1.

5.5K 297 17
                                    

Nezmohli se na nic. Jen na sebe zírali. Nakonec se Louiho ústa zkroutila do zlomyslného úšklebku.

"A není ten svět malej? Kdo by to byl řekl, že tě ještě někdy uvidím."

Harry stále neprouvil. Jeho srdce divoce tlouklo a nohy měl jako z želatiny. Louis si ho ještě chvilku prohlížel a nakonec prohlásil: "Vyrostl jsi."

"Ty ne." Ozval se konečně mladší chlapec. Doufal, že ho hlas nezradí, a on ho vskutku nezradil.

Nemělo cenu lhát, jediný pohled na Tomlinsona mu popletl hlavu. Ale Harry věděl, (spíš v to doufal) že jde jen o prvotní šok. Chodil konec konců s Nickem a miloval ho. Louis byl jen etapa jeho života, přes kterou se dostal.
***

Louis vyletěl z pokoje a po schodech vyběhl do dalšího patra, kde měl pokoj jeho nejlepší kamarád.

Vrazil dovnitř bez zaklepání, které by stejně bylo k ničemu, protože Stan měl na uších sluchátka a nic neslyšel.

Louis mu poklepal na rameno a když Stan vzhlédl, naznačil mu, aby si sundal sluchátka.

Sednul si ke svému kamarádovi na postel a povzdychl si. Co chce vlastně říct?

Vždyť o nic nejde. Harry byl jen flirt. Krátkodobá známost. Nic vážného.

Ale i tak si pamatuje, jak odjížděl a celou cestu do Doncasteru litoval, že se s ním nerozloučil. Ne jednou ho chtěl nějak kontaktovat. Ne jednou byl Harry v jeho snech. A teď? Objeví se tu a je to uplně jiný člověk. Je vyšší a taky už není tak roztomile "oplácanej" jako před třemi lety.

Jeho vlasy jsou o něco delší a bohužel už nejsou tolik kudrnaté. Ovšem i tak je Harry dost přitažlivý. A to Louiho štve snad nejvíc.

"Děje se něco?" Zeptal se Stan a Louis pokrčil rameny.

"Jo. Ne? Možná. Já nevim!" Rozhodil ruce. "Proč musel jít zrovna na tuhle vysokou, Stane? Chtěl jsem zapomenout! A dařilo se! Jenže on je teď tady. Tady! Dokonce v mym pokoji."

Stan si svého nejlepšího přítele pozorně prohlédl. "Nějaká dávná láska? Zhrzený milenec?"

Louis se slabě usmál a přikývl. "Dá se říct."

*AN* Holaaaa! Hádejte, kdo je zpět. Jo joo já vím, že jsem řikala "až v roce 2015", ale Payphone mi prostě chyběla :D navíc, pokud by tohle nemělo nějak kladnej ohlas- můžu opravdu pokračovat až za měsíc. No, dosti řečí ode mě, chci slyšet(číst) vaše řeči. Názory? Připomínky? ^_^ votujte, komentujte, ukládejte do knihoven a doporučte svým známým :D love you! -A.

College Room [ Larry Stylinson AU cz ] book2Kde žijí příběhy. Začni objevovat