•15•

792 33 22
                                    

Önceki bölümden kalan:

Draco:gözlerini ne zaman açıcak!

Mia yavaş yavaş gözlerini açıyordu.

Mia:şimdi.

Herkes bana dönmüştü. Bende tepki vermiyordum. Herkes çok sevinmişti taki şu cümleyi duyana kadar.

Mia:ışıkları açar mısınız? Hiç birşey gözükmüyor..

Şimdiki zamam:

Hermione:ışıkları kapattık biz-

Ron:ışıklar açık Mia?hatta gündüz.

Harry:ron!

Mia:n-ne demek g-gündüz ben göremiyorum. Kör mü oldum?!!

Ağlamaya başladım. Draco bana sarıldı kokusundan anladım.

Mia:ben ne yapıcam..

Draco:seninle kalıyorum hiçbirşey olmayacak güven bana.

Dedi.

5 gün sonra~

Taburcu olmuştum fakat hiçbirşey göremiyordum. Geçici bir durummuş neyseki.

Mia:bahçeye çıkalım mı drac?

Draco:çıkalım bebeğim.

Koluma girdi ve bahçeye indik. Draco beni bir banka oturttu.

Draco:bebeğim sen burda dur ben resim defterini ve kalem alıp geliyorum.

Mia:çabuk ol drac.

Draco gitmişti. İki çocuk karşımdaydı galiba sesleri çok yakından geliyordu.

X:selam. Nasılsın?

?:vaay vayy vayy, Bizim aptal Mia kör mü olmuş.

Bu dixieydi ama yanındaki çocuk kimdi?

Dixie:bana yaşattıklarının aynısını sana yaşatıcam. Bedelini ödiceksin.

Mia:yaşatmışsın zaten.

X:bu daha başlangıç.

Diyip beni götürdüler. Sanırım iki katlı büyük bir klubeydi. Ama burası ormanda? Ne yapacaklar bana.

Mia:ne yapıyosun lan?!! Bırak beni! Ben senin bildiğin kızlardan değilim. Bırak nolurr..

Çocuk beni klübenin içine attı. Ve kapıyı kitledi. Elimle yoklayarak kapıyı buldum. Yanık kokusu geliyordu... EVİ ATEŞE Mİ VERDİLER!!!

Mia:NE İSTİYORSANIZ YAPARIM NOLUR ÇIKARIN BENİİ!!!

Ağlıyordum. Kapıya tekme atıyordum. Lanet olsun ki hiçbirşey göremiyorum. Öksürüyordum.

Draco dan:

Mia geldiğimde yoktu. Gelen geçene Miatı soruyordum. Ama görmedim diyorlar dı. En sonun da bi çocuk

X:Ben gördüm. Ormanda bir erkek ve Dixie vardı gidiyorlardı.

Draco:hass..

Koşarak altın üçlünün yanına gittim.

Draco:çocuklar Mia yok dixie ve bir çocuk onu ormana götürmüş.

Çok hızlı konuşmama rağmen anlamışlardı. Onlarda ormana koşmaya başladılar. Pansy blaiseye de haber verdim. Sonra Cedric e. Ormana koşarak gidiyordum. Hepimix birlikte aramaya başladık.

Draco:MİAA!!!

Hermione:MİAA!

Mia dan:

Galiba deliriyorum. Son kez çocukların sesini duyuyorum. Hiçbirşey yapamıyorum. Yerde kıpırdayamayan göremeyen bir ben vardı.

Harry:KARDEŞİMM!!!

Tamam, gerçekten delirdim.

Pansy:MİA NOLUR CEVAP VERR!! LÜTFEN!

Bir dakika gerçek mi!! Olağan gücünle bağırdım ama sesim çok az çıkıyordu

Mia:burdayım! Çocuklar BURDAYIM! ÖHM ÖHM BURDAYIM ÇOCUKLAR!!!

Bunu dememle kapının kırılması bir oldu. Sanırım biri gelmişti.

?:onu buldum!!!

Mia:drac?

Draco:kurtarıcam seni gel.

Beni kucağına almıştı ama ben yarı uyanıktım.

Koşarak uzaklaştı oradan. Beni yere yatırdı ama taşlık yerdi. Sanırım hogwarts bahçesiydi. Öksürüyordum.

Mia:d-draco...

Ona sarıldım.

Mia:özür dilerim beni götürdüler...

Draco:sorun yok bitanem. Burdasın ya sorun yok.

Daha da sıkı sarıldı bana.

Yukarı odaya çıktık.

Mia:draco benim duş almam lazım.

Draco:tamam bekle.

Kolumdan tutup beni kabine doğru getirdi.

Draco:kendin halledebilir misin?

Mia:evet tamam, sağol.

Çıktı bende duş aldım. kurulanıp kendime sardım havluyu. Ama kıyafet almayı unutmuşum. Salak ben..

Mia:Ş-şeyy dracoo??

Draco:efendim bişey mi oldu?

Mia:k-kıyafet almayı unutmuşum da-

Draco:anladım anladım.

Draco birkaç dakika sonra geldi. Kıyafetleri bana v erdi ve kapıyı kapattı. Üstümü giyip çıktım. Saçımı kurutup. Yatağa oturdum.

Mia:draco? Ben çok sıkıldım.

Draco:tamam sohbet edelim?

Mia:olurr.

Mia:bana gerçekten aşıksan kanıtla.

Draco:tabii ki.

Dudağımda bir sıcaklık hissettim. Draco beni öpüyordu. Çok tatlı öpüyordu. Bence bu iyi bir kanıt. Geri şekildim.

Draco:bana benden bahset. Ama bana değil kendi kendine.

Mia:o kadar tatlı gülüyor ki, gülüşü beni benden alıyor. Çok yakşıklı. İçinde masum bir çocuk var. O kadar tatlı ki yiyip bitiresim geliyor. Masum bakışları. Okyanus gibi gözleri ben o  okyanusda batıyorum. Saçları sapsarı altın gibi. O benim için çol değerli. Onun için canımı bile verebilirim. O benim tek yaşama nefes alma sebebim.

Draco:böyle düşündüğünü bilmiyordum.

Mia:gerçekler bebeğim. Uykum geldi. Uyuyalım mıı??

Draco aniden yatağıma yattı ve benide yanına aldı. Ona sarılarak uyudum. Kokusu beni mayıştırmıştı. Daha sıkı sarıldım. Ve uyudum.

Arkadaşlar ben instagramda bir hesap kurdum. İnstagramda isteyenler varsa eğer bir grup açacağım. Kabul ederseniz sizi de alacağım rp yaparız. Eski arkadaşlarım gibi değil ama olsun.??

Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin