•20•

664 25 8
                                    

Ama herkes tedirgindi.

Mia:neden tedirginsiniz ne oldu??

Harry:yeni bir profösör geldi ve..

Mia:Ne??

Hermione:bazı çeşitli cezaları var ve erkek ve kızların arasındaki mesafe en az 1 metre olması gerekmiş..

Mia:hayır!! Yoo!!! Drac doğru mu??!!

Draco vevap vermedi. Herkes  tedirgindi.

Mia:offf ben 1 dakika bile ayrı kalamıyorken mii!? Neyse hadi şu yeni öğretmenin dersine...

~~

Dolores:Evet bayan Black? Bu soruma cevap verin?

Siktir.. Dolores karısını dinlemedim ne yapacağım..

Mia:ee prof şeyy...

Dolores:lütfen ders sonrası odama gelin.

Mia:gelmezsem??

Dolores:daha büyük bir ceza verebilirim. Mesela ruh emicilere yem etmek??
Gıcık oldum yaa alayla sırıttım.

Mia:bunu yapamazsın!

Dolores:bu ne saygısızlık!!!

Harry ve herm bana hayır anlamında başını sallıyordu. Draco çok sinirliydi.

Mia:sizene!! Size mi sorucam! Ehh yetti artık al bak yaklaştım bir erkeğe ne yapıcaksın!!!

Dolores:hemen şimdi odama seni sürtük!!

Mia:shhh!!! Hıhıhı sen ne biçim konuşuyorsun sürtük mürtük  çakma barbie seni sen hangi devirdesin?? Iyy bide pembe pembe velet misin lan sen!! Aynaya bakta gerçeklere bak, rüyandan uyan güzelim! Külkesi olamazsın istesende!

Draco:Wuhuhuh!!!

Dolores denen kadından gına geldi resmen kolumdan çekip beni odasına fırlattı ve tiz sesiyle konuştu.

Dolores:şuraya yaz! Bir daha terbiyezislik yapmayacağım!! Daha sonra tekrarla anlayana kadar yap bunu!!!

Mia:bumu lan ceza 1.sınıf mıyız biz??

Dolores:yaz dedim!!!

Dediğini yaptım ama elimde ve vücudumda acı hissettim elime baktığımda yazdımlarım derin bir bıçak yarası gibi saplanmış. Vücudumda da kızarıklıklar ve morluklar vardı. Onları orada bırakıp odama çıktım. Ama gördüğüm anda bir çığlık bastım.

Voldi:Benden kaçamazsın seni aptal kız!! Bize katılacaksın

Mia:s-sen ama sen ö-ölmedin mi??

Voldemort:hayır ve seni işe yaramaz hemen ölüm yiyen olucaksın!!

Mia:hadi yaa? Bundan benim Niye haberim yok bir ikincisi olmuyorum ne yapıcaksın yoksa bana tek yapabildiğin olan doğru dürüst söyleyemediğin avadayı mı çakarsın!!

Voldemort:Ya da işkence çektiririm.

Mia:elinden geleni ardına koyma iğrenç, burunsuz varlık!!

Kapıdan iki kişi içeriye girdi.

Astoria:Nolduu çok kaşındın bizde dolores yerine kaşıyalım dedik.

Bellatrix:Bak kızım sonunda istediğin oldu?

Dixie:evet annecim oldu.

Bella ve Astoria beni tuttu.

Dixie:Crucio!

Mia:ıııığğhhhhmmm b-bırakk b-bırak!!!

Dixie:Suss babanla ne biçim konuşuyorsun sen!!

Mia:Ne saçmalıyorsun lan sen!!!

Astoria:upss... Yoksa sevgili babacığım sana söylemedi mi!!

Voldemort:APTALLAR!!! kız bilmeyecek!!

Bu aralar kardeşlerim tolgaya ve mahkuma sardım sllsjslsndksk nasıl ama tam psikopatlık zlksjskdjdk

Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin