18.

2.8K 264 24
                                    

Harry nezadržel smích, když Louis při sundávání kalhot upadl.

Dotyčný se zvedl a zamračil se na svého přítele, ale nedokázal se kabonit dlouho.

Zaprvé, Harryho smích byl něco úžasného. A zadruhé, není to přece jeho chyba, že Louis upadl.

"Kazíš atmosféru." nafoukl tváře a Harry se k němu sklonil, aby ho na ně mohl políbit.

"Tak to zkusíme znovu?"

Louis přikývl a sundal si ponožky. Už mu zbývaly jen boxerky. Nestyděl se, ale stejně to bylo zvláštní, svlékat se před Harrym s tímhle záměrem.

Mladší si jeho zaváhání všiml. Chytil ho za ruku. "Nemusíme.."

Louis zavrtěl hlavou. "Jenže já chci. A moc. Ani nevíš, jak moc jsem po tvém těle toužil "

Po Harryho tvářích se rozlila rudá, ale nic neřekl, jen naslouchal.

"Už jsem tě viděl nahého, a ty mě taky, ale to bylo..."

"Něco jiného." doplnil ho Harry a Louis přikývl a začal Harryho líbat. Bylo to pomalé a něžné a Louis si v tu chvilku přál, aby TOHLE bylo jejich poprvé.

Ale co se stalo, stalo se a už se nedalo změnit. Mohl se jen snažit, aby Harryho vzpomínky překryl těmi novými - vzpomínkami na tohle.

Pomalu zajel rukama Harrymu pod triko a vyhrnul ho. Svými rty se přisál na břicho svého milence a pomalu sjížděl dolů, k lemu jeho boxerek.

"J-jak?"

"Co jak?" nechápal Harry.

"Jak to chceš?" zamumlal a cítil, jak rudne. Bylo to trapné a to ho rozčilovalo. Nemělo by to být trapné, vždyť je s Harrym. Není se čeho bát.

Harry pokrčil rameny. "Já nevim, Lou. Já se v tom nevyznám."

Louis jen přikývl a políbil mladšího chlapce těsně pod bradu. Pak mu sundal triko a položil ho na postel úplně, jeho rty se vrátily nad Harryho boxerky.

"Nikdy jsem tohle nedělal." přiznal se a Harry se na něj povzbudivě usmál. Ale než stačil něco říct, Louiho malá ruka vklouzla do jeho soudního prádla a uchopila jeho chloubu.

Harry se prohnul v zádech a vzdychnul. Bylo mu až nepříjemné, jak vzrušený z toho byl, zvlášť, když se ještě vůbec nic nedělo.

Prohrábnul Louimu vlasy a ten se sklonil a vzal ho do úst.

Skrz Harryho rty se dral hlasitý sten, který nedokázal zastavit. Možná ani nechtěl.

*

Všechno se to stalo celkem rychle. Louiho Pusa byla zatraceně šikovná a dovedla mladšího k vrcholu téměř okamžitě. Styděl se, ale Louis ho ujistil, že je všechno v pořádku.

Použili všechno, co měli, a v dostatečném množství, ale i tak to Harryho dost bolelo , když se do něj Louis dostával.

Důkazem byly i škrábance na Louiho zádech a kousnutí na rameni.

Nelze však říct, že by mu to vadilo. Nějakým zvráceným způsobem se mu naopak líbilo, když ho jeho přítel škrábal. A toho se mu ještě dostalo ve velké míře, když Harry vrcholil.

Oba se vysprchovali a schoulili se k sobě na spodní postel. Harry si položil hlavu na Louiho hrudník a poslouchal tlukot jeho srdce.

Louis si zase pohrával s Harryho vlhkými vlasy.

Všechno bylo v tu chvíli dokonalé. I po tom všem, co se mezi nimi stalo a nestalo, byli spolu.

"Takže? Nick se tě vzdal?"

"Vypadá to tak." přikývl Harry a zaklonil hlavu, aby na Louiho lépe viděl.

"Než jsem přijel, viděl jsem se s Ginger."

Při zaslechnutí jejího jména se Louis značně napjal.

"Je zasnoubena." dodal Harry a usmál se. "Už jsi jen můj."

"Takže už na Nialla nežárlíš?" provokoval ho Louis a Harry zavrtěl hlavou. "Nemám proč, že?"

A Louis mu to potvrdil.

Leželi spolu takhle ještě dlouho. Dokud jim nezačala být zima a nezjistili, že jim jedna peřina opravdu nestačí.

Harry si vylezl pro svoji přikrývku a pak se hned vrátil na své původní místo na Louiho hrudi.

"Třeba byla ta budka opravdu osudová." zašeptal Louis a Harry se zasmál.

"Tak osudová, až jsem na ni skoro zapomněl."
****
Konec
****

*AN* Hollaaaaaaaa, moji Marshmallows! Jo, čtete správně, ko-nec ;)

Myslím, že už stejně nebylo o čem psát, a kdybych pokračovala, akorát bych tu povídku flákala a nakonec by se mi úplně znechutila.

A myslím že osmnáct kapitol je dost dobrý číslo, když vezmu v potaz, že tahle povídka ani existovat neměla :)

Snad se vám líbila. Jak Payphone, tak College Room. Hrozně děkuju všem, co to vydrželi až sem. Love you all. Mwah!

🎉 Dokončil/a jsi příběh College Room [ Larry Stylinson AU cz ] book2 🎉
College Room [ Larry Stylinson AU cz ] book2Kde žijí příběhy. Začni objevovat