14.

2.3K 240 12
                                    

Louis se nemohl dočkat, až bude zpátky na koleji. Nešlo jen o sex, který mu Harry slíbil (ale o něj taky), ale hlavně se nudil. Příšerně se nudil.

Zkoušel se učit. Ale testy byly daleko. Potřeboval něco nebo někoho, kdo by ho zabavil.

Harry sice chodil tak často jak mohl, ale to nebylo ono, když s ním nebyl furt.

A pak k němu na pokoj přivezli ještě někoho.

Byl to blonďák. Měl roztomile a přirozeně červené tváře. Modré oči zíraly do prázdna. Od doby, co ho přivezli, se ani nehnul, nepromluvil. Louis vážně pochyboval, jestli vůbec dýchal.

A protože to byl hodně upovídaný člověk, snažil se s ním navázat kontakt.

"Jak se jmenuješ?"

Blonďák neodpověděl. Ale Louis se nevzdával. Řekl mu, proč je v nemocnici a vyprávěl o všem, co ho napadlo. Pak mu pohled sklouzl na blonďákovo zápěstí. Bylo omotané obvazy.

"Ty.. Ses chtěl zabít?" to slovo mu ani nešlo přes pusu. Nedokázal si představit, že by někdo z lidí, které znal, spáchal sebevraždu.

Blonďák pootočil hlavu a podival se na Louiho  pronikavě modrýma očima.  Ale neřekl nic.

"Víš, mě to říct můžeš." pokrčil Louis rameny. "Neodsoudím tě."

Světlovlasý se nadechl a zavřel oči.

"Jsem Niall," ozvalo se do ticha.

∞∞∞∞

Harry mířil po kampusu rychle ke koleji. celý den měl pocit, že ho někdo sleduje. Ale když se otočil, nikdo tam nebyl. Nelíbilo se mu to.

A těsně před dveřmi do pokoje mu někdo zakryl oči.

Dech se mu zadrhl v hrdle. "Kdo je to?" otázal se vystrašeně.

"Hádej." někdo se zachichotal těsně u jeho ucha.

Ten hlas znal. "Nicku?"

Grimashaw ho pustil a otočil čelem k sobě. "Ahoj zlato."

"Co tady chceš?" zeptal se Harry a sevřel klíče pevně v ruce.

"Přišel jsem si tě vybojovat zpátky."

∞∞∞∞★
*AN* opomineme, že je to kraťoučký :D jako náhradu si můžete vybrat, co mám v příští kapitole víc rozebrat. Nicka? Nialla? Ilya:* -A.xx

College Room [ Larry Stylinson AU cz ] book2Kde žijí příběhy. Začni objevovat