Capitolul 8

22 5 7
                                    

Caspian

-Ce face micul îndrăgostit? îl întreb pe Lau când intră în living.

-Nu vreau să discut despre asta.

I-au o gură de vin.

-Serios? Nici azi-noapte nu ai prea vrut să discuți despre asta. Să furi virginitatea unei adolescente. Nu se face așa ceva, Lau.

-Nu s-a întâmplat nimic între noi. Ne-am sărutat și atât.

-V-ați sărutat și ați dormit împreună.

Poate că am băut un pic cam mult vin.

Îmi mai umplu un pahar.

-Era doar supărată. Frate, ai închis-o! Cum crezi că se simte știind că nu mai are nici un viitor?

-Oricum nu avea nici un viitor. I-am făcut o favoare și i–am oferit un cămin.

-Ce samaritean mai ești și tu! îmi reproșează Lau nervos. Chiar dacă am dormit împreună, s-a folosit de mine pentru a încerca să scape.

-Auci, ce vulpe! O fi fost ca sã se rãzbune pentru cã am închis-o. Zeița Rãzbunãrii, nu glumã!

-Mda. Aproape că a reușit. Mai înainte am prins-o cu telefonul în mână. Deblocat!

-Dacă a reușit să deschidă și una din încăperi mă gândesc că un telefon e floare la ureche.

-Taci și toarnă-mi și mie un pahar!

Mă duc la dulapul cu pahare pentru vin și fac întocmai cum mi-a cerut.

-Mersi!

-Oricând!

-M-a sunat cei de la Academia Canină. Iuly și Kary se întorc acasă, mă anunță Lau. Mâine dimineață trebuie să mergem să le luăm.

Mda, știu cã a trecut o grãmadã de când am pus ultimul capitol, dar sunt într-o perioadã foarte aglomeratã cu școala, deoarece am teze și teste și credeți-mã cã prefer sã scriu un capitol decât sã învãț, dar viața nu ne oferã mereu ce ne dorim, așa cã mã voi rezuma la un capitol sau douã pe sãptãmânã.

Apropo, s-ar putea sã aparã o poveste nouã, deoarece mi-a venit o idee de carte fantasy și vreau sã vã arãt și vouã la ce am lucrat. Cred cã voi pune azi un capitol... Cel mai probabil.

Fiica ÎntunericuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum