שם נער.
נער עם לב שבור. לב שמנסה לאסוף את הרסיסים. הגוף שלו דימם. מוציא החוצה את הרסיסים.
YOU ARE READING
- נסיך הכתר || The Crown Prince -
Romanceבארץ שבה השקט והשלווה כבר אינם קיימים, 4 ממלכות נכנסות למלחמה קרה מלאה בדם, הן כולן נופלות לתאוות שלהם הם חפצים: בצע, כוח, מעמד ותשוקה. אלת הגורלות שזורת את גורלם של צעירים מרקעים ומעמדות שונים לחלוטין אל תוך גורל מעוות אחד, ורק היא יודעת איך סיפורם...