4. "Pakuj się" (opis postaci)

24 8 0
                                    

Zeszłam na dół panował tam straszny chaos. Mama biegająca za nitkami, tata naprawiający walizkę mamy, z której odpadły kółka, istny szał. Typowa rodzina Black.
-Madison chodź się przytul do mamy- rzekła moja rodzicielka ze łzami w oczach.
-Kocham cię mamo- rozpłakałam się.
Przytuliłam również tatę. Gdy mieli już jechać upomnieli mojego brata żeby pilnował mnie jak oka w głowie. Kocham moich rodziców. Uśmiechnęłam się sama do siebie.

-No pakuj się, jedziemy do mnie.- odparł Nate.
-Słucham?!? Nie chce mi się- jęczałam .
-Zawsze możesz zostać tu sama, zmykaj
-Jesteś głupi
-Ty też Madisonku.
-Nie nazywaj mnie tak- pogroziłam chłopakowi palcem.
-Idź już, bo szkoda czasu- zaśmiał się władczo.

Kiedy już się spakowałam i ubrałam, zeszłam na dół. Mój brat już na mnie czekał, wychodząc zgasił światła i zamknął dom.
-Natuś, co z moim mobilem? - nazwałam tak swój samochód.
-Jutro po niego wrócimy.
-Ale...
-Wsiadaj- przerwał mi Nate.

Gdy byliśmy już na miejscu chłopak zaparkował samochód w garażu. Jego dom to willa, skąd on na tyle pieniędzy nie wiem.
Z zamyśleń wyrwał mnie jego głos:
-No ja wiedziałem, że ci się spodoba, ale teraz chodź.
Zaprowadził mnie do środka, ściągnęłam buty, kurtkę oraz czapkę, wszystko powiesiłam na wieszaku, a buty schowałam do szafki. W przedpokoju znajdowała się jedna komoda, dwa duże wieszaki, oraz wielkie okna. Tutaj, jak również w całym domu przeważała biel, czerń i szarość, moje klimaty. Przeszłam do salonu i na kanapie ujrzałam jakichś chłopaków, wyglądali na może 20 lat, stałam tak i się im przyglądam, oni tak samo, aż wkońcu spójrzałam pytająco na mojego brata.
-Kto to? - zapytałam szeptem.
-Chłopaki ruszcie dupska i powitajcie królową.
Chłopcy od razu wstali i tak samo jak ja byli zdziwieni, każdy po kolei się przedstawił.
-Void,
-Jacob,
-Jeremy,
-Matthew.
-A i jeszcze jest jeden nasz kumpel, ale nie ma go teraz w domu- rzekł Jeremy.
Każdy z chłopaków był przystojny, najbardziej w moim typie był Matthew.

Przestawienie postaci

Madison Black (w.19)

Nate Black (w

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Nate Black (w.21)

21)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
DIABEŁ MIŁOŚCI (DO POPRAWKI)  Pls Nie CzytajcieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz