תודות ועוד קצת.

896 45 119
                                    

וואו, אני לא מאמינה שאני הגעתי לרגע הזה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


וואו, אני לא מאמינה שאני הגעתי לרגע הזה.
אין לכן מושג כמה קשה לי להיפרד מהספר הזה, במיוחד שהוא הראשון שכתבתי.

הספר הזה התחיל עם 0 קוראים, 0 הצבעות, 0 תגובות.

היום יש לו, 15.4K קריאות, 977 הצבעות, 2.89K תגובות!!

אני לא מאמינה על ההתהפכות הזו, וכל זה בכמעט ארבעה חודשים.

לא הייתי מגיעה לרגע הזה בלעדי אף אחת מכן.

וכן, זה ישמע קיטשי וזה ישמע דרמטי אבל אין לכן מושג כמה אני מעריכה כל אחת ואחת / אחד שהשקיע וקרא את השגעון שלי.

אז, קצת מאחורי הקלעים.

אני באפליקציה משנת 2017, פתחתי חשבון חדש, זה שכאן וכמו כל אחת אחרת, קראתי.

ביום ההולדת ה- 18 שלי בדיוק, עלה לי רעיון משוגע. על ממלכות, מכשפות ואהבה לא נורמלית.

כל הזמן כתבתי, ביסודי - זה היה שירה, כל המורות זוכרות.
חטיבה - סיפורים קצרים על חברה שלי, שעד היום שמרה אותם.
ותיכון, סתם כי רציתי לברוח מהדבר הזה שנקרא תיכון.

בדרך כלל היו מגיעות לי המוזות האלה, הרעיונות לספר אבל התנדף לאחר שבוע.
אבל הרעיון לספר הזה לא נתן לי מנוח.

הייתי 24/7 חווה את הסיפור, את הדמויות ואת כל הרעיון.

אם יש כותבת ישראלית שאני באמת אוהבת ואהבתי זו לא אחר מאשר - stories_on שבאחד הסטורי באינסטגרם שלה נתנה לי חתיכת מוטבציה לשחרר את השיגעון שלי.

רציתי לכתוב, לברוח קצת מהלימודים המעיקים של המכללה ובכלל מהמציאות. שבואו נהיה כנים, משעממת.

אז כתבתי לה באינסטגרם, וחירפנתי לה את החיים, ( ואגב, גם היא ידעה על הבגידה של אוריאן ככה שלא תגידו שזה לא היה מתוכנן מראש. )
שתדעו שהיא בן אדם מהממם, עם סבלנות שלי כנראה אין..

ואם לא היא אז כנראה, הספר הזה לא היה משתחרר לעולם. אז תודה לך שירה 🤍

אז ככה בזכות אותה מטובציה ורעיון מטורף, שחררתי את הספר; 19.11.2021

וכמובן היה צרצרים, עד שהגברת הזו - bajula24 מצאה את הספר והתחילה להפגיז בתגובות.

ואז הגיעו הקוראות הראשונות שלי, שתמיד יהיה להן מקום מיוחד בלב שלי. כי הן אשכרה האמינו בספר הזה שהיה בסך הכל עם 24 קריאות.

shaniadmoni , Emma_Jones1143

תודה שהייתן שם מההתחלה. 🤍

וכמובן, לקוראות החדשות שלי, שדאגו שכל מוצ"ש אני אפתח את הטלפון ואראה 99+ התראות מהאפליקציה.

אין מה לומר, זה ריגש אותי בכל פעם מחדש 🤍🤍

בין אם הייתן מהקוראות שדאגו שאני אראה אותן, עם תגובות, הצבעות הוספה לספרייה הציבורית שלכן ובין אם הייתן מהקוראות השקטות שלי. אני אוהבת ומעריכה כל אחת ואחת מכן 🤍🤍

ואחרי שהיינו רגשנים בואו נגיע לרגע שחיכתן לו.

ספר ההמשך!!!!!!!

אז קודם, איך היה הסוף? בכיתן, צחקתן או סתם התרגשתן? דברו ושתפו.

מעניין אותי לדעת, איזה פרק הכי אהבתן, פרק שהוא פחות.

ועכשיו, בשעה טובה.
ספר ההמשך של נסיך הכתר יקרא............

- הנסיך המורד || The Rebel Prince -

בואו נגיד, שהוא בהרבה יותר מעודן ממה שקרה בפרקים האחרונים, מקווה שלא ננתי לאף אחת מכן, התקף לב עם כל ההדרדרות הזו.

וכמובן שיש כריכה.

טוב בכנות, תגידו אם אהבתן כי בחיי אני התלבטתי שעות אם כן או לא

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

טוב בכנות, תגידו אם אהבתן כי בחיי אני התלבטתי שעות אם כן או לא.

וכמו שאמרתי, ספר ההמשך יצא עם 3 פרקים רצופים שאותם אני אתחיל לכתוב עוד השבוע אחרי הבחינה האחרונה שלי.

תאריך יציאה מאמינה שאולי עוד שבוע בערך, יש הרבה שלא עוקבות אז אני אשחרר פה הודעה כשהוא יצא!

ויאללה מוזמנות לשאול כל דבר בנוגע לנסיך הכתר או לספר החדש ואני אענה לכן!

אוהבת אתכן מלא!

הסופרת 🌹 🤍

- נסיך הכתר || The Crown Prince -Where stories live. Discover now