•8•

1.3K 46 150
                                    

Yeni muhteşem bir gün bizi bekliyordu. Bugün dersler yoktu.draconun yanına gittim.

Draco:kimsen defol.

Mia:sevgilim benim. Nasılsın

Draco:Mia çık

Mia:bugün günlerden ne-

Draco:MİA ÇIK!
İrkilmiştim ve direk odaya çıktım sonra panse gittim.

Mia:pans dray beni çok seviyo demi?

Pansy:evet de neden?

Mia:bugün tanışma yıldönümümüz. Ona hediye almak istiyorum ama fazla sibirli bugün. Ben yine bir yanına gidiyim.

Draconun odasına gittim.

Mia:dray?

Draco:ne var Mia?

Mia:dray iyi misin?

Draco:iyiyim Mia git.

Mia:iyi gibi değilsin. Birşey mi old-

Draco:git dedim Mia!

Mia:bebeğim birşey varsa birlikt-

Draco:Mia kalbini kırmadan git.

Mia:ben ne yaptım ki? Çıkmıyacağım. Bana neyin var söyle! Üzgün gibisin

Draco:MİA ÇIK YETER GİT ANLIYOR MUSUN İSTEMİYORUM SENİ GİT UMRUMDA BİLE DEĞİLSİN. KEŞKE ÖLSEN.

Gözlerim dolmuştu. İrkilmiştim ve odadan çıktım. Neyse birşeyi vardır üzülme hemen gözyaşlarımı sildim ve gülümsedim.

Pansy:ne dedi?

Mia:hiiç dediki biraz yalnız kalması gerekmiş bu. Birşeye canı sıkılmış ben bir hediye bakıcam. Belki de hatırlamamıştır o yüzden sinirlidir?

Pansy:bağrıyordu ama?

Mia:olsun o beni sever. Belki Birşeye morali bozulmuştur boşver. Ben hediye almaya gidiyim.

Hazırlanıp mağaza Mağaza dükkan dükkan gezdim ve ona bir sürü hediyeler aldım. Bir sweat t-shirt almıştım. Kendi parfümümü sıktım ve ona yılan gibi bir yüzük almıştım. Ve birde saat almıştım saatlerce bunlar için uğraştım. Akşam olmuştu güzelce giyinip hediyelerimi de aldım ve odaya gittim.tıklattım ses yoktu. 5-10 dk sonra kapıyı bir kız açtı.

Mia:kimsiniz?

X:ben Draconun sevgilisiyim ya siz?

Yıkılmıştım işte. Dracoya içeri baktım bana bakıyordu.

X:bebeğim bu kız kim?

Draco:Mia senin ne işin var bunlar ne?

Konuşamıyordum. Bu kadar mıydı aşkı..

Mia:Sana inanmıyorum! Beni bu kızlamı aldatıyordun. Bugün tanışma yıldönümümüzdü. SANA HEDİYE ALDIM BEN!!! SEVGİLİM BUGÜN KIZGINDIR B-BİRŞEYE C-CANI SIKILMIŞTIR DEDİM A-AMA SEN... Ya sen..bitti.

Draco:mia bak böyle olması gerek-

Mia:hayır halledebilirdik. BİRLİKTE. Ama boşaymış al hediyeni son hediye olsun çünkü artık ben yokum. Unut beni.

Koşmaya başladım. Arkamdan bağırıyordu ama odama çıkmıştım. Herşeyi kırıp dökmüştüm. Çığlık çığlığa ağlıyordum. Pansy yanıma geldi.

Pansy:Merlin! Ne oldu Mia.

Mia:b-bi-bitti.

Öyle ruhsuz söylemiştim ki tnim bembeyazdı. Bana sarıldı.

Mia:tamam ben iyiym sen dracoya bak. Nasıl halde anlarsın

Pansy gitti bende banyoya gittim camı yumrukladım. Parçalardan birini almıştım. Ve bileklerimi boynumu kollarımı kesmeye başladım. Kimsem yoktu artık. Acımıyordu hiçbiryerim. Son olarak derin bir kesik attım pansy gelmişti. Gözleri kocaman açıldı.

Pansy:MİAAAA!!!

Blaise de gelmişti ve altın üçlü

Harry:HAYIR MİAAAAAA! HAYIR, HAYIR, HAYIIRR!!!!!!!

uyandığımda hastanedeyim. Başımda kimse yok. Bi Malfoy vardı.

Draco:Mia özür dilerim bebeğim. Herşeyi bana o madalyon yaptırdı yemin ederim. Özür dilerim. Kendime hakim olamadım. Benim yüzümden.

Mia:geçti şhh.. Ağlamak yok.

Bokk gibi bune yaa off hüzünlü diyorum kötü iyi diyorum kötü off ben bu işi beceremiyorum

Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin