•18•

680 31 0
                                    

𝔨𝔢𝔶𝔦𝔣𝔩𝔦 𝔬𝔨𝔲𝔪𝔞𝔩𝔞𝔯 𝔰𝔢𝔳𝔤𝔦𝔩𝔦 𝔟𝔲̈𝔶𝔲̈𝔠𝔲̈ 𝔳𝔢 𝔠𝔞𝔡𝛊𝔩𝔞𝔯...

Uyandığımda belimde bir ağırlık vardı. Bu kişi dracoydu. Dün gece olanlar aklıma geldi ve küçük bir tebessüm ettim. Onu seyretmeye başladım

Flashback

Oyun oynadıktan sonra yerlerimize çekildik. Tam gidecekken  biri kolundan çekti.Dracoydu bu.

Mia:Efendim Drac??

Draco:Bugün seninle uyuyabilir miyim?? Lütfeenn

Çok tatlı bakıyordu. Ama olmaz.

Mia:hayır hayatta izin vermem.

Nasıl oldu bilmiyorum ama kendimi dracoyla çadırda buldum.

Mia:nasıl ikna ettiysen artık...

Draco:bana kıyamadım bebeğim.

Arkama döndüm. Arkamdan bana sarılınca hafif irkildim. Sonra yavaşça ona döndüm. Sarılarak uyuduk..

Sabah bağırışlarla uyandık.

Fred:ASKER UYAN!

Hemen kalktık ama tekrardan uyuduk.

George:OHA PROF. SNAPE'İN BURADA NE İŞİ VAR!!

Yerimden fırlayarak uyandım. Diğerleri de benden farksızdır fakat
Fred ve George gülünce şaka olduğunu anladık.

Pansy:Hadi kalkın uykucular bakın üstünüze atlamıyim.
Direkt kalktım. Kahvaltımızı ettikten sonra bir sürü fotoğraf çekindik. Draco kamerayı ağacın dalında birine koyduktan sonra 3 2 1.. Peynir! Diye bağırdık. Mükemmel çıkmıştık. Ben dracoya Draco Bana bakıyordu. Harry ve Ginny sarılmış kameraya bakıyordu. Ron Hermione'nin elini tutmuş onu öpüyordu. Pansy yandan bizi gösterirken fred ve George..PUHAHHAHAHAH İnanamıyorum!!! Fred ve George nasıl becermişlerse ayak bağcıklarının teki tekine bağlamış diğer ayakları havada ellerini açmışlardı. Çok hoştu bundan herkese dağıtıldı. Öğle vakti göle girme kararına vardık. İlk kim giriyor yarışı yaparken bir iskele gördük. Oraya gitk ve sırayla atladık. Hermione ve Ron el ele. Ginny önce sonra Harry. Derken enson biz kalmıştık. Önce Draco atladı. Onun çıkmasını bekledim. Bekledim ama çıkmıyordu. Endişeliyim.

Mia:Neden hala çıkmadı bu kadar uzun süremez değil mi??

Harry suya daldı 10-15 sn sonra çıktı.

Harry:gözükmüyo!

Mia:n-nasıl yaa!!!

Hemen suya atladım. İçeri doğru daldım. Dracoyu sanki görmüş gibiydim. Nefesim bitiyordu dışarı çıkmaya yeltendim ama nefesim tükendi su yutmaya başladım. Hızlıca yukarı çıktım. Hızlıca yüzerek karaya vardım herkes oradaydı.

Mia:öhm öhm yok-öhö hiçbir yerde y-yokk..

Biraz sonra Draco çıktı. Yüzerek yanıma geldi. Hızlıca başıma geldi.

Draco:Bebeğim!!! Noldu!!

Mia:Nerdesin lan sen!! Bişey oldu-öhm öhm bişey oldu sandım çok-öhm çok korktum haberin varmı senin!!

Draco:özür dilerim..

Bana sarıldı ve tekrar göle girdik. 1 saatten sonra çıktık kurulandık fln akşam olmuştu

Özür dilerim... Affedin bölüm atmayı unutmuşum ama bol bol atıcam benn emin olun.. 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin