𝙷𝙸𝙺𝙰𝚈𝙰𝚃 𝚃𝙸𝙶𝙰 : 𝙷𝙰𝙽𝙸𝙼⁵

15.6K 89 4
                                    

wanita itu terbaring lemah, menahan pedih dan gelora nafsu berselang seli. pengalaman yang belum pernah dia alami. walaupun baru 30 minit berlalu, serasa sedekad.

setiap saat terasa 10 kali lebih lambat bila pantatnya berdecak dengan batang muda Ahmad. dadanya turun naik, mencari nafas yang gagal dicapai. tubuhnya dikawal seratus peratus nafsu seks yang pertama kali dicipta dirinya.

"ey sundal, sedap sangat ke kote aku ni? haha."

ujar Ahmad sambil merapatkan badan kehadapan, merapatkan wajahnya ke wajah ustazah Hanim yang terkulai layu. wanita itu cuma mampu memandang wajah anak muridnya tanpa ekspresi melainkan muka yang termengah-mengah.

Ustazah Hanim yang lemah sambil mengeluarkan lidah sedikit membuat batang muda Ahmad terangkat lagi. jauh didalam hatinya begitu memuji keindahan wanita ini.

"sial la kau.."

Ahmad berundur kebelakang semula, mengangkangkan wanita itu luas sebelum memasukkan jari hantu dan jari manisnya lembut kedalam puki wanita itu.

"haaaa~ Maddd..."

desah ustazah Hanim tak mampu menghalang nafsunya lagi, Ahmad tersengih sebelum mula mengocok lubang pantat wanita itu berirama. hujung jarinya menekan-nekan bahagian atas dinding puki yang sedikit berbenjol.

tubuh Hanim kejang, menggeletar disambar nikmat dijari murid sendiri. desahannya semakin kuat sebelum tangannya semakin kuat mencengkam bantal dan cadar.

"umphhhh..hmphhh, Haaa Ahmadd~ ya ya, macamtu!"

berdecap faraj ustazah Hanim, mengalir perlahan cecair kental putih dari pukinya yang merah pahdam. buat pertama kali dia mencapai klimaks.

mindanya kosong, tanpa sedar dia menghayun punggungnya lemah lembut kearah Ahmad sambil cecair maninya mengalir perlahan diatas telapak tangan budak sekolah itu.

"hahaha, baik sial dah pancut. ingat power sangat kau ni, squirt dah? haha."

pap!

kelengkang Hanim ditampar kuat, terangkat pinggangnya sambil mulutnya cuma mendesah keenakan. Ahmad memberi isyarat kepada pakciknya.

"paklong, nah."

Ahmad bangun, menjauhi birai katil sebelum seorang lelaki tinggi yang agak berumur menghampiri Hanim. t-shirt masih tersarung namun seluarnya sudah entah kemana.

batang pelir yang panjang terjuntai cuman dipandang Hanim sekilas sebelum kepalanya rebah ke tilam. entah kenapa tubuhnya bagai tak bertenaga.

Roslan mengusap pelirnya yang lembik, dia melutut di hadapan kelengkang ustazah Hanim. ditepuk-tepuk manja batangnya pada pantat wanita itu hingga kembang keras pelir gergasinya itu.

"minta izin ya ustazah."

ujar Roslan sambil menekan kepala pelir yang kembang bak cendawan liar. sukar mahu masuk kedalam puki yang masih ketat dan muda ini namun dek basahnya puki Hanim, masuk juga.

"HMMPH- AHHH, yess~"

jerit kecil wanita itu bila pelir Roslan stretch lubang pukinya yang kecil. terasa kembang dan penuh pantatnya dengan batang lelaki itu. kepala pelir yang kembang pula bagai mencengkam dinding farajnya ketat.

"ahh, yess. awak hmmm~"

Hanim bagai tiada lagi ingatan bahawa dia seorang gadis muslimah, tubuhnya hilang kawalan. dia tak mampu menahan nikmat ini. nikmat dirogol bergini begitu enak buat gadis muda sepertinya.

Roslan tidak berbasa-basi lagi, dia menarik pelirnya keluar sebelum menghentak keras hingga rapat kelengkang mereka bertemu. ditarik lalu dihayun lagi, begitulah berulang kali.

bergoncang-goncang buah dada Hanim yang putih bulat diselangi desahan lemah lembut wanita itu yang sudah hilang kewarasan diri.

"ahhhh, yess kuat lagii awakk!"

bagai sundal dia mencengkam tangan Roslan erat dengan senyuman manis, Hanim menjelirkan lidah yang tirus memanjang. Roslan yang semakin geram meludah liurnya yang kental kedalam anak tekak Hanim sebelum dipaksa telan.

"fuck sial perempuan ni, ahh sialll!"

Roslan semakin geram dengan tubuh Hanim, dahla ramping, asetnya yang lembut bulat besar. bergoncang-goncang bagai tiada lagi hari esok. ah sial, payudara Hanim digarap kasar sebelum ditampar sekuat hati.

"fuck- fuck- haaa, siall.. fuck!"

jerit Roslan sambil menampar tubuh Hanim hingga merah-merah. wanita itu hanya mendepakan tangan dengan desahan kuat.

"hmphhh yess, awakk!"

.
.
.

dan begitulah kisah awal bagaimana Hanim menjadi pelacur.

.
.

𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷Where stories live. Discover now