Louis ležel na nemocničním lůžku, skripta v ruce, ale oči upíral na chlapce vedle.
Niall konečně usnul, po několika hodinách ustavičného pláče.
Pohled na jeho obvázaná zápěstí Louiho ničil. Neznal toho kluka, ani nevěděl, co se vlastně stalo, ale to neznamenalo, že ho to nechávalo klidným.
S tichým vrznutím se otevřely dveře a dovnitř vešel dr. Malik.
Louis zvedl hlavu a usmál se.
"Konečně usnul."
"Zabraly léky?" Zayn přešel k Niallově posteli a podíval se na kapačku.
"Spíš se ubrečel k spánku." pokrčil Louis rameny.
Ale neušlo mu, jak se Zayn na toho kluka díval. Až moc něžně.
"Vy ho znáte?" zeptal se. Nechtěl vyzvídat, jen.... Vlastně jo, chtěl.
"Je to soused." přiznal Zayn. "Znám ho od doby co mu bylo pět. Vždycky byl hrozně veselý děcko. Někdy až moc. A minulý rok se mu rozvedli rodiče. Jeho bratr to sváděl na něj, protože krátce před tím se Niall přiznal, že je gay a zatímco jeho máma to akceptovala, jeho otec nikoliv.
Niall z toho byl celej špatnej. Skoro nejedl, nechodil ven. A pak mi ho sem přivezli s podřezanýma žílama."
Najednou, když si uvědomil, co vlastně řekl, zděsil se. "Sakra. Já.."
"Hey." usmál se na něj Louis vlídně. "Nemám v plánu to nikde rozhlašovat."
Zayn nevypadal nijak přesvědčeně, ale i tak přikývl a dál pozoroval blonďákovu tvář.
"Nechápu to. Proč mi nikdy nic neřekl? Jsme přátelé."
Chytil Nialla za ruku a povzdychl si.
Louis to celé pozoroval a chvilku si připadal jako v telenovele.
Bylo víc, než jasné, že Zayn k Niallovi něco cítí. A zároveň, že ho něco sžírá.
"Vy víte, proč zrovna vám nic neřekl, že?"
Zayn si znovu povzdychl. "Opustil jsem ho, když mě nejvíc potřeboval. Když se přiznal mě, že je gay, začal jsem vyšilovat. A vyhýbal se mu. A pak se on začal vyhýbat mě."
V tu chvilku otevřel blonďák oči. "Zayne?"
Malik se usmál, ale úsměv mu hned opadl, když Niall vytrhl ruku z jeho sevření.
"Radši běž."
A tak Zayn šel. A Louis by ho v tu chvíli nejradši profackoval.
***
*AN* Hola. Tak se po delší době hlásím. Comments + votes? Ilya. Xx
ČTEŠ
College Room [ Larry Stylinson AU cz ] book2
Random"Možná ta budka pro nás byla osudová." "Kdyby byla, tak bych ma tebe nezapomněl." ★ Druhá série Payphone ★ {dokončeno} [©Call_Me_A_Pumpkin]