Noruyuni adalah seorang ibu rumah tangga berwajah cantik yang berkulit putih bersih baru berusia 25. Perkahwinannya dengan Rahim baru berlangsung kira-kira 6 bulan yang lalu. Walaupun sibuk guru sebuah sekolah menengah di Selangor, wanita ini memang pandai menjaga kehormatan dirinya. Noruyuni sentiasa mengenakan tudung labuh serta baju kurung. Penampilannya kelihatan begitu anggun ditambah lagi dengan wajah dan senyuman yang bolah menggetarkan hati lelaki. Pada suatu petang, selepas tamat sesi persekolahan pagi, Noruyuni telah didatangi Saiful, seorang rakan sekerja di pejabat suaminya. Pada hari itu, Noruyuni mengenakan tudung labuh berwarna cream dan berbaju kurung sutera berwarna biru laut. Penampilan yang cukup untuk membuatkan lelaki berasa ingin untuk membelainya. Saiful telah datang ke rumah untuk menghantar dokumen yang perlu ditandatangani Rahim dengan segera. Memandangkan Rahim yang ketika itu berada di Serawak dan hanya akan sampai di rumah kira-kira jam 10.00 malam disebabkan masalah flight delay, maka kerjasama Saiful telah diminta untuk menghantarkan dokumen itu ke rumah agar dapat diteliti dahulu pada malam harinya sebelum menurunkan tandatangan. Saiful sememangnya sering kali mencari-cari apa sahaja cara asalkan dia dapat meletakkan pandangan matanya pada Noruyuni biarpun untuk sedetik cuma. Kelembutan gerak-geri serta kemulusan kulit Noruyuni dalam beberapa pertemuan sebelum ini, sering kali menjadikannya hilang kawalan. Acapkali dia membayangkan situasi di mana Noruyuni menjadi miliknya. Justeru, peluang untuk ke rumah Noruyuni ini memang satu peluang yang amat dinanti-nantikannya Sebagai seorang isteri yang pandai menjaga kehormatan diri dan nama baik suami, Noruyuni menerima kedatangan Saiful dengan hanya menemuinya di meja bulat di halaman rumahnya sahaja.
Saiful hanya tersenyum melihat tindak- tanduk Noruyuni yang agak kekok dan sedikit keliru apabila dia menerangkan kepada Noruyuni mengenai situasi di pejabat untuk disampaikan kepada suaminya. Sememangnya itu adalah taktik Saiful untuk melihat Noruyuni dengan lebih dekat dan lebih lama lagi. Saiful sedar Noruyuni tidak akan menjemputnya masuk ke dalam rumah lebih-lebih lagi dengan ketiadaan suaminya. Tiba-tiba angin petang yang agak kencang bertiup ke arah mereka telah menyebabkan tudung labuh yang dipakai Noruyuni terangkat lalu menutup mukanya sendiri. Dengan segera Noruyuni menurunkan kembali tudung labuhnya ke posisi asal dan sedikit menekan hujung tudung tersebut dengan tangan kirinya agar peristiwa tersebut tidak berulang lagi. Muka Noruyuni memerah menahan malu apabila menyedari ada lelaki selain suaminya yang mungkin telah melihat apa yang selama ini tersembunyi di sebalik tudung labuhnya itu. Lantas, Noruyuni meminta Saiful kembali meneruskan penerangannya mengenai keadaan syarikat agar dia boleh meminta Saiful pulang. Biarpun peristiwa itu hanya beberapa saat namun, pemandangan buah dada Noruyuni yang begitu gebu dan menarik bentuknya itu telah merangsang nafsu Saiful dengan mendadak. Biarpun masih ditutupi baju kurung suteranya, namun kegebuannya jelas terserlah. Saiful yang mula di asak nafsu mula menyedari bahawa hanya mereka berdua yang berada di halaman rumah yang agak jauh dari rumah jiran-jiran. Dia mula memikirkan bagaimana untuk dia dapat menikmati tubuh dan kemulusan kulit Noruyuni yang cukup sempurna ini. Bau minyak wangi yang dipakai Noruyuni juga cukup membuka nafsunya. Saiful sedar dia perlu bertindak bijak agar dia tidak menyesal di kemudian hari. Saiful tiba-tiba batuk seolah-olah seperti tekaknya sangat kering. Selepas beberapa ketika Saiful pun meminta sekiranya Noruyuni boleh menghidangkannya segelas air suam. Noruyuni tanpa ragu-ragu terus meminta Saiful untuk tunggu sebentar bagi membolehkannya masuk ke dapur untuk mendapatkan air suam. Saiful hanya tersenyum lebar melihat lenggok Noruyuni yang bergegas ke dapur. Saiful sedar inilah peluangnya untuk menikmati tubuh Noruyuni. Suasana rumah Noruyuni memang sangat sunyi memandangkan mereka hanya tinggal berdua.Di dapur, Noruyuni tengah asyik menyiapkan minuman tetamu suaminya yang tengah menunggu di ruang tamu. Tangan isteri muda ini sedang sibuk mengelap gelas yang baru di ambil dari almari pinggan mangkuknya tanpa disedarinya, laki-laki tamu suaminya yang semula menunggu di halaman rumah telah menyelinap ke dapurnya Noruyuni terjerit kecil, ketika dirasakannya tiba-tiba ada tangan yang memeluknya dari belakang. Wanita bertudung labuh lebar ini menjadi sangat terperanjat ketika menyedari yang memeluknya adalah Saiful yang ditinggalkan di halaman rumahnya tadi. Noruyuni sedaya-upaya meronta-ronta untuk melepaskan diri dari pelukan Saiful untuk mempertahankan kehormatan dirinya. Tangan kiri Saiful terus menutup mulut Noruyuni bagi menghalangnya daripada menjerit manakala tangan kanannya terus mempamerkan sebilah pisau di hadapan muka Noruyuni. Noruyuni menggigil ketakutan. Saiful mendekatkan mulutnya ke telinga Noruyuni yang masih sempurna bertudung labuh, "Maaf, Noruyuni, Saiful terpaksa. Kamu begitu begitu cantik dan menggairahkan, Saiful harap kau jangan melawan atau berteriak atau Saiful akan berbuat sesuatu yang tidak Saiful inginkan. Saiful hanya ingin untuk bersama dengan mu bukan untuk mencederakanmu." desis Saiful dalam membuat Noruyuni gementar dan buntu untuk melakukan apa-apa. Tubuh ibu muda bertudung labuh yang alim ini seolah-olah mengejang ketika dia merasakan kedua tangan Saiful itu menyusup ke balik tudung labuhnya lalu meramas-ramas lembut kedua payudaranya yang tertutup dengan baju kurung suteranya. Saiful mula hilang kewarasan lalu mula membelai payudara itu dengan penuh bernafsu sekali. Ciuman-ciuman manja mula diberikan di belakang kepala Noruyuni terus ke pipi kirinya. Harum tubuh Noruyuni benar-benar merangsang. Noruyuni hanya mampu meronta-ronta membantah apa yang terjadi ini.
YOU ARE READING
𝚄𝚂𝚃𝙰𝚉𝙰𝙷
Truyện Ngắn🦋🦋🦋 . . . tarikh lahir -12 dec 2021 . . 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚘𝚝 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚕 𝚠𝚊𝚗𝚒𝚝𝚊 𝚓𝚞𝚛𝚞𝚜𝚊𝚗 𝚞𝚜𝚝𝚊𝚣𝚊𝚑 𝚍𝚊𝚛𝚒 𝚖𝚊𝚗𝚊 𝚒𝚒 𝚜𝚞𝚍𝚞𝚝 𝚙𝚘𝚟 𝚙𝚞𝚗. 𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚐𝚞𝚛𝚞, 𝚊𝚍𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚕𝚊𝚓𝚊𝚛. 𝚊𝚝𝚊𝚞𝚙𝚞𝚗 𝚔𝚊𝚠𝚊𝚗 𝚔𝚎𝚙𝚊𝚍�...