ʕ·ᴥ·ʔ
Azman terdiam buat seketika, sedikit sebanyak hatinya sedikit hancur saat melihat Dr Ranjit meraba-raba payudara isterinya. Bagaikan tiada lagi boundaries antara mereka.
Bagi menenangkan perasaan, dia membasahkan tekaknya dengan air teh dan mineral water yang disediakan. Banyak air yang diteguk, sambil cuba berfikiran positif akan prosedur perubatan yang sedang berjalan.
mungkin saja banyak perkara yang dia tidak tahu, tebaknya.
Tangan Dr Ranjit masih melekap kemas di kedua-dua bonjolan payudara Ustazah Sari. Buah dada Sari disatukan dengan kedua-dua tapak tangan Dr Ranjit, dirapatkan tetek kiri dan kanan wanita itu.
Pemandangan buah dada yang dilekapkan itu sungguh menghairahkan mana-mana lelaki mahupun perempuan.
Ustazah Sari berasa teramat malu sehingga tidak sanggup memandang ke arah Dr Ranjit yang kini seakan-akan sedang mencemari maruahnya selaku isteri orang.
Ustazah Sari hanya mengharapkan Azman akan masuk campur akan tindakan luar batasan ini, namun kelihatan Azman agak merelai proses tersebut.
"Abang, tolonglah saya!" Jerit Sari didalam monolognya.
Panorama tersebut tidak ubah seperti ketika Azman meraba-raba payudara isterinya. Azman mengakui payudara isterinya memang indah, dan dia beranggapan bahawa cuma dia sahaja yang boleh merasai nikmat tersebut.
Tetapi hari ini dia silap, kerana di depannya kini ada seorang lelaki asing yang sedang menggomol kantung susu wanita yang disayanginya.
Tangan nakal doktor tersebut meramas-ramas kasar sekujur benjolan isterinya, menjadikan dirinya keliru dan serba salah.
Sebaik sahaja habis sesi yang memalukan kedua-dua pasangan tersebut, Dr Ranjit memberitahu pandangannya mengenai sakit Ustazah Sari.
Azman melepaskan nafas berat lalu mendapatkan Sari yang terdiam diatas tilam, hujung tubir matanya bergenang dengan air mata.
"sakit yang puan Sari alami ini, pada pandangan saya adalah disebabkan Puan Sari sedang mengandung. Kemungkinan dua atau tiga minggu."
Azman sedikit terdiam, namun menunjukkan reaksi gembira kemudiaannya, lantas mencium dahi isterinya.
"Tahniah encik Azman, puan Sari. Setelah meneliti saraf-saraf yang menghubungkan payudara dan sekitar abdomen puan, saya pasti puan sedang mengandung,"
jelas Dr Ranjit dengan wajah yang serius, sesekali dia berdehem sambil mengusap-usap tangannya.
"Tahniah sayang, kita dapat baby!"
Ujar Azman gembira. Ustazah Sari membalas senyuman Azman dengan sedikit kelegaan, lantas menarik kembali tali bra-nya keatas. Membetulkan pakaian yang sudah terselak-selak.
Kedua mereka tidak menyangka akan beroleh cahaya mata sebegini pantas kerana mereka baru sekali bersama. Itupun sewaktu mereka berbulan madu.
"Maaf Puan Sari, Encik Azman, pemeriksaan belum berakhir kerana berdasarkan denyut jantung puan tadi, frekuensi jantung agak perlahan," tegas Dr Ranjit.
ʕ'•ᴥ•'ʔ
.
.
YOU ARE READING
𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷
Kısa Hikaye🦋🦋🦋 . . . tarikh lahir -12 dec 2021 . . 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚘𝚝 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚕 𝚠𝚊𝚗𝚒𝚝𝚊 𝚓𝚞𝚛𝚞𝚜𝚊𝚗 𝚞𝚜𝚝𝚊𝚣𝚊𝚑 𝚍𝚊𝚛𝚒 𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚒𝚒 𝚜𝚞𝚍𝚞𝚝 𝚙𝚘𝚟 𝚙𝚞𝚗. 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚐𝚞𝚛𝚞, 𝚊𝚍𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚕𝚊𝚓𝚊𝚛. 𝚊𝚝𝚊𝚞𝚙𝚞𝚗 𝚔𝚊𝚠𝚊𝚗 𝚔𝚎𝚙𝚊𝚍�...