𝙷𝙸𝙺𝙰𝚈𝙰𝚃 𝚂𝙴𝙼𝙱𝙸𝙻𝙰𝙽 : 𝙽𝚄𝚁𝙰𝚈𝚄¹

13.8K 67 6
                                    

.
.

Ustazah Nurayu cuti dari mengajar hari ini, sekolah mereka mengadakan lawatan Perdana ke Museum Budaya sempena bulan kemerdekaan.

pada mulanya dia mahu turut serta namun badannya tidak rasa enak, dia memaklumkan pada pengetua yang dia mahu mc sahaja.

pengetua setuju kerana Ustazah Nurayu juga tidak memegang apa-apa jawatan kuasa untuk lawatan kali ini. usai makan ubat tadi, Ustazah Nurayu pergi ke dapur untuk minum sedikit dek haus.

"ayu, tak pergi sekolah hari ni ?"

satu suara menegur dari belakang, Ustazah Nurayu menoleh memandang ayahnya yang baru turun dari tingkat atas.

"takla Papa, ada programme tapi Ayu tak ikut. demam."

"owhh, okay. papa pun offday harini, ingat nak tengok wayang. cerita seram, tapi rumah ada Netflix. lepak rumah jela, alang-alang ada anak bongsu papa nih."

"ehehe, papa ni. nak tengok cerita apa ?"

ayah Ustazah Nurayu terdiam buat beberapa saat, memandang ke kanan dan kiri atas dan bawah sebelum mengangkat jari telunjuk keatas.

"haa! Insidious ?"

"ha !? alaa, seram laa Ayu takut !!"

ayah Ustazah Nurayu ketawa besar sambil menepuk-nepuk pehanya, berderai buat beberapa ketika sebelum dia menyeka mata yang berair.

"eee, papa !"

"ahahaha, ok-ok papa minta maaf. eish Ayu ni, mak kamu suka tau cerita seram. kamu pulak jadi paranoid dah kenapa ? habistu ? nak tengok ke taknak ?"

Ustazah Nurayu terdiam buat seketika, dia menggaru-garu kepala yang tidak gatal sebelum mengangkat kepala memandang wajah ayahnya tajam.

"okay, tapi papa kena protect Ayu kalau Ayu takut. bole !"

"haa, yelaa ! papa janji okay. nak tengok jam berapa ?"

"hmm- pukul 8 la ? petang ni ingat Ayu nak kemas bilik jap."

ayahnya menganggukkan kepala beberapa kali sebelum tersenyum manis, dia bangun sebelum menepuk kepala Ustazah Nurayu lembut.

"eee, papa !"

"ehehe, papa naik kejap ea. bye."

"byee~"

.
.
.

usai mengemas, Ustazah Nurayu duduk bersila dihadapan cermin besar biliknya. dia merenung dirinya sendiri atas dan bawah.

comel jugak.

lintasan hati yang melalui mindanya, wajah yang bujur sirih. putih mulus menampakkan kanta manta yang bulat cantik terletak. matanya yang tirus hampir sepet kadang kala membuatkan dirinya kelihatan seperti gadis cina. bibirnya yang tebal merah jambu dijuih sedikit.

hm, comel.

ustazah Nurayu mengelamun jauh sebelum terasa hangat di celah kelangkangnya, hormonnya mula terembes perlahan bila membayangkan tubuhnya tanpa pakaian, dibelai seseorang.

dia mula melekapkan telapak tangan pada buah dada yang membulat, diusapnya dari luar jubah kurung. atas dan bawah melihatkan dirinya pada cermin.

besarnya.

tangan kanan dan kiri meramas buah dada yang bulat dan besar, bagai hemisfera utara dia sedikit kagum akan dirinya sendiri.

tanganya turun ke pinggang yang ramping, perut yang kempis rata diraba sendiri. Ustazah Nurayu menyeluk dari bawa kain sebelum mengusap pusat yang kecil, disingkap kain kurung sehingga ke bawah dada. lubang pusat yang terdedah hingga ke bawah coli merah terang terlihat menghairahkan.

seksinya aku.

jari runcing Ustazah Nurayu mula menyeluk kain sarung, hingga jari jemarinya melekap pada cipap yang tembam hangat.

panas, lembut.

ujar bibirnya sambil dia terus mengusap perlahan cipap yang mulai basah sedikit di hujung panties. tangan kirinya yang tadi mengangkat kurung keatas, jatuh dek melayan kehangatan dirinya.

"urmph.."

.
.
.

teaser dulu, otak blank nih.

𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷Where stories live. Discover now