2.bölüm

2.4K 84 60
                                    

Tutan kişi Malfoydu.BİR DAKİKA NE! MALFOYMUYDU??

          YAZAR ANLATIM:

Mia şoka uğramış bir şekilde
Draco ya bakıyodu. Draco aniden Miayı bırakınca Mia yere düştü. Mia"agh"diyinceye kalmadan Malfoy gitmişti.

           MİA ANLATIM:

Odama gidicekken Harrye çarptım. Harry alaycı bir sesle"Mia vaftiz babamın ordan geliyorum ya da gerçek babam mı desem şeyy Bugün annenin ölüm yıldönümüymüş hiçmi üzülmüyorsun dkksjs"oradan uzaklaştım. Odaya gitmekten vazgeçtim ve yasak ormana gidip bir  ağacının yanına oturdum. Biraz düşündükten sonra en uzun ağaca çıktım. Gerçekten yüksekti ama ömemsemedim. Gerçekten iyi gelmişti. Malfoyun dediklerini düşündüm" "aptal", "bulanık", "kilolu", "tipine bak dkksjzjsk", "annen nerde ezik", "keşke ölsen", "safsın seni sevdiğimi düşünmüyorsun değil mi? Ndldndlkd" ve bunun gibi birçok laf.

Önemsemiyormuşum gibi gösteriyorum ama her gece ağlıyordum. Gerçekten ondan hoşlanıyo olamazdım. 5.sınıf oldum. 5 yıl oldu ama hala aynı. Ve yarın doğum günüm. Yine ve yine sensiz seni çok özledim anne... Nerdesin... Neden beni bıraktın keşke senin yerine ben ölseydim.. Zaten hep ön planda Harry var babam beni tersleyip duruyor"gözümden yaşlar geliyordu. "babama hiçbirşey anlatamıyorum. 'O kadar çok şey yaşadım ki hiçbirinden haberin yok baba' demeyi çok isterdim ama babam Harrynin yanında. Evet ailesi yok. Evet önemsiyorum onu ama ben ne olucam... Korktuğumda, üzüldüğümde,mutluluğumda, doğum günümde... Kim vardı. Kimse... "hıçkırıyordum akşam olmuştu akşam yemeği 10 dk önce başladı. Bunlar yaşanırken diğerleri:

Ortak salonda
Hermione telaşla" Harry 3 saat oldu Mia hiçbir yerde yok. Heryere baktıkk."
Harry ise" merak etme Herm. Mia başının çaresine bakar. Biryerlerde bebek gibi saklanıyordur işte boşver." Hermione öfkeli bir şekilde"
Nasıl bu kadar umursamaz olabiliyorsun! O senin vaftiz kardeşin."Harry göz devirerek" off banane ondan uğraşamam."o sırada pansy geldi" çocuklar Miayı gördünüz mü hiç bir yerde yok"hermione  daha da endişelenip"bende 3 saattir arıyordum yok başına birşey geldi kesin"
        
      HERMİONE ANLATIM
Hepbirlikte Miayı arıyorduk. ve buna Malfoyda dahil. Çok endişeli gözüküyordu ama neden? Hep birlikte dağılıp yasak ormanda aramaya başladık."hiçbir yerde yok deliricem kesin birşey oldu" dedim endişeyle.

             MİA ANLATIM:

ağaçtan indim akşam olmuştu. Yolumu kaybetmiştim. Üşüyordum. Annem olsa diye düşünüyordum ve gözlerim kızarmıştı. Bir yaratık önüme atladı. Şaşırdınız mı bilmem ama asam yanımda yoktu.
Yaratık konuşmaya ve üzerime gelmeye başladı"ooo yeme bak bu sabah bayram edicem." Mia korkulu bir sesle"l-lütfen g-gelme sana bir zararım y-yok ki"yaratık alaycı bir tonla"yaa öylemi sen istesende bana birşey yapamazsın"diyip iğrenç bir şekilde gülmüşdü. Yaratık üzerime atladı... Ve biri belirdi ben çığırırken adam bana lanet uyguladı" SECTUMSEMPRA"

            YAZARDAN:

Diğerleri hala aramaya devam ediyordu herkes tek. Ve sonra bir çığlık duyuldu ve bir daha ve bir daha bu aynı sesti. Ve bu Mianın sesiydi. Ormanda sesi yankılanıyordu. Çığlık çığlığa bağırıp ağlıyordu. Draco sesin olduğu yere koşmaya başladı.

           DRACODAN:

Miayı bulduğunda yerde bağırıyordu ve ağlıyordu. Yanına koştum. Herkes gelmişti ve Mia... O... K-kanlar içindeydi. Heryeri kanıyordu. Kan çok kaybetmişti. Harry"hepsi benim yüzümden" gibi şeyler söylüyordu. Ben ise Miayı kucakladım ve koşarak hastane kanadına götürdüm. Doktorlar acele ile Miayı ameliyathaneye aldılar. Herkes ağlıyordu bende dahil.

             YAZAR:

Mia nın ameliyathanesinden doktor çıktı"acil 0 RH+ kanı olan varmı?" Draco el kaldırdı"evet ben, 0 RH+ im" herkes çok şaşırmıştı ve doktor Dracodan 2 L kan aldı. Draco geldiğinde Mia yarım saat sonra ameliyattan çıktı. Gece yarısı herkes uyumuştu Draco haricinde. Draco Mia ya bakıp fısıltıyla"keşke seni üzmeseydim özür dilerim güzelim... "dediğinde Mianın kalbi durmaya başladı Draco bunu farkedicek olacak ki bağırmaya başladı"DOKTOR BAKSIN BURAYA MİA ÖLÜYO YARDIM EDİN KİMSE YOK MUU" herkes onun sesine uyandı. Herkes cama yaslandı harry çok kötüydü herm ve pansyde öyleydi. Herkes oraya bakıyordu Draco yıkılmıştı. Kalbi düzelmiyordu. Son anda kalbi yerine gelmişti. Herkes çok mutluydu. Doktorlar çıktı. "sectumsempra çok güçlü bir büyüdür. O yüzden hafıza kaybı yaşayabilir hiçbirşey hatırlamıyor olabilir"


Kötü gidiyorsa söyleyin lütfen bakın ben üzücü hikayeleri severim o yüzden böyle haberiniz olsun sizi çok seviyorum ve öpüyorum baybay.

          




Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin