Akşam olduğunda hepimiz ateşin etrafında toplanmıştık. Konuşmaya başlamıştık biz ağacın oraya Draco ile yaslanmışız. Mione ve Ron beraber sohbet ediyorlar. Fred, George, Pansy, Harry, Ginny ve Blaise oturmuş oyun oynuyorlardı.
Mia:Bebeğim ben çok sıkıldım??
Draco:Eğlenceli şeyler yapabiliriz?
Sırıtmaya başlayınca kafasına hafif vurdum
Mia:aklından kaldır onları olmayacak öyle birşey
Draco:sen öyle san.
Mırıldanmıştı ama ben duymuştum. Koluna bir cimcik attım ve kafamı onun boynuna gömdüm. O kadar hoş kokuyordu ki kokusuyla mayışmışım. Bir anda havalandım. Drac beni taşıyormuş. Gözlerimi tekrar kapatıp uykuya daldım. Birinin beni dürtüklemesiyle uyandım. Mione ve Pans duruyordu.
Hermione:Kalk hadi uykucu yola çıkıyoruz tatilimiz bitti.
Başımla onaylayın toparlandı. Bu bize çok iyi gelmişti. Hogwartsa döndüğümüzde ise direkt olarak odama çıktım ve eşyalarımı yerleştirdim. Gitmeden Lavaboya uğradım ama keşke girmez olaydım. Astoria greengrass vardı. Beni bekliyormuş gibi. Salak..
Biri arkamdan kollarımı tuttu. Ama bu iki kişiydi..Dixie:Neoldu bebeğim seni koruyacak kimse yok mu?? Seni burada öldüreceğim.
Astoria:Hangi büyüye ölmek istersin bakalım. Sectumsempra mı Crucio mu??
Mia:Elinden geleni ardına koyma yılanlar bana birşey yapamaz. Asasız biriyim ben.
Astoria:yazık sana o zaman asa verelimde gebert bizi.
Mia:ha yani ikinize başa çıkacağını kabul ediyorsun???
Max:ehh baya dilin uzadı senin!
Mia:noldu gerçekler yüzüne mi çarptı? Ayy ilk hangi yüzüne çarptı??
Astoria:Crucio!
Mia:ıhmm yapabildiğin b-bu kadar mı Astoriacık??
Astoria:Crucio, crucio, crucio!!
Sırıttım ve kahkaha attım. Bu onu deli ediyo ama gözlerimdeki yaşlar sele dönüşecekti.
Mia:beni burada öldüremezsiniz heryerde beni arıyorlardı uzun süredir yokum... DRAAACOOOOOO!!!!
Dixie:kapa lan şunun ağzın-
Pansy:noldu max ağladın sanki?
Ben yerde kıvranıyorum ve yavaşça bilincim kapanıyordu..
Draco Harry ve Ron çocuğu döverken Pansy ve Hermione kızların gelmişini... Bunla kahkaha patlattım herkes bana döndü yarı baygın bir biçimde yerde kıvranıyorum.
Mia:Astoria sana iki yüzlü demiştim ya artık bir yüzün kalmadı sanırım kızlar iyi benzetmiş sizi s-sanırım-
Ve bilincim kapandı. Uyandığımda revirdeydim ama..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy
FantastikSelam ben Mia black. Ben sirius black in kızıyım. Tesadüflere inanır mısın? Tesadüf mü kader mi belli değil. Ama çok fazla kötü an yaşadım. Umarım beğenirsiniz. Kitaplardan pek anlamam ama lütfen okuyun