𝙷𝙸𝙺𝙰𝚈𝙰𝚃 𝙴𝙼𝙿𝙰𝚃 : 𝙰𝙼𝙸𝚁𝙰𝙷¹

17.5K 75 2
                                    

lelaki itu mengusap-usap kain baju kurung yang berada di dalam garapan tangannya, cantik design dan rona baju itu.

warnanya merah berselang seli dengan corak bunga-bunga bewarna jingga dan merah jambu. ada yang berkilat dengan fabrik yang berlainan namun semua permukaannya lembut.

"ni kain sutera ke ustazah?"

lelaki itu memandang wanita yang bergelumang didalam selimut tebal, tipis senyumannya mengheret sedikit ke kanan sinis. sebelum tertawa kecil.

"sial kau.."

🦋🦋🦋

Nama aku Gopal. 17 tahun.

Ini adalah cerita ketika aku masih bersekolah rendah, mungkin dalam darjah 4 macamtu. waktu itu aku dalam perjalanan pulang.

hujan turun renyai-renyai. aku terlihat satu susuk dihujung bus stop. terdiam sekejap, macam kenal.

oh, ustazah Amirah, salah seorang cikgu disekolah aku. tapi dia mengajar subjek bahasa Arab.

Aku selalu melihat perempuan bogel dalam laman web lucah,tapi entah kenapa aku suka betul dengan ustazah Amirah ni.

mungkin kerana dia kerap bertudung labuh, nampak manis je.

Hari itu entah mengapa aku seperti tidak mampu menahan gelojak nafsu. teringin sangat nak merasa kemulusan kulit ustazah cantik ni.

makin lama hujan pun makin lebat, bas pulak lambat sampai, orang ramai bila nampak je bas berhenti, diorang berpusu-pusu masuk. risau jika terlepas dalam keadaan hujan ni, mesti lagi lambat dari selalu.

Aku cepat-cepat menyusup dibelakang ustazah Amirah.
ustazah Amirah tidak berebut,mungkin dia tak mahu menjadi mangsa himpit didalam kesesakan.

Apabila tiba giliran aku untuk naik, bas sudah padat dengan penumpang. hanya tinggal sedikit saja ruang ditangga bas.

"sial, muat ke ni?" soalku dalam hati.

Aku pun naik. mula-mula aku menyumpah juga kerana ruang yang sempit, tetapi aku melihat orang yg berdiri tak sampai seinci didepan aku adalah ustazah Amirah.

Aku terus senyum. akhirnya, peluang keemasan telah tiba. tidak sangka harini ialah hari bertuah aku. patut kah aku belanja adik ku aiskrim malam ini? hm.

Pintu bas ditutup, aku terpaksa masuk sedikit dan menolak badan ustazah Amirah. tangan ku betul-betul ditali beg yg sama paras dengan punggung ustazah Amirah.

apabila bas yg bergerak bergoyang-goyang. aku ambil kesempatan itu untuk meraba mengusap-usap punggung yang padat itu.

Huh. tak dapat aku bayangkan persaan itu.

Melihat tiada respon dari ustazah Amirah, aku mula menjadi berani. aku mula meramas-ramas punggung ustazah Amirah.

perlahan-lahan aku mula mengusap alur punggung ustazah Amirah dengan hujung jari, perlahan saja. namun ustazah Amirah menoleh kebelakang laju.

Mungkin dia seakan tidak percaya, dia sedang diraba oleh seorang budak sekolah. Tangan ustazah Amirah cuba menepis tangan gatal aku.

Aku mulanya takut dia akan mejerit. Namun dia masih diam, tangannya kembali memegang tiang pintu.

Aku cuba nasib lagi. kali ini aku ramas punggung bulatnya penuh lemah lembut.

ustazah Amirah mengeliat. tapi dia tidak lagi menepis tangan aku. dia cuma terus memandang kearah penumpang lain tanpa reaksi.

Apabila bas berhenti di lampu isyarat.

ustazah Amirah menukar posisi badannya memandang aku. wajahnya dingin tanpa senyuman atau membengis.

Aku tertunduk malu. adakah dia marah? alamak, habis lah aku macamni. mesti mak marah kalau tahu aku meraba bontot seorang guru agama semasa pulang dari sekolah.

"psst."

wanita itu menunduk sedikit, merapatkan bibirnya ke telinga aku sebelum dia membisikkan sesuatu. berdesir suara lembut ustazah Amirah ke dalam kuping telinga ku.

"okay?"

aku mengangguk faham, masih lagi terjeda dengan kata-katanya.

.
.

Itulah pengalaman pertama aku meraba bontot.

.
.

𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷Where stories live. Discover now