4.bölüm

1.7K 74 43
                                    

Sol elim sarılmıştı ve 1 hafta böyle kalacak. Sorun şuki ben de solağım. agh neden böyle olduysa yanımda da malfoy bakıcak ne harika dimi(!) off. yatağımda yatıyordum Malfoy da yatağındaydı. Ayağa kalktım ve kapıya doğru ilerledim. Bana 'nereye gidiyorsun' dermiş gibi baktığında cevapladım

Mia:"kapıyı açar mısın? Dışarı hava almaya çıkıcağım."

Draco:"peki ama dikkatli ol"

Kapıyı açtı ve dışarı hava almaya çıktım. Pansy beni gördü ve yanıma geldi.

Pansy:"heyy koca bebek nasıls-AMAN TANRIM ELİNE NE OLDU?!"

Mia:"ayynen pansy böyle bağır. Kızım sessiz olsana bee"

Pansy:"ee sende söyle ne oldu?"

Mia:"yataktan düştüm vazo kırıldı ve olan oldu"

Pansy:"ahh kuzum yaa dikkat etseydin keşke ee yanında sana bakan yok mu?"

Duraksadım.

Mia:"Malfoy bakıyo"

Pansy:"Malfoy seninle ilgilenmez ki"

Mia:"off kendim hallederim ona mı kaldım sanki"

Pansy:"tamam hadi gel odana çıkalım"

Odama çıktık. Malfoy oradaydı kapı açıldığında bakmadan uzanıyordu gözleri kapalıydı.

Draco:"sonunda gelebildin seni ezik. Madam sana bakmamı söylemeseydi seni hemen astronomi kulesinden atardım annen de senin gibi ezikmiş o kadar iğrenç bir yüzün var ki-"

Pansy:"DRACO! Düzgün konuş onunla o bir hamamböceği değil!"

Draco gözlerini açıp bize baktı.

Draco:"ama benziyor hatta şimdi gidip ağlayacak dkksksskbs"

Gözlerim dolmuştu. Ama boş boş ona bakıyordum.

Mia:"keşke ölmeme izin verseydin Malfoy keşke ben o ormanda ölüp gitseydim"

İstemsizce gözlerimden yaşlar akıyordu. Pansy bana sarıldı

Pansy:"şşhh... Ağlama bebeğim. Draco lütfen ona öyle davranma."

Malfoyun morali bozulmuştu. Koşarak banyoya gittim ve kapıyı da kitledim.

Pansy:"ahh hadi ama Mia. Çocukluk arkadaşına böyle davranılmaz kii hafi aç kapıyı"

Draco şaşırmıştı

Draco:"siz önceden tanışıyor muydunuz?"

Pansy:"evet kendisi benim can yoldaşımdır"

Kilidi açtım ve Pansy'e sarıldım. Pansyde bana sarıldı. Malfoy gitti. Ben Pansye olan biteni anlattım. Ağlıyordum. Aniden kapı açıldı. Tom du. (tom ve voldemort aynı kişi değil)

Tom:"ağlama seslerini duydum da iyi misiniz?"

Mia:"iyiyim Tom. Bir şeyim yok."

Tom:"elin ve gözlerin öyle demiyor ama"

Buruk bir gülümsemeyle ona sarıldım. Oda bana sarıldı. Abim gibiydi. Ama Harry onunla pek anlaşamazdı.

Yine kısa yine kısa üzgünüm gençlik ama yarın sınavlar var çalışmam gerek sizleri seviyorum akşam bi bölüm daha gelebilir.

Kitap nasıl gidiyo?

Nadıl buldunuz?

Kader mi? Tesadüf mü? draco malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin