•9•

1.2K 41 143
                                    

Sonra olanları hatırladım.

Mia:s-sen ne hakla geliyorsun ya

Draco:b-

Mia:git.

Draco:Mi-

Mia:Draco git!

Gitmişti bende oradan ayrıldım. Odama gittim. Heryeri topladım ve küçük küçük çizikler bırakıyordum kendime bunu yaparkende gülüyordum. (psikopat abi)
Uzun kollu giydim ve boğazlı bir kazak giyip altımada pantolon geçirdim

 (psikopat abi)Uzun kollu giydim ve boğazlı bir kazak giyip altımada pantolon geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstünüz az daha kapalı)

Aşağı indim. Yemek yemeyecektim. Bir ağacın altına oturup resim yapmaya başladım. Dracoyu Pansyi ve blaiseyi birlikte çiziyordum altın üçlü atkada ve ben tek arkada.. Resmim bitmişti. Voldemort arada küçük saldırılar yapıyordu. Ama bir gün daha büyüğü olavaktı. Tabiki güç toplamaya çalışıyordu. Ama harry bunu engelliyordu. Odama gidecekken biri tutup beni kullanılmayan kızlar tuvaletine çekti.

X:selam bebeğim. Oyun oynamaya ne dersin?

Mia:h-hayır. Git be ne istiyorsun.

X:sadece eğlenmek istiyorum! (p*ç smile)

Mia:sen git aynaya bak kendi suratınla eğlen gerizekalı(klasik me)

Diyip tokat attım ve koşmaya başladım. Arkamdan koşuyordu. Çok hızlıydı hemen beni yakaladı.ağlamaya başladım.

Mia:y-ya lütfen b-bırak beni gideyim.

X:yok öyle yağma. Gel bakim sen şöyle.

Beni köşeye sıkıştırıp bana dokunmaya başladı.onu ittirmeye çalışsamda nafile.

?:Onu rahat bırak seni aptal!

Draco ona yumruk attı.

Ben korkudan hiçbirşey yapamıyordum. Draco ve çocuk kavga etmeye başlamıştı. Ve bende kendime gelmiştim

Mia:d-draco bırak!

Draco beni duymuyordu. Ölesiye dövüyordu.

Mia:draco dur!

Draconun önüne geçtim tam dracoya vuracakken bana yumruk attı çocuk. Ama sadece dudağım patlamıştı.gözlerim dolmuştu.çocuğun ğstüne atladım ve en güçlü darbelerimle onu dövüyordum. Bunu yaparken ağlıyordum.

Mia:şerefsiz adi pislik! Beni ne hale getirdin!

Çocuğa yumruk atmaya başladım. Draco beni tutmaya başladı ama çırpınıyordum.

Mia:BIRAK BENİ MALFOY! SEVDİĞİM, DELİLER GİBİ AŞIK OLDUĞUM ÇOCUĞA NASIL VURMUŞ Bİ TATSIN!!

Çocuğu çok pis dövmüştüm. Pansy ve blaise de gelmişti beni tutuyorlardı.

Blaise:Ne oluyor burda!!

Pansy:Mia dur!

Ama ben duymuyordum. Sonra durup çok sert bir tekme attım.Draco bemi belimden tutmuş götürüyordu. Son bşr tekem daha attım Ve yürümeye başladım. Yavaşça ilerlerken onlar benim yanımdalardı.

Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin