"man, takkan nak biar je?"
"takpa, aku dah pesan ngan nur. biarkan sikit budak tu fun-fun. nanti bila kita dah sampai, kita bantai sampai pecah kepala diorang."
"hm, awek kau tu. takpe ke? dahlah nampak baik je gitu."
"nur kata takpa, dia akan berlakon macam dia ni mangsa je. even body dia kena touch, budak-budak tu lunyai gak nanti. sokay, lagipun awek aku tu bukan macam apa yang kau nampak. undercover je."
"oh, so- haa.. ok-ok takpe-takpe aku faham. proceed."
.
.Muthu berdiri tegak dihadapan Nurjannah yang sudah terikat kemas pada kerusi, tubuhnya basah dek disimbah air dari baldi tukang pembersih. habis basah lencun tudung labuh serta jubah yang disarung.
bentuk tubuhnya jelas kelihatan, pakaian dalam berona merah jambu juga terlihat disebalik kain jubah. payudaranya yang membonjol ditampar-tampar Muthu kegemaran. bergoyang-goyang buah dadanya dihadapan mereka berlima.
"hahaha, baek betul ea tetek ustazah ni. geram pulak aku nak seluk batang dalam tetek dia ni dalam-dalam sampai pancut."
gelak besar Muthu sebelum disambung rakannya yang lain, Nurjannah hanya merenung mata mereka berlima tajam.
"heii, apa jeling-jeling haa?"
pap!
pipi kanan gadis itu yang putih bersih ditampar keras sebelum beralih ke kiri dan kanan semula sehinggalah merah padam wajah Nurjannah dalam kepedihan.
"kau, jangan ingat.. kiteorang nak baik-baik dengan kau mentang-mentang kau tu orang baik ea. malam ni kiteorang nak tibai kau sampai takleh jalan, hahaha!"
herdik Muthu sambil mencekak pipi Nurjannah yang terdongak lemah, tangannya yang terikat kebelakang sememangnya melimitasikan pergerakkannya.
"bos, makin geram pulak aku tengok minah ni dengan posisi ni. boleh bagi aku jolok mulut dia sikit?"
ujar salah seorang konco Muthu dari belakang selepas menepuk bahunya perlahan. Muthu berpaling sedikit kekanan, memandang Rahn yang terpapar wajah berahinya.
"hm, jap. bagi aku test drive."
Muthu membuka kancing seluar, menyeluk zakarnya yang tersimpan dari balik seluar dalam dan mengeluarkannya. terjuntai lembik batangnya kebawah, panjang dan hitam.
"a-pa..ka-u..nak..u-at?"
Nurjannah cuba bercakap dari balik mulut yang terkatup rapat, Muthu hanya di tersenyum lebar sebelum menampar-nampar kepala zakarnya pada pipi dan sisi mata gadis itu.
digosok-gosok pada batang hidung Nurjannah agar haruman zakar India itu dapat dihidunya dalam-dalam.
"bo-doh!"
jerit gadis itu dalam kepayahan, terlekap mulutnya oleh tangan kekar salah seorang rakan mereka yang berbau minyak masam.
"bukak mulut dia."
"heyy, apa kau nak bu-"
pap!
sekali lagi wajh gadis itu ditampar keras sebelum pipinya dicekak kasar, kepala zakarnya ditala kearah bibir Nurjannah sebelum disorong masuk hingga ke pangkal.
gagh! gagh! gagh!
gadis itu meronta-ronta agar mulutnya dilepaskan dari terus dinodai seperti itu namun tiada yang mengendah, perlahan-lahan zakar Muthu mengembang dan mengeras didalam rongga mulut Nurjannah yang hangat kebasahan.
"makan kau ni betina, hahaha!"
.
.
."dah, lepaskan skuad penyu aku. pastikan diorang masih hidup bila aku sampai kat sana."
YOU ARE READING
𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷
Cerita Pendek🦋🦋🦋 . . . tarikh lahir -12 dec 2021 . . 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚘𝚝 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚕 𝚠𝚊𝚗𝚒𝚝𝚊 𝚓𝚞𝚛𝚞𝚜𝚊𝚗 𝚞𝚜𝚝𝚊𝚣𝚊𝚑 𝚍𝚊𝚛𝚒 𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚒𝚒 𝚜𝚞𝚍𝚞𝚝 𝚙𝚘𝚟 𝚙𝚞𝚗. 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚐𝚞𝚛𝚞, 𝚊𝚍𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚕𝚊𝚓𝚊𝚛. 𝚊𝚝𝚊𝚞𝚙𝚞𝚗 𝚔𝚊𝚠𝚊𝚗 𝚔𝚎𝚙𝚊𝚍�...